Δοκιμάζουμε τη νέα plug-in υβριδική Mercedes E 300 e

Πολυτέλεια, άνεση ,ασφάλεια και υψηλή τεχνολογία  

Mercedes E 300 e δοκιμή

Το "αστέρι" της Mercedes είναι αυτό που λάμπει στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχνίας καθώς διαθέτει μοντέλα τα οποία προσφέρουν "βασιλικές" ανέσεις και υποδειγματική ασφάλεια αλλά και κύρος στους ιδοκτήτες τους. Στην κατηγορία αυτή ανήκει και η ανανεωμένη Mercedes E 300 e ένα κορυφαίο πολυτελές  σεντάν το οποίο μπηκε στην πρίζα ακολουθώντας τις τελευταίες επιταγές της τεχνολογίας.   


Η ανανέωση προσδιορίζεται εξωτερικά στο  επανασχεδιασμένο εμπρόσθιο σχήμα με τη νέα μάσκα με τη νέα γρίλια και τις εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα.Υπάρχουν κομψότερα φώτα full-led . Αλλά και το πίσω μέρος είναι ανασχεδιασμένο με μακρόστενα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led . Στην παλέτα των χρωμάτων προστέθηκαν νέες αποχρώσεις ενώ πριμοδοτήθηκε και με νέα σχέδια ζαντών.

Από πλευράς διαστάσεων το μήκος είναι 4.935 το πλάτος 1.852 και το ύψος στα 1.481 mm. με το μεταξόνιο στα 2.939 mm. Χωρίς να δείχνει ογκώδης. είναι επιβλητική και εμπνέει αέρα πολυτέλειας χάρη στις νικελένιες λεπτομέρειες στα διάφορα σημεία του αμαξώματος.

Τα ταμπελάκια με την ένδειξη EQ Power προσδιορίζουν την υβριδική λειτουργία του αυτοκινήτου. 


Περνώντας στο εσωτερικό αντιλαμβάνεσαι απλά με τα μάτια την υψηλή ποιότητα κατασκευής αλλά και την hi tech τεχνολογία. Υπάρχουν νέα υλικά στα καθίσματα και στις επενδύσεις που ανανεώνουν την όλη εμφάνιση. Υπάρχει νέο μικρότερο τιµόνι σε διάμετρο  με δύο διπλά ορίζοντια µπράτσα στα οποία ενσωματώνονται όλα τα  χειριστήρια αφής.

Το βλέμμα όμως "τραβάει" το ενοποιημένο πάνελ που αποτελείται από τις δυο οθόνες των 12,3 ιντσών. Αφορά τον πίνακα οργάνων και την οθόνη πολυμέσων και συνδεσιμότητας στα δεξιά ένας συνδυασμός που δύσκολα συναντάς σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Στην δεύτερη οθόνη προβάλλονται  οι ενδείξεις του προηγµένου συστήµατος MBUX με τις γνωστές λειτουργίες φωνητικών εντολών Linguatronic για τα ηλεκτρονικά συστήματα. Αρκεί να πεις τις μαγικές λέξεις Hey Mercedes για να εισέλθεις στο σύστημα και να αρχίσεις την ...συνομιλία με την Mercedes.

Ο χειρισμός όμως των συστημάτων εκτός από το τιμόνι και την φωνή γίνεται και μέσω του νέου touchpad στη κεντρική κονσόλα. Επιπλέον η Mercedes για να μην σας κάνει να...βαριέστε σας δίνει την δυνατότητα να διαμορφώσετε τα γραφικά των οθονών με 4 διαφορετικά στυλ. Υπάρχει η επιλογή Classic για πιο κλασσική παρουσίαση ,η Progressive που είναι προσανατολισμένη στην  digital εμφάνιση η  Discreet που εμφανίζει μόνο τις απαραίτητες  πληροφορίες αλλά και η Sport δίνει πιο δυναμικά γραφικά.

Σε τελική ανάλυση οι λειτουργίες; που παρέχει το σύστημα είναι τόσες πολλές που είναι καλύτερα να τις αφομοιώσετε με σταματημένο το αυτοκίνητο.Όσον αφορά τους χώρους για τους επιβάτες, είναι άνετοι με τις αποσκευές να βολεύονται στο πορτμπαγκάζ των 370 λίτρων  έναντι 540 των υπολοίπων συμβατικών εκδόσεων.

Η μείωση της χωρητικότητας οφείλεται στην τοποθέτηση της μπαταρίας για το ρεύμα του ηλεκτροκινητήρα.Τα περιθώρια της άνεσης ενισχύονται ακόμη περισσότερο αν πάρετε το προαιρετικό πακέτο ENERGIZING Plus . Σε αυτό περιλαμβάνονται και τα εργονομικά ηλεκτρικά, θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα με τα επίσης θερμαινόμενα μπράτσα. Ανέσεις που συναντάμε στην πολυτελέστατη σειρά S Class. 


