Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Εμφάνιση, τεχνολογία και αξιοπιστία

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Η Mazda είναι μια εταιρεία η οποία φημίζεται για μοντέλα που διακρίνονται για την αξιοπιστία τους και την αντοχή στον χρόνο.  Το Mazda 3 διατηρεί στο ακέραιο αυτό το χαρακτηριστικό και αποδεικνύει ότι τα  hatchback έχουν κάθε λόγο ύπαρξης παρά την «καταιγίδα» των SUV στην αγορά του αυτοκινήτου. Το ανανεωμένο μοντέλο διαθέτει έναν σύγχρονο βενζινοκινητήρα με την κωδική ονομασία 2.0 e-Skyactiv G 150 που συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150
Μάλιστα είχαμε στην διάθεση μας και μια ειδική έκδοση εξοπλισμού με ξεχωριστά σχεδιαστικά στοιχεία. Το 3άρι δεν είναι ένα πραγματικά εντυπωσιακό μοντέλο με καμπύλες και κομψές γραμμές που σε προιδεάζει για τις οδηγικές του αρετές. Μπροστά ξεχωρίζουν τα επιθετικά φωτιστικά σώματα με νέο animation ροής για τα φλας και η μεγάλη μάσκα που φτάνει μέχρι το κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

Το πίσω μέρος του Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Πίσω έχει εξίσου ελκυστική  σχεδίαση με κυματιστά φωτιστικά σώματα. Το Mazda 3 μοιάζει να κινείται ακόμη και όταν βρίσκεται ακινηποποιημένο. Στην έκδοση της δοκιμής μας υπήρχαν όπως είπαμε ξεχωριστά σχεδιαστικά στοιχεία όπως είναι οι 18άρες μαύρες ζάντες αλουμινίου τα μαύρα καπάκια στους καθρέφτες και τα φιμέ τζάμια στα πίσω παράθυρα .

Το εσωτερικό του Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150
Ο εξοπλισμός όμως περιλαμβάνει και άλλα καλούδια όπως είναι η είσοδος χωρίς κλειδί, η κάμερα οπισθοπορείας, οι αισθητήρες  μπροστά και πίσω για την στάθμευση, ο αυτόματος διζωνικός κλιματισμός,τα θερμαινόμενα καθίσματα κ.α. Όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής αυτή βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα με μαλακά πλαστικά στο πάνω μέρος του λιτού ταμπλό και εξαιρετική συναρμογή.Στα σπορ στοιχεία ανήκουν και οι κόκκινες ραφές σε ταμπολό πόρτες και λεβιέ ταχυτήτων.  

Η κάμερα οπισθοπορείας του Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Ο πίνακας οργάνων διαθέτει κλασσικά αναλογικά όργανα και οθόνη μεταξύ τους προσφέροντας καλή πληροφόρηση στον οδηγό. Στο κέντρο του ταμπλό βρίοκσεται οθόνη 8,8 ιντσών με πλούσια πληροφόρηση και συνδεσιμότητα και με τον χειρισμό της να γίνεται μόνο μέσω του περιστροφικού διακόπτη που βρίκσετια πίσω από το λεβιέ ταχυτήτων. Επιπλέον μας άρεσε η επιλογή  ξεχωριστών  διακοπτών για τον κλιματισμό που δίνουν ακόμη περισσότερους πόντους στον τομέα της χρηστικότητας .

Όσον αφορά τους χώρους επιβατών αυτοί χαρακτηρίζονται άνετοι και μόνο αν μπούν τρεις ψηλοί στο πίσω κάθισμα μπορεί να δυσκολευτούν  κάπως. Αυτό συμβαίνει λόγω της κεκλιμένης οροφής  η οποία όμως συνεισφέρει στην εμφάνιση του αυτοκινήτου αλλά και στην αεροδυναμική. Ο χώρος αποκσευών είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας στα 358 λίτρα. Διαστάσεις (Μ/Π/Υ)4.460 / 1.795 / 1.435 χλστ.

Ο κινητήρας του Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Στην «καρδιά» του Mazda της δοκιμής μας υπάρχει ο δίλιτρος 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας e-Skyactiv G  άμεσου ψεκασμού ο οποίος  λειτουργεί με υψηλή σχέση συμπίεσης (13,0:1). Η απόδοση του είναι 150 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ. και ροπή  213 Nm στις 4.000 σ.α.λ.

