«Έφοδος» του Μητσοτάκη για… καπνιστές στο καφενείο της Βουλής!

Συζήτηση σε χαλαρή ατμόσφαιρα με τους βουλευτές της ΝΔ

Μητσοτάκης καφενείο Βουλής

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Στο καφενείο της Βουλής κατευθύνθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μετά την ομιλία του στην Ολομέλεια για το  φορολογικό νομοσχέδιο. Ο κ. Μητσοτάκης έκανε   μάλιστα χιούμορ μπαίνοντας στο καφενείο καθώς ρώτησε αν υπάρχει κάποιος που να καπνίζει! 

Μητσοτάκης στη Βουλή: Ανακούφιση στους Έλληνες με τη μείωση των φόρων

Για την ιστορία πάντως δεν βρέθηκε να υπάρχει κανείς παραβάτης του αντικαπνιστικού νόμου, ενώ η  κουβέντα που έγινε με τους βουλευτές της ΝΔ στη συνέχεια, αφορούσε τον προγραμματισμό του κοινοβουλευτικού έργου. 
   
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top