Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Γεμάτο προσόντα και σε τιμή μια ευχάριστη έκπληξη

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Ο κύριος Τάκης Θεοχαράκης μας το κρατούσε... κρυφό, κάθε φορά που τον ρωτούσαμε αν εκτός από την Nissan με την οποία είναι ταυτισμένος εδώ και δεκαετίες, θα έφερνε κάποια άλλη μάρκα στην Ελλάδα. Η αποκάλυψη έγινε...  απότομα και μιλάμε για την αυτοκινητοβιομηχανία KGM. Ποιά είναι αυτή; Το μοντέλο με την ονομασία Tivoli ερχόταν στην χώρα μας από την SsangYong το 2015, σε παλαιότερη βέβαια έκδοση η οποία ουσιαστικά δεν έχει σχέση ούτε από πλευράς ποιότητας, ούτε από πλευράς επιδόσεων και εξοπλισμού άνεσης και ασφαλείας με την τωρινή.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Συνεπώς η  KG Mobility  αποτελεί την συνέχεια της εταιρείας παρουσιάζοντας μοντέλα που στην Ελλάδα ήταν αγαπητά στο κοινό και όχι άγνωστα. Εκτός από το Tivoli, από την Κορέα ήρθαν στην Ελλάδα το Musso, το Korando αλλά και το ολοκαίνουργιο Torres, όλα σε τιμές που προκαλούν... μπελάδες στους ανταγωνιστές. Και φυσικά με την εγγύηση που προσφέρει το βαρύ όνομα της Νικ. Ι. Θεοχαράκης.  

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD
To KGM Tivoli είναι όμορφο. Είναι ένα SUV το οποό δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει με περίτεχνες γραμμές που να παραπέμπουν σε coupe ή σε κάποια διαστημική κατασκευή. Είναι ένα μοντέλο με σιλουέτα δύο όγκων το οποίο χαρακτηρίζεται από απλές κομψές γραμμές, με φουσκωμένα τα πίσω φτερά, δίνοντας έναν πιο σπορ τόνο στην σχεδίαση.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Με όμορφα φωτιστικά σώματα LED και μια κλειστή μάσκα η οποία  σου θυμίζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο και με τις τρεις κάθετες χρωματικές ενθέσεις, το Tivoli σε κερδίζει με την εμφάνιση η οποία προκαλεί θετικά συναισθήματα.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Στο πίσω μέρος επίσης ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα μπούμερανγκ, τα οποία «αγκαλιάζουν» τα φτερά, με την πόρτα του πόρτμπαγκάζ να είναι «φουσκωμένη». Στην μέση της υπάρχουν ευδιάκριτα τα γράμματα Tivoli.ΟΙ διαστάσεις: Μήκος (χλστ.) 4.225 Πλάτος (χλστ.)1.810 Ύψος (χλστ.) 1.621 Μεταξόνιο (χλστ.) 2.600.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD
Μπαίνοντας στο εσωτερικό του νέου Tivoli, βλέπεις ότι οι Κορεάτες σε σχέση με το παρελθόν το έχουν αναβαθμίσει σε επίπεδο ποιότητας κατασκευής και συναρμογής. Το ταμπλό είναι σύγχρονο ενώ πίσω από το τιμόνι συναντάμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12.3 ιντσών με τις πολλές παραμετροποίησεις. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχει η δεύτερη κεντρική οθόνη 9 ιντσών με απλά γραφικά, η οποία είναι ιδιαίτερα εύκολη στην χρήση της.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Η συνδεσιμότητα είναι πλήρης  με Apple CarPlay και Android Auto ενώ ακριβώς από κάτω υπάρχει το πάνελ για τον κλιματισμό, το οποίο είναι όλο αφής και εύχρηστο και φυσικά πιο πρακτικό καθώς δεν είναι «χωμένες» οι λειτουργίες μέσα στην εκντρική οθόνη.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD
Ο εξοπλισμός είναι σε υψηλά επίπεδα και μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: ειδοποίηση εκκίνησης εμπρόσθιου οχήματος, σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση εμποδίων, σύστημα υποβοήθησης κατάβασης, σύστημα διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων, εξυπνο  σύστημα υποβοήθησης ταχύτητας,και σύστημα ειδοποίησης προσοχής οδηγού και κάμερα οπισθοπορείας.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Στην έκδοση  Premium υπάρχει αυτόματος  κλιματισμός και στην Style επιπλέον δερμάτινες επενδύσεις και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι, θερμαινόμενοι και αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD
Οι συνολικές διαστάσεις και κυρίως αυτή του μεταξονίου προσφέρουν άνετους χώρους για τους επιβάτες και για τους πίσω, με τον τρίτο μεσσαίο να μην χρειάζεται να κάνει μεγάλες παραχωρήσεις.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Υπάρχουν στην καμπίνα επιβατών πολλές θήκες για τα μικροαντικείμενα σας  ενώ ο χώρος αποισκευών είναι στα 427 λίτρα. Έχει δπιλό πάτωμα ενώ το μεγάλο άνοιγμα της πίσω πόρτας εξυπηρετεί στην φόρτωση μεγάλων αντικειμένων. 

