Facebook Portal και Portal TV: Οι νέες «έξυπνες» συσκευές

Στροφή σε πιο «προσωπικές» μορφές επικοινωνίας

«Στροφή» σε πιο προσωπικές μορφές επικοινωνίας προσπαθεί να κάνει το Facebook, το οποίο παρουσίασε τα νέα μοντέλα των συσκευών Portal για video chat.

H εταιρεία επιχειρεί με αυτόν τον τρόπο να κάνει ένα πρώτο βήμα προς το κομμάτι της τηλεόρασης, προσφέροντας περιορισμένο αριθμό συνδρομητικών υπηρεσιών.

Το λανσάρισμα των νέων «έξυπνων» συσκευών του Facebook έρχεται την ώρα που ο κολοσσός των social media βρίσκεται στο μάτι του κυκλώνα. Από τη μία το σκάνδαλο με την εταιρεία Cambridge Analytica και τη διαρροή προσωπικών δεδομένων και από την άλλη η επιβράδυνση του ρυθμού αύξησης των χρηστών του σε συνδυασμό με τις εκκλήσεις του κοινού για αλλαγή του τρόπου διαχείρισης του υλικού που ανεβαίνει, έκαναν επιτακτική την ανάγκη για αλλαγή.

Η εταιρεία είναι ήδη ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως στο private messaging, χάρη στο WhatsApp, το Messenger και το Instagram, τα οποία χρησιμοποιούν 2,4 δισεκατομμύρια άνθρωποι κάθε μήνα.

Στη νέα σειρά Portal στις βιντεοκλήσεις, το Facebook προσθέτει τη δυνατότητα για κλήσεις WhatsApp μαζί με βελτιώσεις σε μια ευρυγώνια κάμερα η οποία διατηρεί την εστίαση στους χρήστες ενώ κινούνται σε ένα δωμάτιο.

Το Facebook επίσης επεκτείνει την πώληση του Portal σε άλλες χώρες, μεταξύ των οποίων το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και η Αυστραλία, ενώ μειώνει τις τιμές για να ανταγωνιστεί καλύτερα τις «έξυπνες» συσκευές της Amazon και της Google, που πωλούνται σε τιμή κάτω των 100 δολαρίων.

Τα στάνταρ μοντέλα του Portal, που θα αρχίσουν να διατίθενται στις 15 Οκτωβρίου, θα έρχονται σε εκδόσεις των 129 και των 179 δολαρίων. Το Portal TV θα κοστίζει 149 δολάρια και θα κυκλοφορήσει στις 5 Νοεμβρίου.

Το Facebook ελπίζει πως η κοινωνική διάσταση των προϊόντων του θα αποτελέσει το «selling point», επιτρέποντας στους χρήστες να βλέπουν τηλεόραση μαζί ενώ αλληλεπιδρούν μέσω βιντεοκλήσης στην ίδια οθόνη.

Το Portal TV προσφέρει λίγες μουσικές εφαρμογές και έχει περιορισμένες επιλογές για τηλεόραση, κάτι που σημαίνει πως θα έχει δύσκολο αγώνα για να προσελκύσει καταναλωτές που έχουν συνηθίσει σε πλούσιους σε περιεχόμενο ανταγωνιστές όπως το Apple TV, το Netflix και το Roku.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top