Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur 1.3 MHEV

Ατού οι καλύτερες επιδόσεις και η μειωμένη κατανάλωση

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur 1.3 MHEV

Η Renault ακολουθώντας τις επιταγές της εποχής που θέλει εξηλεκτρισμό των αυτοκινήτων πριμοδότησε το Captur με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα με στόχο να βελτιώσει τις επιδόσεις και να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου. Μας εξέπληξε ευχάριστα καθώς όπως θα δείτε στη συνέχεια έδωσε ώθηση στον ήδη δυνατό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα  

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur 1.3 MHEV

Η "mild hybrid" έκδοση του Captur συμπηρώνει την γκάμα των κινητήρων του δημοφιλούς; B-SUV το οποίο διατηρεί όλα τα προσόντα του. Εξωτερικά το Γαλλικό crossover ξεχωρίζει για το εκλεπτυσμένο σχεδιασμό με κύριο χαρακτηριστικό τις έντονες ανάγλυφες επιφάνεις και την εντυπωσιακή μάσκα με τα  Full LED φωτιστικά σώματα και τα γραφικά σε σχήμα  C.

Το πίσω μέρος του Renault Captur 1.3 MHEV

Στο πίσω μέρος ακουλουθείται η ίδια σχεδίαση στα φωτιστικά σώματα ενώ το αυξημένο ύψος από το έδαφος και τα περιμετρικά προστατευτικά σε προφυλακτήρες, μαρσπιέ και θόλους φτερών τονίζουν τον crossover χαρακτήρα. 

Οι χώροι επιβατών του Renault Captur 1.3 MHEV
Στο εσωτερικό το ταμπλό με τα μαλακά υλικά υλοποιεί τον σχεδιασμό «Smart Cockpit» και είναι προσανατολισμένο στον οδηγό, με χαρακτηριστικό στοιχείο την κεντρική κονσόλα. Εδώ ενσωματώνονται οι τελευταίες τεχνολογίες του ομίλου Renault, αλλά και οι υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας.

Το εσωτερικό του Renault Captur 1.3 MHEV

Υπάρχει οθόνη 7 ιντσών και ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων 4,2 ιντσών.Το σύστημα με την κωδική ονομασία  Easy Link το οποίο συμπεριλαμβάνει τις  λειτουργίες πλοήγησης ,πολυμέσων και infotainment.

Η κάμερα του Renault Captur 1.3 MHEV

Επιπλέον γίνεται μέσω αυτού και ο χειρισμός  του συστήματος Multi-Sense, αλλά και των ηλεκτρονικών βοηθημάτων οδήγησης.Υπάρχει υπάρχει υποβοήθηση  στο παρακάρισμα με την κάμερα οπισθοπορείας να κάνει τα πράγματα πολύ ευκολότερα.

Τα συστήματα ασφαλείας του Renault Captur 1.3 MHEV

Ο κατάλογος των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού είναι μακρύς και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το ESP με hill holder, ανίχνευση πεζών και δικύκλων με σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος , προειδοποίηση και διατήρηση λωρίδας κυκλοφορίας και  σύστημα αναγνώρισης πινακίδων κυκλοφορίας.

Ο χώρος αποσκευών του Renault Captur 1.3 MHEV
Οι χώροι των επιβατών είναι πολύ καλοί, τα καθίσματα είναι μαλακά και αναπαυτικά και υπάρχουν χώροι 27 λίτρων στην καμπίνα για την τοποθέτηση των μικροανατικειμένων.Για τις αποσκευές υπάρχουν διαθέσιμα, στο πορτμπαγκάζ, με το διπλό πάτωμα 406 λίτρα. Η τιμή αυτή είναι μειωμένη λόγω λόγω της ύπαρξης μπαταρίας του υβριδικού συστήματος 

Το ήπια υβριδικό σύστημα του Renault Captur 1.3 MHEV
Στην «καρδιά» του Renault Captur 1.3 MHEV συναντάμε τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων με απόδοση 140 ίππους στις 6000 σ.α.λ. και ροπή 260 Nm/1.750-3.500σ.α.λ.

Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων του Renault Captur 1.3 MHEV

Μεταφέρει την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός επτατάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC, Συμπαραστάτης του θερμικού συνόλου είναι ήπιο υβριδικό σύστημα 12V με μικρό βάρος το οποίο λειτουργεί θετικά προς όφελος; της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων CO2 που κυμαίνονται στα  132 γρμ./χλμ.

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur 1.3 MHEV

Το ηλεκτρικό μοτέρ ουσιαστικά παρέχει καλύτερη λειτουργία στο σύστημα Star&Stop, υποβοήθηση τις χαμηλές στροφές και στις μεσαίες με αποτέλεσμα το μηχανικό σύνολο να δείχνει πιο ζωντανό με αποθέμματα ισχύος στο πάτημα του γκαζιού. Συμπαραστάτης στην λειτουργία του ήπια υβριδικού συνόλου είναι το πολύ καλό σε αίσθηση και απόδοση επτάρι αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη  

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur 1.3 MHEV

Το μηχανικό σύνολο είναι ιδιαίτερα πολιτισμένο ,ήσυχο στον δρόμο και η χροιά του γίνεται αισθητή όταν ανεβάσεις στροφές στα «κόκκινα». Για την επιτάχυνση 0- 100 χλμ./ώρα απαιτούνται  9,2 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 196 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι στα 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. 

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur 1.3 MHEV
Στο δρόμο τώρα το νέο Renault Captur 1.3 MHEV προσφέρει άνεση και υψηλή ποιότητα κύλισης. ΟΙ πληροφορίες έρχονται πλούσιες; στο σύστημα διεύθυνσης οι αντιδράσεις είναι προβλέψιμες και παρά το σχετικά αυξημένο ύψος οι κλίσεις στις στροφές είναι σε λογικά επίπεδα.

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur 1.3 MHEV

Οι 17άρες ζάντες με το 60άρι προφίλ στα ελαστικά απορροφούσαν τις γνωστές ανωμαλίες του οδοστρώματος ενώ τα ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης έκαναν την εμφάνιση τους με διακρστικό τρόπο αόποτε υπήρξε ανάγκη

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur 1.3 MHEV

Τα φρένα ανταποκρίθηκαν άμεσα ακόμη και μετά από συνεχή χρήση.Η αυτξημένη απόσταση από το έδαφος σου επιτρέπει να κινηθείς και σε ομαλούς χωμαατόδρομος  χωρίς βεβαια να υπάρχουν τα πκλεονεκτήματα της τετρακίνησης.

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur 1.3 MHEV
Το νέο Renault Captur 1.3 MHEV έχει πλούσιο εξοπλισμό άνεσης που περιλαμβάνει εκτός από τις γνωστές ηλκετρικές ευκολίες και αυτόματο κλιματισμό. Πλούσιος είναι όπως είπαμε και ο κατάλογος συστημάτων ασφάλειας,

Δοκιμάζουμε το νέο Renault Captur 1.3 MHEV

Η εμφάνιση του είναι εκλεπτυσμένη, διαθέτει ραφιναρισμένη οδική συμπεριφορά, έχει τα πλεονεκτήματα των χαμηλών ρύπων όπως είναι τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και η είσοδος στο δακτύλιο και καλύπτεται με 5ετή εργοστασιακή εγγύηση (ή 100.000 χιλιόμετρα) με την κάλυψη της μπαταρίας υβριδικού συστήματος να είναι οκτώ χρόνια ή 160.000 χλμ. και δωρεάν οδική βοήθεια για 3 χρόνια. Για να το αποκτήσετε πρέπει να διαθέσετε από 28950 ευρώ.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top