Opel Astra και Mokka: Με νέα οικολογικά χρώματα

Ηδιαδικασία βαφής “3-wet” μειώνει περαιτέρω τις εκπομπές ρύπων

Opel Astra Opel Mokka νέα χρώματα

Rüsselsheim.  Με το νέο Opel Astra και το βραβευμένο Opel Mokka, ο Γερμανός κατασκευαστής εκτός από δύο άκρως συναρπαστικά νέα μοντέλα, έχει δημιουργήσει και δύο ζωηρά νέα χρώματα που μαγνητίζουν το βλέμμα: πράσινο για το Mokka και κίτρινο για το Astra.Χρησιμοποιώντας ένα δοχείο 200 ml και λίγα γραμμάρια από διάφορα χρώματα αυτοκινήτων από έναν κορυφαίο προμηθευτή, ανέμιξε τα ‘συστατικά’ μέχρι το τελικό αποτέλεσμα να ταιριάξει στην ιδέα της.

Στη συνέχεια, η σχεδιάστρια ετοίμασε ένα κολάζ εικόνων και δείγματα χρωμάτων και  παρουσίασε το νέο χρώμα στους επικεφαλής του Design και στο Marketing. Αφού έλαβε την έγκρισή τους, η Nicole έφτιαξε στη συνέχεια δείγματα για τον προμηθευτή του χρώματος στο εργοστάσιο του Rüsselsheim, του οποίου το τελικό προϊόν έπρεπε να ταιριάζει όσο το δυνατόν περισσότερο με τη σχεδιαστική ιδέα και τα χρωματικά δείγματα για μαζική παραγωγή.

Η διαδικασία εξέλιξης ενός νέου χρώματος για ένα νέο μοντέλο μπορεί να διαρκέσει μέχρι τέσσερα χρόνια και, όταν ολοκληρωθεί, η νέα βαφή πρέπει να είναι διαθέσιμη για «ψεκασμό» από ρομπότ 12 μήνες πριν από την έναρξη παραγωγής. 

Για το Mokka, το αντισυμβατικό SUV που απευθύνεται σε πελάτες με πιο νεανικό προφίλ σε σχέση με το νέο Astra, η Opel θέλησε να δημιουργήσει ένα τολμηρό, σπορ νέο χρώμα. Η έρευνα της Nicole Heidt έδειξε ότι οι πράσινοι τόνοι είναι πολύ στη μόδα. «Επιπλέον, το πράσινο είναι το ιδανικό χρώμα για ένα ηλεκτρικό όχημα μηδενικών εκπομπών ρύπων, όπως το Mokka-e» πρόσθεσε.

Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, όπως το ηλεκτρικό Opel Mokka-e ή το νέο Astra plug-in hybrid είναι δύο μόνο παραδείγματα για το πώς η Opel συνεισφέρει στη βιώσιμη κινητικότητα. Η διαδικασία της βαφής διαδραματίζει επίσης σημαντικό ρόλο. Για παράδειγμα, το “Kult Yellow” του νέου Astra χρησιμοποιείται στο εργοστάσιο παραγωγής του Rüsselsheim, με αποτέλεσμα οι εκπομπές ρύπων από το βαφείο να έχουν μειωθεί σημαντικά. Στην εγκατάσταση χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή η μέθοδος βαφής «3-wet», που αφαιρεί από την όλη διαδικασία ένα πλήρες στάδιο στεγνώματος. Συγκριτικά με τις συμβατικές διαδικασίες βαφής, η συγκεκριμένη μειώνει τις ετήσιες εκπομπές CO2 κατά περίπου 2.200 τόνους, ενώ την ίδια στιγμή εξακολουθεί να παρέχει στο αυτοκίνητο υψηλά επίπεδα προστασίας από διάβρωση και αλλοιώσεις στην επίστρωση εξαιτίας χτυπημάτων από πέτρες. Επιπλέον, η ετήσια κατανάλωση νερού μειώνεται κατά περίπου 1.800 κυβικά μέτρα.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top