To Nissan X-Trail τελικά δίνει τα....ρέστα του

Tο Nissan Rogue / X-Trail  διακρίθηκε στο Compact SUV Challenge

Tο Nissan Rogue / X-Trail  διακρίθηκε στο Compact SUV Challenge

Το Nissan Rogue Platinum του 2023 (το γνωστό στην Ελλάδα και την Ευρώπη ως X-Trail) ανακηρύχθηκε νικητής του Compact SUV Challenge του Cars.com. Οι συντάκτες του Cars.com δοκίμασαν έξι δημοφιλή compact SUVs κατά τη διάρκεια μιας εβδομάδας, αξιολογώντας την οδική συμπεριφορά, την κατανάλωση καυσίμου, τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού και τα χαρακτηριστικά ασφαλείας, τη σχέση ποιότητας/τιμής, την ευκολία ρύθμισης των καθισμάτων, καθώς και άλλα χαρακτηριστικά. Αξίζει να σημειωθεί ότι το Rogue είχε κερδίσει το  Compact SUV Challenge  του Cars.com και το 2021. 

Tο Nissan Rogue / X-Trail

Κατασκευασμένο στην πλατφόρμα Alliance CMF-C, το  X-Trail διαθέτει μυώδη σχεδίαση και προηγμένες τεχνολογίες που προσφέρουν αίσθηση οδήγησης EV χάρη στην τεχνολογία e-POWER, μαζί με το e-4ORCE, ένα σύστημα με δύο μοτέρ και κίνησης στους τέσσερις τροχούς. Το X-Trail είναι διαθέσιμο ως πενταθέσιο ή επταθέσιο, προσφέροντας μια ιδανική πρόταση για εξορμήσεις με την οικογένεια ή φίλους. Ως “εξηλεκτρισμένο” επταθέσιο SUV, είναι μοναδικό στην κατηγορία του. 

Το e-POWER είναι το καινοτόμο σύστημα κίνησης της Nissan που προσφέρει την αίσθηση EV, χωρίς την ανάγκη φόρτισης στην πρίζα. Το σύστημα e-POWER του  X-Trail αποτελείται από μπαταρία υψηλής απόδοσης και σύστημα μετάδοσης κίνησης ενσωματωμένα με βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων μεταβλητής σχέσης συμπίεσης, γεννήτρια ισχύος, μετατροπέα και μπροστινό ηλεκτροκινητήρα 150 kW. Αυτό το μοναδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης σημαίνει ότι η ισχύς στους τροχούς προέρχεται μόνο από έναν ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος έχει ως αποτέλεσμα την άμεση, γραμμική απόκριση στο γκάζι, με την τελική ισχύ του συστήματος να φτάνει τα 213PS στην έκδοση e-4ORCE ! 

Το εσωτερικό του  Nissan  X-Trail

Εκτός από την έκδοση e-POWER, το  X-Trail είναι διαθέσιμο και με τον υπερτροφοδοτούμενο μεταβλητού λόγου συμπίεσης κινητήρα των 1,5 λίτρων. Με ισχύ 120 kW (163 PS) και 300 Nm ροπής, η έκδοση αυτή προσφέρεται μόνο σε κίνηση στους δύο τροχούς, με την ισχύ να μεταδίδεται μέσω του κιβωτίου ταχυτήτων Xtronic. Σε σενάρια οδήγησης με χαλαρή οδήγηση και ελαφριά επιτάχυνση, ο κινητήρας μεταβαίνει σε υψηλή αναλογία συμπίεσης για βελτιστοποιημένη απόδοση καυσίμου, ενώ σε περιπτώσεις όπου χρειάζονται περισσότερες επιδόσεις, ο λόγος συμπίεσης προσαρμόζεται σε χαμηλό επίπεδο. 

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι επίσης εξοπλισμένο με υβριδική τεχνολογία 12v. Το σύστημα παρέχει υποβοήθηση ροπής, εκτεταμένο σταμάτημα στο ρελαντί, γρήγορη επανεκκίνηση και διακοπή κίνησης, με οφέλη τόσο για την οικονομία καυσίμου όσο και για την παραγωγή CO2. 

Το πίσω μέρος του Nissan X-Trail

Κατά την επιβράδυνση, η ενέργεια ανακτάται μέσω της αναγέννησης και αποθηκεύεται στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Στη συνέχεια, αυτή η ανακτηθείσα ενέργεια χρησιμοποιείται για τη λειτουργία των συστημάτων του αυτοκινήτου ενόσω ο κινητήρας είναι σταματημένος (για παράδειγμα στον κόκκινο σηματοδότη). Επιπλέον, μια ώθηση ροπής περίπου 6 Nm μπορεί να δημιουργηθεί κατά την επιτάχυνση. 

Με τις τιμές του νέου Nissan X-Trail στον τομέα της τεχνολογίας αλλά και με τις τιμές  να ξεκινούν από τις 38.590 ευρώ στην (υβριδική έκδοση 1,5lt 163PS δίνει τα,,,ρέστα του.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top