Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Παίρνει τα σκήπτρα της κατηγορίας

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Το Kia EV6 έχει βραβευτεί από το Autocar ως το «Καλύτερο Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο». Δεν είναι όμως η μοναδική διάκριση που έχει λάβει. Το αμιγώς ηλεκτρικό crossover EV6 έπαιξε κεντρικό ρόλο και στα τέσσερα βραβεία iF Design Awards της Kia. Ο αριθμός των τίτλων που έχει πάρει και προβλέπεται να πάρει, σε προιδεάζουν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πλεονεκτήματα που «ηλεκτρίζουν» τον κάθε ενδιαφερόμενο για την αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου.  

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 
Οι Κορεάτες όλα τα προηγούμενα χρόνια έκαναν μεθοδική δουλειά στον τομέα της αυτοκίνησης, αθόρυβα, καταφέρνοντας να φτάσουν στο σημείο όπου τα μοντέλα τοιυς δεν έχουν να ζηλέψουν σε τίποτα τους Ευρωπαίους και Ιάπωνες ανταγωνιστές τους. Το αντίθετο και μάλιστα η απόδειξη είναι το νέο  Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range με τις εντυπωσιακές επιδόσεις και την ηλεκτρική αυτονομία. 

H πλατφόρμα του  Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 
Ξεκινώντας από την σχεδίαση το Kia EV6 το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο νέας γενιάς της εταρείας «πατάει» στην πλατφόρμα E-GMP του Hyundai Group. Η νέα αυτή πλατφόρμα έδωσε την δυνατότητα διαμόρφωσης διαφορετικών μοντέλων, αλλά με την ίδια φιλοσοφία.

Δοκιμάζουμε το Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Το Kia EV6 είναι εντυπωσιακό από όπου και αν το κοιτάξεις. Έχει σχεδιαστεί με βάση τα πρότυπα της φιλοσοφίας «Opposites United» με την έμπνευση να έχει έρθει από θρυλικά μοντέλα του παρελθόντος. Με crossover χαρακτηριστικά σε αναγκάζει να γυρίσεις το βλέμμα στο πέρασμα του.

Η σχεδίααση του μπροστινού μέρους του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Η μάσκα και το εμπρός μέρος με τα τονισμένα φτερά εντυπωσιάζει με το Tiger Nose, το οποίο σε περνάει στην ψηφιοποιημένη εποχή. To Kia EV6 έχει επιθετικό πρόσωπο μπροστά με το χαμηλό ρύγχος, τις  έντονες γραμμές στο καπό και τους δυναμικούς προβολείς τεχνολογίας Full LED.

Η σχεδίαση του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Στο πλαινό μέρος η δυναμική του αμαξώματος τονίζεται από την χαμηλωμένη οροφή, με την ενσωματωμένη αεροτομή και από τους χαμηλωμένους ώμους .

Το πίσω μέρος του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Όμως «όλα τα λεφτά» είναι το πίσω μέρος με την ελκυστική ουρά και την εννιαία LED ρίγα η οποία την διατρέχει κατά μήκος.Την ίδια στιγμή η απόσταση των 16 cm του EV6 από το έδαφος και οι πρόβολοι αποτελούν ένα ακόμη χαρακτηριστικό σημείο που κάνουν το ηλεκτρικό μοντέλο να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα  της αγοράς.

Το εσωτερικό του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 
Εντυπωσιακή είναι και η σχεδίαση στο εσωτερικό. Μάλιστα προκαλεί έκπληξη όχι μόνο η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και η άψογη συναρμογή που ακολουθούν την συνταγή ακριβών Γερμανικών μοντέλων αλλά και η τεχνολογική υπεροχή του Kia EV6.

