Έρχεται το Proactive Care στα αυτοκίνητα της BMW

Η προστασία του αυτοκινήτου και της...τσέπης του οδηγού

Έρχεται το Proactive Care στα αυτοκίνητα της BMW

Το BMW Group έρχεται τώρα με μία νέα πρόταση στην εξυπηρέτηση πελατών που βασίζεται στα δεδομένα και στην τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ). Το Proactive Care περιλαμβάνει νέα εργαλεία και δυνατότητες που βοηθούν το όχημα να εντοπίζει μόνο του τις υφιστάμενες και μελλοντικές απαιτήσεις service, ώστε σε πολλές περιπτώσεις να μπορεί να προβλέψει τις ανάγκες του πελάτη και να προσφέρει προληπτικά λύσεις. Οι πρώτες εφαρμογές για τις υπάρχουσες και τις επερχόμενες γενιές οχημάτων είναι σε λειτουργία, ενώ θα βελτιώνονται συνεχώς με περαιτέρω καινοτομίες τα επόμενα χρόνια.

Το Proactive Care στα αυτοκίνητα της BMW

Ποια πλεονεκτήματα προσφέρει το Proactive Care όταν απαιτείται κάποια εργασία service ;

Ψηφιακή διάγνωση ελαστικών, μηνύματα βλαβών στο όχημα, απαιτήσεις εργασιών service - χάρη στην ανάλυση δεδομένων και την καταγραφή των προτιμήσεων των πελατών μπορούν να προτείνονται εξατομικευμένες λύσεις. Εδώ ισχύει η φιλοσοφία "digital-first": ανάλογα με το τι απαιτείται, ο πελάτης ενημερώνεται με ένα μήνυμα στην εφαρμογή My BMW, με μία ειδοποίηση στο αυτοκίνητο, μέσω ενός e-mail, από τον έμπορο της προτίμησής του ή μέσω τηλεφώνου από την Οδική Βοήθεια.

Το Proactive Care στα αυτοκίνητα της BMW

Το Proactive Care βελτιώνει μακροπρόθεσμα την εμπειρία εξυπηρέτησης του πελάτη, παρέχοντας από συμβουλές αυτοβοήθειας (για παράδειγμα, πώς να επιλύσετε πρόβλημα μέσω μιας απομακρυσμένης αναβάθμισης λογισμικού), μέχρι ευέλικτη υποστήριξη ώστε να διασφαλιστεί η συνέχιση του ταξιδιού ή προτείνοντας τον πλέον ενδεδειγμένο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή, εάν δεν μπορεί να αποφευχθεί η επίσκεψη στο συνεργείο. Ο προγραμματισμός ραντεβού μέσω διαδικτύου και ένα εξατομικευμένο βίντεο του service, συμπεριλαμβανομένης της online διαχείρισης πληρωμών, είναι μερικές μόνο από τις διαθέσιμες επιλογές.


 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top