«Influencer»: Το χόμπι που έγινε επάγγελμα και κάνει θραύση

Kάνουν χρυσές δουλειές και αποτελούν πρότυπο για πολλούς νέους

Ένα νέο επάγγελμα μπήκε στη ζωή μας μέσα από τα social media και όπως φαίνεται ήρθε για να μείνει. Οι Influencers, όπως θα δείτε στην έρευνα της Άννας Σταματιάδου για το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του STAR, όχι μόνο κάνουν χρυσές δουλειές αλλά αποτελούν και πρότυπο για πολλούς νέους.  

Η Σίσσυ Κυριάκου σπούδασε φιλολογία. Πριν έξι χρόνια εγκατέλειψε τα…  αρχαία και τη θεωρία και ξεκίνησε τη δική της ιστορία, στα social media. Σήμερα έχει το δικό της fashion blog, κανάλι στο youtube και πάνω από 45.000 followers να την ακολουθούν πιστά στο Instagram. 

«Η καθημερινότητα μου είναι πολύ χαρούμενη, γιατί κάνω το χόμπι μου επάγγελμα, έχει πολύ άγχος, αλλά κάνω αυτό που αγαπώ και είμαι ευτυχισμένη. Ξεκινάω το πρωί βγάζω φωτογραφίες ελέγχω τα socials μετά θα δουλέψω με τα βίντεο μου, θα μιλήσω με τις εταιρίες» περιγράφει η ίδια.

Δίνει μάχη για να κερδίσει εταιρίες, followers και χρήματα. 

«Οι γονείς μου χαίρονται και καμαρώνουν, με στηρίζουν 100%».

Η καθημερινότητα μιας fashion influencer δεν περιλαμβάνει μόνο ταξίδια, δώρα, φωτογραφήσεις. Απαιτεί 24 online σύνδεση και συνεχή επαφή με τους followers.

«Μπαίνω καθημερινά στα social media και παρακολουθώ τις τάσεις της μόδας»

To 2009 κορίτσι της διπλανής πόρτας... σήμερα δε ξέρει τι έχει

Η 32χρονη Ιταλίδα μπλόγκερ και σχεδιάστρια μόδας, Κιάρα Φεράνι ανεβάζει stories ακόμη και όταν ταΐζει το μωράκι της. Ξεκίνησε ως κορίτσι της διπλανής πόρτας το 2009 και σήμερα υπογράφει συμβόλαια με διάσημους οίκους,  δεν ξέρει τι έχει… 

«Στην αρχή όλοι αυτοί οι influencers δεν έπαιρναν λεφτά πληρωνόντουσαν μόνο με προϊόν, όμως με τη διαφήμιση, τα likes και ενδεχομένως με κάποιο reality που συμμετείχαν,  μπορεί να ξεπεράσει και το πενταψήφιο νούμερο για κάθε μια ανάρτηση», εξηγεί ο Γιώργος Βλαχιάς, ιδιοκτήτης γραφείου digital marketing.

Δε χρειάζεται να βγαίνεις στην tv για να είσαι influencer

Καλλιτέχνες και παρουσιαστές κάνουν δεύτερη καριέρα στα social media. Δε χρειάζεται να βγαίνεις στην tv για να είσαι influencer. Γιατροί, δικηγόροι, μηχανικοί…  όλοι μπορούν να γίνουν! 

«Δεν αρκεί ένας λογαριασμός στο Instagram, χρειάζεται και κείμενο και βίντεο δεν αρκεί ανεβάζω μια φωτογραφία και αυτό είναι, έχει να κάνει με μια συνολική διαχείριση περιεχομένου» περιγράφει η Αννούσα Μελά, δημοσιογράφος, blogger, επιχειρηματίας.

Κάποιοι μιλούν για φούσκα έτοιμη να σκάσει. Άλλοι το βλέπουν ως επάγγελμα του μέλλοντος. Στην Αμερική πάντως οι ψεύτικοι followers μπαίνουν στο στόχαστρο, τα budgets στους influencers μειώνονται και το βάρος πέφτει στον χρήστη και στη σχέση του με το προϊόν.

Δείτε ολόκληρο το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του STAR

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top