Έρευνα MRB: Το κομμωτήριο... πρώτη επιλογή μετά την καραντίνα!

Tι επιθυμούν να κάνουν περισσότερο οι πολίτες μετά την άρση των μέτρων

Ενδιαφέροντα στοιχεία για το πώς οι πολίτες θέλουν να αξιοποιήσουν τον χρόνο τους και τι είναι το πρώτο που θέλουν να κάνουν, μετά την καραντίνα και την άρση των περιοριστικών μέτρων, έδειξε μεταξύ άλλων η έρευνα της MRB για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.

MRB για το Star: Ικανοποίηση για διαχείριση - Προβληματισμός για οικονομία

Όπως επεσήμανε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της MRB, Δημήτρης Μαύρος, ο κόσμος δηλώνει ότι αυτό που θέλει περισσότερο να κάνει… είναι να περιποιηθεί τον εαυτό του.

Πρώτη από τις επιλογές, με ποσοστό 35%, έρχεται η επίσκεψη στο κομμωτήριο! Το 28% δηλώνει ότι θέλει να ταξιδέψει στο εσωτερικό και το 20% ότι θέλει να κάνει αγορές ένδυσης και υπόδυσης.

Με 13% ακολουθεί η επιλογή της περιποίησης ομορφιάς και με 12% το ταξίδι στο εξωτερικό. 

Η κάρτα αυτή είναι μέτρηση της MRB για τη διαφημιστική εταιρία dentsu.

Δείτε ολόκληρο το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top