RELAX. WE CARE.” – Αυτή είναι η νέα υπόσχεση εξυπηρέτησης, με την οποία δεσμεύεται η MINI, σε όλες τις συμμετέχουσες αγορές και για τα επιλέξιμα οχήματα, χάρη στην καινοτόμο υπηρεσία «Proactive Care». Το όχημα λειτουργεί σαν ψηφιακός concierge, αναγνωρίζοντας τις υπάρχουσες και ενδεχόμενες ανάγκες σέρβις και επικοινωνώντας προληπτικά με τον πελάτη για να του προτείνει λύσεις.
Διάγνωση ελαστικών, μηνύματα σφάλματος και πολλά ακόμα: Εάν οι αισθητήρες του αυτοκινήτου διαπιστώσουν ότι απαιτείται κάποια τεχνική εργασία, ο πελάτης ενημερώνεται προληπτικά για ενδεχόμενα σφάλματα και επερχόμενη συντήρηση, πριν προκύψει ανάγκη άμεσης επέμβασης. Ως εκ τούτου, λαμβάνει εξατομικευμένες υποδείξεις, μέσω του επιθυμητού καναλιού επικοινωνίας: μέσω της εφαρμογής MINI, με μηνύματα στο όχημα, email, SMS ή τηλεφωνικά, μέσω του προτιμώμενου αντιπροσώπου ή ακόμη και με κλήση από την υπηρεσία οδικής βοήθειας. Εάν απαιτείται επίσκεψη στο συνεργείο, υπάρχει δυνατότητα επικοινωνίας με τον προτιμώμενο συνεργάτη σέρβις της MINI, ο οποίος μπορεί να πραγματοποιήσει απομακρυσμένη διάγνωση βάσει της σχετικής αναφοράς. Οι ολοκληρωμένες εργασίες, τα κόστη και τα ραντεβού παράδοσης παρακολουθούνται και η διαχείρισή τους γίνεται με πλήρη διαφάνεια, ανά πάσα στιγμή και από οπουδήποτε.
MINI Service με Proactive Care: Η ικανοποίηση των πελατών πρωταρχική προτεραιότητα.
Στο παρελθόν, οι πελάτες απευθύνονταν οι ίδιοι στον συνεργάτη σέρβις της MINI. Με το MINI Service με Proactive Care η διαδικασία αντιστρέφεται, προσφέροντας μια εντελώς νέα εμπειρία σέρβις που θέτει την ικανοποίηση του πελάτη στο επίκεντρο. Για τους οδηγούς MINI, αυτό σημαίνει πρωτίστως ένα πράγμα: τη δυνατότητα πλήρους αφοσίωσης στη διασκεδαστική οδήγηση. Αρκεί να κατεβάσουν την εφαρμογή MINI και να ενεργοποιήσουν τη σύμβαση MINI Connected.
Στο επόμενο βήμα, καταχωρείται το όχημα και εισάγονται τα στοιχεία επικοινωνίας του προτιμώμενου συνεργάτη σέρβις MINI. Για να απολαύσουν πλήρως το MINI Service με Proactive Care, οι πελάτες χρειάζεται να συμφωνήσουν στους κανονισμούς προστασίας δεδομένων, να ενεργοποιήσουν τις ειδοποιήσεις push στην εφαρμογή MINI και να δώσουν τη συγκατάθεσή τους για επικοινωνία από την BMW AG ή τον συνεργάτη σέρβις.
Ιδιαίτερη έμφαση στην προστασία των δεδομένων.
Το BMW Group δίνει ύψιστη σημασία στην προστασία και την ασφάλεια των δεδομένων, ιδίως των προσωπικών. Ως εκ τούτου, οι πληροφορίες συλλέγονται συγκεκριμένα και με ακρίβεια, αποκλειστικά για τις σχετικές υπηρεσίες. Αυτό γίνεται σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων της ΕΕ και σε συμμόρφωση με την εθνική νομοθεσία, όπως ο Ομοσπονδιακός Νόμος για την Προστασία Δεδομένων.
Μετά το λανσάρισμα της υπηρεσίας στην Ιταλία και το Ηνωμένο Βασίλειο στις αρχές του 2025, ακολούθησαν η Γερμανία, η Κορέα, η Ισπανία και οι Κάτω Χώρες κατά το δεύτερο τρίμηνο. Στο δεύτερο εξάμηνο του έτους, η υπηρεσία θα επεκταθεί στη Γαλλία, την Κίνα και τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.