ΟΙ εσωτερικοί χώροι του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Μιλάμε για τις δύο μεγάλες ψηφιακές οθόνες 10,25 ιντσών που εμφανίζονται ως μια εννιαία. Μπροστά από τον οδηγό η οθόνη έχει τον ρόλο του διαμορφώσιμου πίνακα οργάνων. Η δεύτερη οθόνη αφής αποτελεί το κέντρο ελέγχου του συστήματος multimedia και άλλων λειτουργιών του αυτοκινήτου.

Η οθόνη ααφής του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Οι επιβάτες νομίζουν ότι είναι στο...μέγαρο μουσικής χάρη στην ύπαρξη του Meridian ηχοσυστήματος με τα 14 ηχεία, και την τεχνολογία "Active Sound Design".

Το πάνελ διακοπτών του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Εξαιρετικά εργονομικό είναι το πάνελ με τους διαισθητικούς διακόπτες αφής, μέσω των οποίων κάνεις τον χειρισμό του κλιματισμού και του ηχοσυστήματος. Με το πάτημα του διακόπτη αφής ελέγχεις ξεχωριστά όποιο από τα δύο συστήματα επιθυμείς. 

Οι χώροι επιβατών του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 
Άλλο μεγάλο «όπλο» του Kia EV6 είναι οι χώροι των επιβατών οι οποίοι με μια λέξη χαρακτηρίζονται «άπλετοι». Άλλωστε οι διαστάσεις με μήκος 4.695 mm, πλάτος 1.890 mm και ύψος 1.550 mm. και μεταξόνιο στα 2.900 mm σε προιδεάζουν για τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους.

Οι χώροι επιβατών του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Ακόμη και οι πίσω επιβάτες αισθάνονται ιδιαίτερα άνετα, ακόμη οι ψηλοί, χάρη στον μεγάλο χώρο που υπάρχει για κεφάλια και πόδια, παρά τον σχετικά κλειστοφοβικό χαρακτήρα του πίσω μέρους. Σε αυτή την άνεση συνεισφέρουν και οι ανακλινόμενες πλάτες των πίσω καθισμάτων. Υπάρχουν διαθέσιμες και ξεχωριστές θέσεις φόρτισης Type-C σε κάθε πλάτη των μπροστινών καθισμάτων, Μάλιστα ιδιαίτερα ευχάριστο είναι το γεγονός ότι τα πίσω παράθυρα κατεβαίνουν μέχρι το τέρμα .

Ο ΄χωρος απ[οσκευών του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Για τις αποσκευές υπάρχουν διαθέσιμα  520 λίτρα, τιμή η οποία με την αναδίπλωσή των πίσω καθισμάτων οχώρος αποθήκευσης ανέρχεται στα 1.300 λίτρα. Κάτω από το μπροστινό καπό υπάρχει διαθέσιμος χώρος 52 λίτρων.

Ο κινητήρας του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Το αυτοκίνητο που μας παραχώρησε η ελληνική αντιπροσωπεία για δοκιμή είναι το ακριβότερο της γκάμας EV6. Διαθέτει τετρακίνηση με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα. Ο κινητήρας μπροστά έχει απόδοση 100 ίππους και ο πίσω ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 225 ίππους. Η ενέργεια στους ηλεκτροκινητήρες παρέχεται από την Long Range μπαταρία που έχει  χωρητικότητα 77,4kWh.

Ο χρόνος φόρτισης του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Τώρα όσον αφορά τον χρόνο φόρτισης. Η φόρτιση από 10% έως 100% ολοκληρώνεται σε 7 ώρες και 20 λεπτά σε τριφασικό φορτιστή 11kW. Ο χρόνος των 73 λεπτών αφορά φορτιστή 50kW.

Ο χρόνος φόρτισης του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Η ταχυφόρτιση από 10-80% γίνεται σε 18 λεπτά με εξωτερικό φορτιστή EVSE 350kW (Μέγιστη ισχύ200Α).
Ξεκινάμε την οδήγηση έχοντας διαθέσιμα και τα 4 προγράμματα οδήγησης Eco, Normal, Sport και Snow. H επιλογή τους μπορεί να γίνει είτε μέσω της οθόνης είτε με τον διακόπτη που βρίκσεται στο κάτω μέρος του πολυλειτουργικού τιμονιού.