Το σύστημα παρακολούθησης του Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Όσον αφορά την τεχνολογία μείωσης της κατανάλωσης και των ρύπων το παρόν δίνουν τόσο το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων σε πολύ χαμηλά φορτία όσο και το ήπια υβριδικό σύστημα 24 volt με τις ενδείξεις λειτουργίας να εμφανίζονται στην κεντρική οθόνη. Το τελαυταίο φροντίζει και για την ομαλή  επανεκκίνηση κατά τη λειτουργία stop/start.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε  9,1 δλ. με την  τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 206 χλμ./ώρα. Στην πράξη, το μοτέρ εντυπωσιάζει με την  ραφιναρισμένη λειτουργία του έχει ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές δεν «φοβάται» όταν πατήσεις το γκάζι ανεβάζοντας στροφές γρήγορα με τον κόφτη στις 6.500 σ.α.λ. Συμπαραστάτης το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με τις μικρές διαδρομές και την σαφέστατη λειτουργία στα κουμπώματα. 

Δοκιμάζουμε το Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Το Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150 σε κερδίζει με τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα.Αρχικά πρέπει να σταθούμε στην έρευνα της εταιρείας ελέγχοντας τις κινήσεις της λεκάνης και σπονδυλικής στήλης οδηγού και επιβατών για να σχεδιάσει τα καθίσματα, την ανάρτηση και το πλαίσιο.

ΟΙ ταχύτητες του Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Το τελευταίο χαρακτηρίζεται κορυφαίο σε σημείο μάλιστα που να ξεγελιέσαι όταν πιάνεις ταχύτητες κοντά στην τελική και να νομίζεις ότι πας με λιγότερα χιλιόμετρα. Μιλάμε φυσικά για τα «πατήματα» του.Ταξιδεύει σαν βέλος στις υψηλές ταχύτητες προσφέροντας σε οδηγό και επιβάτες μεγάλη αίσθηση ασφαλείας ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης είναι τόσο «σφιχτή» έτσι ώστε να ισορροπεί μεταξύ άνεσης και μειωμένων κλίσεων στις στροφές.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Με λίγα λόγια χαίρεσαι να ατο οδηγείς καθώς αντιδρά άμεσα στις εντολές σου χάρη στο σύστημα διεύθυνσης που δίνει πλούσια πληροφόρηση.H στιβαρότητα που σου δίνει στον δρόμο σε παραπέμπει σε ακριβά γερμανικά μοντέλα για τα οποία δίνεις αρκετά χρήματα παραπάνω.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Το G-Vectoring Control Plus επεμβαίνει διακριτικά σε κινητήρα και φρένα. Η ποιότητα κύλισης είναι εντυπωσιακή όπως και η πρόσφυση σε οριακές καταστάσεις  Τέλος τα ισχυρά φρένα δίνουν μια  ισχυρή αίσθηση σιγουριάς.


Την ίδια στιγμή η πλούσια σουίτα ηλεκτρονικών συστημάτων i-Activsense οχειρισμός των οποίων γίνεται μέσω του περιστροφικού διακόπτη στην βάση της κονσόλας με την προβολή στην κεντρική οθόνη,ανεβάζει σε υψηλά επίπεδα το αίσθημα της ασφάλειας.

Υπάρχει μεταξύ άλλων head up display, συστήμα προειδοποίησης εμπρός διασταυρούμενης κυκλοφορίας (Front Cross Traffic Alert) και σύστημα υποβοήθησης οδήγησης σε μποτιλιάρισμα (Cruising & Traffic Support).σύστημα αναγνώρισης εμποδίων με αυτόματο φρενάρισμα,σύστημα παρακολούθησης οδηγού (Driver Monitoring). 

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Πάμε τώρα στον τομέα της κατανάλωσης η οποία δεν ξεπέρασε τα 7,8 λίτρα/100 χλμ. με συνετή οδήγηση τιμή η οποία είναι πολύ ακλή με βάση τον κυβισμό και το μέγεθος του αυτοκινήτου. Αν τώρα το οδηγείς στα «κόκκινα» η τιμή μπροεί να αανέβει στα 9 λίτρα/100 χλμ. 

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150
Το ανανεωμένο Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150 πηγαίνει κόντρα στο ρεύμα της επποχής που θέλει μικρού κυβισμού αλλά τουρμπάτους κινητήρες.Το δίλιτρο ατμοσφαιρικό μοτέρ  εγγυάται κατανάλωση...χιλιαριού ,και πολλά και απροβλημάτισα χιλιόμετρα. Χωρίς οθονάρες και ψηφιακούς πίνακες οργάνων διαθέτει πλούσια ομπρέλλα ηλκετρονικών συστημάτων υποβοήθησης οδηγού.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150

Το ανανεωμένο Mazda 3 2.0 e-Skyactiv G 150 χαίρεσαι να το οδηγείς. Για να το αποκτήσεις χρειάζεσαι για την βασική έκδοση Plus 28667 ευρώ ενώ για την πλουσιότατη Homura της δοκιμής μας η τιμή ανέρχεται στα 29038 ευρώ. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top