O οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton, κέρδισε σ’ ένα επεισοδιακό αγώνα που διεκόπη δυο φορές με κόκκινη σημαία. Εκτός αυτών έγινε εκτεταμένη χρήση του κανονικού αλλά και του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, που επηρέασε το ρυθμό αγώνα αλλά και τη στρατηγική. Ο Hamilton άλλαξε από μέση σε σκληρή γόμα (στο 10ο γύρο) πριν την πρώτη διακοπή του αγώνα και διατήρησε αυτό το σετ ως το τέλος.
Ο αντίπαλός του στη μάχη του τίτλου, Max Verstappen, τερμάτισε δεύτερος για λογαριασμό της Red Bull. Άλλαξε από μέση σε σκληρή γόμα στην πρώτη διακοπή και από σκληρή σε μέση γόμα στη δεύτερη κόκκινη σημαία. Πραγματοποίησε μια αλλαγή περισσότερη από το Hamilton.
Πως συμπεριφέρθηκε το κάθε ελαστικό
ΣΚΛΗΡΗ C2: Αποτέλεσε το κλειδί για τον αγώνα, παρουσίασε πολύ χαμηλά επίπεδα πτώσης απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης και επέτρεψε σταθερό ρυθμό για μεγάλη απόσταση μετά τη δεύτερη διακοπή με κόκκινη σημαία. Ο Hamilton πέτυχε τον ταχύτερο γύρο αγώνα μ’ αυτή τη γόμα στο προτελευταίο πέρασμα. MEΣΗ C3: Ήταν η πιο δημοφιλής επιλογή στην αρχική εκκίνηση όπου την επέλεξαν 16 από τους είκοσι οδηγούς. Ανάμεσά τους ήταν και εννιά από τους 10 πρώτους. Αντιμετώπισε σωστά την πρόκληση των πολλών γύρων αν και χρειάζονταν περισσότερη διαχείριση προς το τέλος της διάρκειας ζωής της, απ’ ότι η σκληρή, καθώς παρουσίαζε πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης.
· ΜΑΛΑΚΗ C4: Ο οδηγός της McLaren, Lando Norris ήταν ο μόνος οδηγός που εκκίνησε στον αγώνα των 50 γύρων με τη μαλακή γόμα. Χρειάζονταν περισσότερη διαχείριση και δεν ευνοούσε τα μεγάλα μέρη αγώνα. Ο οδηγός της Alpine, Fernando Alonso έβαλε αυτό το ελαστικό στους τελευταίους 5 γύρους του αγώ
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.