Η κονσόλα του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Η  κεντρική κονσόλα μοιάζει να αιωρείται μεταξύ των μπροστινών  καθισμάτων. Σε αυτήν συναντάμε μεταξύ άλλων τον διακόπτη stop/start, καθώς και το περιστροφικό χειριστήριο του κιβωτίου ταχυτήτων μίας σχέσης.

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Πατάμε το δεξί πεντάλ επιλέγοντας το πρόγραμμα Sport  και το  Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range απλά «απογειώνεται». Η αστραπιαία ροπή των 62 κιλών συνδυαστικά με την τετρακίνηση και τους 20άρηδες με ελαστικά διαστάσεων 255/45 είναι οι βασικές αιτίες ...εκτόξευσης.

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι μοναδική και παρά το βάρος των δύο τόνων τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα  188 χλμ./ώρα καθώς περιορίζεται ηλεκτρονικά. 

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 
Όμως δεν είναι μόνο οι καταιγιστικοί ρυθμοί επιτάχυνσης. Μεγάλη σημασία έχει και η ηλεκτρική αυτονομία. Εδώ ακολουθείς τους κανόνες λογικής. Επιλέγεις το πρόγραμμα Eco το Kia EV6 γίνεται πιο νωχελικό ενώ φροντίζεις να χρησιμοποιείς και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας με τις έξι ρυθμίσεις.

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Η λειτουργία πραγματοποιείται με τα paddles πίσω από το τιμόνι τα οποία ρυθμίζουν τον βαθμό ανάκτησης ενέργειας σε 6 βαθμίδες. Το σύστημα ανάκτησης  αναλαμβάνει την διατήρηση της ενέργειας στην μπαταρία σε όσο το δυνατόν υψηλότερα επίπεδα.

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Η ευκολία που ακούει στην κωδική ονομασία  i-Pedal  είναι η κίνηση με ένα μόνο πεντάλ. Επιταχύνεις και όταν το αφήνεις επιβραδύνει ανάλογα «γεμίζοντας»  την μπαταρία. Μπορείς μάλιστα με αυτή την λειτουργία αφήνοντας το πεντάλ να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο γλυτώνοντας την φθορά στα φρένα. Με την επιλογή αυτών των λειτουργιών εκ μέρους μας από την θέση του οδηγού είδαμε ότι είναι εφικτή η αυτονομία των 484 χιλιομέτρων  που ανακοινώνει η Kia

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Για τους πιο μυημένους το έξυπνο σύστημα ανάκτησης, που συνεργάζεται με το σύστημα πλοήγησης αλλάζοντας το βαθμό ανάκτησης με υπολογιστή «διαβάζοντας» τη διαδρομή, τις στροφές στον δρόμο ακόμη και τα αυτοκίνητα που προπορεύονται.

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Μέσα στο αστικό περιβάλλον μπορεί θεωρητικά σε ιδανικές συνθήκες η ηλεκτρική αυτονομία να φτάσει και τα 630 χλμ. Αν τώρα το «πλακώσεις στα γκάζια» η μέση κατανάλωση ενέργειας ξεπερνά τις 20 kwh/100  χλμ.

Το head up display του  Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 
To προηγμένη τεχνολογίας head–up display δίνει πληροφορίες για ταχύτητα , σήμανση δρόμων, και σύστημα  πλοήγησης. Σου δίνει την δυνατότητα να αφοσιώνεσαι στον δρόμο.

