Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV: Σαν και αυτό δεν υπάρχει κανένα

Plug-in με Wankel κινητήρα- Δείτε τις τιμές

Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV: Σαν και αυτό δεν υπάρχει κανένα

Το MX-30 είναι το κορυφαίο μοντέλο της στρατηγικής εξηλεκτρισμού της Mazda. Εκτός από το MX-30 BEV – το πρώτο  αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής – προσθέσε τώρα στη γκάμα ένα plug-in υβριδικό μοντέλο – το MX-30 e-Skyactiv R-EV. Με την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης που είναι εγγενής σε κάθε παραλλαγή του συστήματος μετάδοσης κίνησης, το MX-30 ενσωματώνει πραγματικά τη στρατηγική πολλαπλών λύσεων της Mazda σε ότι αφορά την ουδετερότητα άνθρακα.

Επιτρέπει στους πελάτες να επιλέξουν ένα ηλεκτρικό μοντέλο που ταιριάζει καλύτερα, τόσο στον τρόπο ζωής τους όσο και στα χαρακτηριστικά της χώρας στην οποία ζουν.Το MX-30 e-Skyactiv R-EV ωστόσο, χρησιμοποιεί μία υβριδική μονάδα που βασίζεται σε ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα, αλλά προσθέτει μια γεννήτρια σε συνδυασμό με έναν συμπαγή κινητήρα για να εξαλείψει τον προβληματισμό σχετικά με την αυτονομία οδήγησης. Το MX-30 e-Skyactiv R-EV εξελίχθηκε για να χρησιμοποιείται κυρίως ως ηλεκτρικό όχημα, και επομένως προσφέρει αξία στον πελάτη, με τους τρεις παρακάτω τρόπους:


Εκτός από μια ηλεκτρική αυτονομία της τάξης των 85km που επιτρέπει στον οδηγό να το χρησιμοποιεί ως ηλεκτρικό όχημα για τις καθημερινές του ανάγκες, τον απαλλάσσει και από το άγχος για τα μακρινά ταξίδια, λόγω της ικανότητας παραγωγής ισχύος από τον περιστροφικό κινητήρα.


Ο πελάτης απολαμβάνει μια ανόθευτη και άνετη εμπειρία οδήγησης σε συγκρίσιμη με αυτή του MX-30 BEV καθ' όλη τη διάρκεια της λειτουργίας του αυτοκινήτου, χάρη στη χρήση ενός εν σειρά συστήματος κίνησης, με το οποίο το όχημα κινείται πάντα από τον ηλεκτροκινητήρα.· Είναι εξοπλισμένο με λειτουργία φόρτισης και τροφοδοσίας που μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο όπως αυτό ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος.Το MX-30 e-Skyactiv R-EV διαθέτει κινητήρα υψηλής απόδοσης με μέγιστη ισχύ 125 kW (170 PS) στις 9.000σ.α.λ. και ροπή που φτάνει τα 260Nm στις 4.481σ.α.λ.. Το μπλόκ του κινητήρα ψύχεται με λάδι, γεγονός που συμβάλλει στη διατήρηση των μικρών του διαστάσεων.

Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV

Ο περιστροφικός κινητήρας του Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV χρησιμοποιεί τη διάταξη με ένα ρότορα 830κ.εκ. για τον περιστροφικό του κινητήρα/γεννήτρια. με μέγιστη ισχύ 74 ίππους στις 4.700 σ.α.λ. και 116 Nm στις 4.000 σ.α.λ., ωΜε ακτίνα ρότορα 120χλστ. (η τροχοειδής καμπύληείναι το κλειδί για την επίτευξη αυτής της αξίας για τον πελάτη. Οι περιστροφικοί κινητήρες είναι γνωστοί ότι είναι πιο συμπαγείς από τους παλινδρομικούς αντίστοιχης ισχύος, κινητήρες. Χρησιμοποιώντας τον περιστροφικό κινητήρα ως γεννήτρια η κίνηση είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτρική, σε ένα μοναδικό plug-in hybrid που προσφέρει στους πελάτες, περισσότερους τρόπους χρήσης του αυτοκινήτου τους, ως ηλεκτρικό όχημα.

Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV
Το MX-30 e-Skyactiv R-EV διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης από τα οποία ο οδηγός μπορεί να επιλέξει, ανάλογα με την κατάσταση οδήγησης και τον τρόπο που θέλει να χρησιμοποιήσει το αυτοκίνητό του: πρόγραμμα Normal, πρόγραμμα EV και πρόγραμμα φόρτισης (Charge). Η επιλογή του προγράμματος οδήγησης δεν επηρεάζει τη ανώτατη ταχύτητα των 140χλμ./ώ. του αυτοκινήτου.Το MX-30 e-Skyactiv R-EV  επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 9,1 δευτερόλεπτα  με μέση κατανάλωση καυσίμου 1,0 λτ./100 χλμ., ρεύματος 17,5 kWh/100 χλμ. και εκπομπές CO2 21 γρ./χλμ.

Το MX-30 e-Skyactiv R-EV είναι συμβατό με μονοφασική και τριφασική φόρτιση εναλλασσόμενου (AC) ρεύματος, καθώς και με συστήματα ταχείας φόρτισης με συνεχές ρεύμα (DC). Επιπλέον, μπορεί να συνδεθεί με σε παροχή φόρτισης type 2 και CCS, μεγιστοποιώντας την ικανότητά του να φορτίζεται από τους περισσότερους τύπους διαθέσιμων σταθμών.Χρησιμοποιώντας έναν ταχυφορτιστή των 36 kW+, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από 20 έως 80% σε περίπου 25 λεπτά. Με τριφασική φόρτιση από πηγή εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW (AC), η μπαταρία μπορεί να γεμίσει σε περίπου 50 λεπτά. Η νορμάλ φόρτιση από πηγή εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) 7,2 kW, διαρκεί περίπου 1 ώρα και 30 λεπτά.

Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV
Το MX-30 e-SKYACTIV R-EV υποστηρίζει τη λειτουργία τροφοδοσίας V2L (vehicle to load). Το V2L επιτρέπει στο χρήστη να τροφοδοτήσει ηλεκτρικές συσκευές έως 1500 W χρησιμοποιώντας την πρίζα στο χώρο αποσκευών

Δείτε αναλυτικά τις εκδόσεις και τις τιμές 

Οι εκδόσεις και οι τιμές του Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top