Η Hyundai Motorsport στην κορυφή της κατηγορίας ΤCR

Στον  50ο αγώνα Nürburgring 24 Hours

Hyundai Motorsport Nürburgring.24 Hours

Οι οδηγοί TCR της Hyundai Motorsport τερμάτισαν στην 1-2 θέση της κατηγορίας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στον 50ο αγώνα “Nürburgring 24 Hours”Στο τέλος ενός συναρπαστικού αγώνα και για τα δύο αυτοκίνητα, το πλήρωμα του Elantra N TCR κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας και εξασφάλισε την 18η θέση συνολικά
Το Hyundai Driving Experience-run i30 Fastback N αποδείχθηκε το ταχύτερο αυτοκίνητο στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία VT2 Front αφού κέρδισε την pole position και έκανε τον ταχύτερο γύρο στην κατηγορία

Τα πληρώματα ΤCR της Hyundai Motorsport σημείωσαν ένα απίστευτο αποτέλεσμα 1-2 στην κατηγορία μετά από έναν εντυπωσιακό 24ωρο αγώνα στο Nürburgring.Τα Elantra N TCR και i30 N TCR συνάντησαν σχεδόν ταυτόχρονα την καρό σημαία της 50ης διοργάνωσης εξασφαλίζοντας το 1-2 αποτέλεσμα στην κατηγορία για δεύτερη συνεχόμενη σεζόν,  υπερασπιζόμενα με επιτυχία τον τίτλο που κατέκτησαν και το 2021. 


 
Όπως και πέρυσι, το πλήρωμα του Elantra N TCR κατέκτησε την κορυφή της κατηγορίας. Οι οδηγοί της ομάδας Mikel Azcona, Marc Basseng και Manuel Lauck συμπλήρωσαν 145 γύρους, τερματίζοντας τέσσερις γύρους μπροστά από τους δεύτερους στην κατάταξη. Η απόδοσή τους εξασφάλισε – προσωρινά – τη 18η θέση συνολικά, καθιστώντας το αυτοκίνητο της Hyundai Motorsport ως μία από τις καλύτερες συμμετοχές εκτός της κορυφαίας κατηγορίας GT3. 

Το αποτέλεσμα δεν ήταν εύκολο, καθώς και τα δύο αυτοκίνητα έπρεπε να ξεπεράσουν αρκετές δυσκολίες κατά τη διάρκεια, αλλά και πριν, την εκκίνηση του αγώνα.Το Elantra N TCR αναγκάστηκε να ξεκινήσει τελευταίο στην κατηγορία λόγω ποινής και μάλιστα στις πίσω σειρές του δεύτερου από τους τρεις ομίλους του αγώνα. Ο Basseng, ο πρώτος οδηγός κατάφερε να μειώσει τη διαφορά – καλύπτοντας περισσότερες από δέκα θέσεις συνολικά και τρεις στην κατηγορία μόνο στον εναρκτήριο γύρο των 25 χιλιομέτρων και ο Lauck έβαλε το αυτοκίνητο μπροστά για πρώτη φορά παρά το γεγονός ότι χρειάστηκε ένα επιπλέον pitstop, που τους κόστισε περισσότερο χρόνο.


 
Για αρκετές ώρες τα δύο αυτοκίνητα αντάλλασσαν το προβάδισμα της κατηγορίας TCR αφού το i30 N TCR προπορεύονταν στις περισσότερες από τις πρώτες οκτώ ώρες του αγώνα. Οι οδηγοί της ομάδας του i30 N TCR – Antti Buri, Moritz Oestreich και Jean-Karl Vernay – αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα, όπου μπόρεσαν να διορθώσουν επιτρέποντας στον Φινλανδό Buri να επιστρέψει στη δράση.
 
Οι ομάδες TCR της Hyundai Motorsport ακολούθησαν εξαιρετικό ρυθμό και μπόρεσαν να πετύχουν ένα πραγματικά απίστευτο αποτέλεσμα.Στην κατηγορία VT2 Front, αντίστοιχα, το Hyundai Driving Experience-run i30 Fastback N αποδείχθηκε το ταχύτερο στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία του. Παίρνοντας την pole position, πρωτοστάτησε στην κατηγορία και έκανε τον ταχύτερο γύρο της κατηγορίας – 9:50.695 – αναδεικνύοντας τις ικανότητες της μάρκας N στην πίστα και μάλιστα σε μια από τις πιο σκληρές πίστες στον κόσμο. Δυστυχώς, ορισμένα μικροπροβλήματα εμπόδισαν την ομάδα να πάρει το αποτέλεσμα που άξιζε στην απόδοσή της.  
 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top