Τα συστήματα ασφαλείας του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Το EV6 διαθέτει πληθώρα συστημάτων που έχουν σκοπό να σας κρατήσουν ασφαλείς.Μιλάμε ουσι;αστικά για ομπρέλλα συστημάτων που περιβάλλουν το αυτοκίνητο και είναι μια ασπίδα προστασσίας για οδηγό και επιβάτες

Τα συστήματα ασφαλείας του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Για παράδειγμα, το Forward collision-avoidance assist παρακολουθεί τη ροή της κίνησης εμπρός και σας βοηθά να προσαρμοστείτε σε διαφορετικές συνθήκες.Περιορίζονται τα σημεία χωρίς ορατότητα με το σύστημα Blind-Spot Collision Avoidance Assist. 

Τα συστήματα ασφαλείας του Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Το Blind View Monitor ενεργοποιείται κατά την αλλαγή λωρίδας και σε προειδοποιεί για τα επερχόμενα οχήματα έτσι ώστε να μην βγεις ενώ ιδιαίτερα χρήσμιη είναι και η κάμερα οπισθοπορείας 

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 
Πάμε στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς καθώς οι επιδόσεις δεν χρειάζονται μόνο «χέρια» αλλά και καλό στήσιμο του αυτοκινήτου. Το πλαίσιο είναι εξαιρετικό, η συστοιχία των μπαταριών βάρους 477 κιλών βρίσκεται στο πάτωμα με κατανομή βάρους  σε ποσοστό 53% εμπρός και 47% πίσω.

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι σφιχτή τόσο- όσο να μην χαλάει την άνεση των επιβατών όταν περάσεις πάνω από κακοτράχαλα οδοστρώματα. (Γόνατα McPherson με μονό κάτω βραχίονα, αντιστρεπτική δοκός μπορστα και άρθρωση πολλαπλών συνδέσμων 5 σημείων, αντιστρεπτική δοκός πίσω.) Επιπλέον δεν αφήνει το βαρύ αμάξωμα να παίρνει έντονες κλίσεις στις στροφές ακόμη και όταν οδηγείς σε οριακούς ρυθμούς.

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Έχεις αυτό που λέμε «τιμόνι» που σου δίνει πληροφόρηση παρά την τεχνητή αίσθηση. Την ίδια στιγμή η παρουσία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων είναι διακριτική και σε γλυτώνουν από τις όποιες υπερβολές σου. Ας μην ξεχνάμε και την παρουσία της τετρακίνησης που τραβάειι το αυτοκίνητο προς την σωστή κατεύθυνσης με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης.

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Επιπλέον δεν θα βρεθείς σε δύσκολη θέση σε απότομές αλλαγές πορείας. Το Kia EV6 είναι ευθύβολο και σταθερότατο με υψηλή ποιότητα κύλισης στις ευθείες ενώ όταν χρειαστεί στην απότιομη κινητοποίηση του αυτοκινήτου επεμβαίνει άμεσα το σύστημα πέδησης.

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 

Κινηθήκαμε και σε εκτός δρόμοιυ διαδρομές αν και δεν είναι ο χαρακτήρας τπου αυτοκινήτου εκέι όπου η τετρακίνηση σε βοηθά να ξεκολάς από δύσκολες καταστάσεις. Σε αντίθεση με αρκετά ηλεκτρικά οχήματα της κατηγορίας που έχουν πίσω ταμπούρα το Kia EV6 διαθέτει 4 δισκόφρενα.   

Δοκιμάζουμε το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range 
Το νέο Kia EV6 GT-Line AWD 325 Long Range τα έχει όλα. Εμφάνιση, υψηλή τεχνολογία, ποιότητα κατασκευής πολυτέλεια και αγωνιστικές επιδόσεις.Για να το αποκτήσετε χρειάζεστε 62.990 ευρώ τιμή η οποία κατεβαίνει στις €52.990 ευρώ με έκπτωση 2000 ευρώ της αντιπροσωπείας και με  το όφελος της κρατικής επιδότησης. ΚΑΙ Ας μην ξεχνάμε και την 7ετή εργοστασιακή εγγύηση της Kia.   

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΟΕΣ; ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top