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD
Στην «καρδιά» του KGM Tivoli της δοκιμής μας υπήρχε ο τετρακύλινδρος υπερτρποφοδοτούμενος  βενζινοκινητήρας 1.5 T-GDI ο οποίος αποδίδει 163 ίππους / 5.000 σ.α.λ.  και 260 Nm ροπής από τις 1.700 σ.α.λ.- 4.000 σ.α.λ. Συνεργάζεται άψογα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της Asin.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Στην πράξη το μοτέρ αποδείχθηκε πολύ δυνατό, σε σημείο μάλιστα που να ξεγελαστείς στο πάτημα του δεξιού παεντάλ και να μην προσέξεις ότι έχεις φτάσεις το ταχύμετρο στο...τέλος του. Από την θέση του οδηγού είχαμε την ευκαιρία και της μεγαλύτερης συμμετοχής αλλάζοντας τις σχέσεις στο αυτόματο κιβώτιο των 6 σχέσεων, μέσω του μοχλού.μετακινώντας προς τα αριστερά και στην συνέχεια μπροστα ή πίσω για το ανεβοκατέβασμα των σχέσων

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Η ελαστικότητα που προσφέρει με το «χορταστικό» τράβηγμα από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. σου επιτρέπει να κάνεις με άνεση προσπεράσεις, ειδικά στο πρόγραμμα Sport εκεί όπου η μέση κατανάλωση ανεβαίνει στα 8,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Τα  0-100 χλμ./ώρα ερχονται σε 10 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 190 χλμ./ώρα.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Η επιλογή του Normal  προγράμματος οδήγησης, κατεβάζει την μέση κατανάλωση ακόμη και στα 6,5  λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Υπάρχει ακόμη και το πρόγραμμα οδήγησης Winter το οποίο χρησιμοποιήσαμε σε εκτός ασφάλτου διαδρομές. εκεί όπου εκτιμήσαμε την στιβαρότητα της κατασκευής καθώς έλειπαν οι μιοκροθόρυβοι. Εκπομπές CO2 στα 176 γρμ./χλμ.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD
Στον δρόμο τώρα το Tivoli έχει ασφαλή και προβλέψιμη οδική συμπεριφορά. Το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει ικανοποιητική πληροφόρηση  με τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές να είναι «μαζεμένες» προσδίδοντας σε οδηγό και επιβάτες το απαραίτητο αίσθημα ασφάλειας.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Εδώ πρέπει να σημειώσουμε ότι αναρτήσεις του Tivoli με τον ημιάακπαμτο άξονα πίσω, είναι ρυθμισμένες έτσι ώστε να προσφέρουν την μεγαλύτερη δυνατή άνεση σε οδηγό και επιβάτες. Η πρόσφυση χάρη στα φαρδιά ελαστικά είναι σε υψηλά επίπεδα.Το Tivoli είναι ένα ιδιαίτερα καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο κάτι που αντιλάμβάνεσαι την ώρα που οδηγείς λόγω της στιβαρότητας που προσφέρει.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Όταν το...παρακάναμε στις στροφές η πλούσια ομπρέλα συστημάτων ασφαλείας «μάζεψαν» τις  όποιες υπερβολές μας. Βγήκαμε και σε ανοιχτό δρόμο εκεί όπου η πολύ καλή ηχομόνωση φιλτράρει εξωτερικούς θορύβους, προσφέροντας ένα ιδαιίτερα ήσυχο περιβάλλον στους επιβάτες .

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Επειδή όμως το μεγαλύτερο μέρος της «ζωής» ενός αυτοκινήτου είναι μέσα στην πόλη, εκεί όπου το Tivoli χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του αλλά και στο τιμόνι  που «κόβει», έχοντας κύκλο στροφής στα 10,6 μέτρα αποδείχθηκε ευέλικτο.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD

Με την ματιά και μόνο καταλαβάινεις ότι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος παρά την έλλειψη τετρακίνησης δίνει στο Tivoli την δυνατότητα να κινηθεί και εκτός ασφάλτου. Τα 178 χλστ. απόστασης από το έδαφος αν μη τι άλλο μας προέτρεψαν να μπούμε σε χωματόδρομους και να το τρέξουμε χωρίς αν φοβηθούμε για «τραυματισμούς» στο κάτω μέρος.

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 TGDI 163 PS 2WD

Το πρόγραμμα οδήγησης Winter μάλιστα που επιτρέπει να εκκινήσεις με δευτέρα ταχύτητα ρυθμίζοντας καλύτερα την ροπή στους τροχούς αποδεύγοντας το σπινάρισμά τους.  

Test drive: Δοκιμάζουμε το νέο KGM Tivoli 1.5 T-GDI 163 PS 2WD
Και πάμε σε ένα πολύ ενδιαφέρον κομμάτι αυτό της τιμής.Για την έκδοση Tivoli 1.5 163 PS AT χρειάζεστε 22990 ευρώ, με τις τιμές όμως  να ξεκινούν από 19900 ευρώ. Για ένα μοντέλο που διαθέτει αυτόματο κιβώτιο, δυνατό κινητήρα, πλούσιο εξοπλισμό και πενταετή εγγύηση με την σφραγίδα της  Νικ. Ι. Θεοχαράκης.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top