Όμως επίσης σημαντική είναι η τεχνολογικά προηγμένη "καρδιά" της Mercedes E 300 e. Αυτή περιλαμβάνει  τον δίλιτρο τετρακύλινδρο  υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα µε απόδοση  211 ίππους /5.500 σ.α.λ. και ροπή 350 Nm/1.600-4.000 σ.α.λ. Το μοτέρ δουλεύει συνδυαστικά με έναν ηλεκτροκινητήρααπόδοσης 122 ίππων και 440 Nm ροπής ο οποίος  είναι τοποθετηµένος στο κιβώτιο και τροφοδοτείται με ρεύμα από µια µπαταρία 13,5 kWh. Η  συνδυαστική ισχύς βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα φτάνει στους  320 ίππους, με την ροπή των 700 mm να προσφέρει δύναμη από το...μηδέν .Έτσι ο ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει το ξεκίνημα με άμεση την εμφάνιση της ροπής και εντελώς αθόρυβα .

Στο βαθύτερο πάτημα του γκαζιού συμμετέχει και ο βενζινοκινητήρας ο οποίος ακπούγεται ελάχιστα όταν ανεβαίνουν οι στροφές του προσφέροντας μια ραφιναρισμένη λειτουργία έτσι όπως πρέπει να κινείται μια Mercedes. όπως στα υπόλοιπα μοντέλα της "αστεράτης" φίρμας υπήρχε η δυνατότητα επιλογής μεταξύ  των προγραµµάτων οδήγησης Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Individual.

Οι επιδόσεις με το εξελιγμένο σειριακό- 9τάχυτο παρακαλώ- αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων (9G-TRONIC) είναι ικανοποιητικότατες καθώς από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ο χρόνος είναι μόλις 5,8 δευτερόλεπτα με την  τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 245 χλμ./ώρα. Η μέση εργοστασιακή  κατανάλωση είναι στα 2 λίτρα /100 χλμ. με τις εκπομπές ρύπων CΟ2 στα 35-45 γρμ./χλμ. Για να πετύχεις όμως αυτές τις τιμές πρέπει να έχεις την μπαταρία συνεχώς  φορτισμένη.Επιπλεόν μπορείτε να κινηθείτε με την επιλογή προγράμματος Electric(εμφανίζεται στην  οθόνη) αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήραγια αποστάσεις 49-53 χλμ. σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP.


Η φόρτιση της μπαταρίας των 13.5 kWh σε παροχή 2,3 kW γίνεται σε  πέντε ώρες . Σε παροχή 3,7 kW και 7,4 kW ο αντίστοιχος χρόνος είναι  2,75 και 1,5 ώρες. Να σημειώσουμε ότι στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου περιλαμβάνονται καλώδια και για την πρίζα του σπιτιού σας αλλά και για τον ταχυφορτιστή Wallbox.Η μπαταρία όμως φορτίζεται και με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας όταν η Mercedes E 300 e κινείται.

Όταν τραβήξαμε  πάντως το πόδι μας από το πεντάλ γκαζιού λειτουργεί το σύστημα «coasting» του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων το οποίο ουσιαστικά απεμπλέκει το μοτέρ συμβάλλοντας στην μεγάλη μείωση της κατανάλωσης. Με ξεφόρτιστη την μπαταρία και με το αυτοκίνητο να κινείται μόνο με τον βανζινοκινητήρα η μέση τιμή κατανάλωσης καυσίμου ανεβαίνει στα 7,5-8 λίτρα ανά 100 χλμ. 


"Ζήτω τα ταξίδια". Αυτό αναφωνείς οδηγώντας την πολυτελή plug-in υβριδική Mercedes E 300 e η οποία στον ανοιχτό δρόμο κινείται σαν βέλος με εξαιρετική σταθερότητα και κορυφαία ποιότητα κύλισης. Η ηχομόνωση , τα εξαιρετικά καθίσματα με την πολύ καλή πλευρική στήριξη ανεβάζουν ακόμη περισσόετρο την άνεση με τους επιβάτες να κατεβαίνουν ξεκούραστοι μετά από πολύωρα ταξίδια.

Την ίδια στιγμή στους επαρχιακούς δρόμους και με αυξημένη ταχύτητα τα περιθώρια πρόσφυσης της  Mercedes E 300 e είναι μεγάλα με περιορισμένες τις κλίσεις στις στροφές αλλά δείχνει τον όγκο της όταν πιεστεί .

Την ασφαλή οδική συμπεριφορά συμπληρώνουν το πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού Intelligent Drive αλλά και τα άμεσα αποτελεσματικά φρένα. Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος με τον οποίο καταπίνει τα χιλιόμετρα αφήνοντας  οδηγό και επιβάτες ξεκούραστους.

Αυτή είναι λοιπόν η νέα plug-in υβριδική Mercedes E 300 e η οποία πλησιάζει στιλιστικά την κορυφαία S-Class που προσδίδει κύρος στον ιδιοκτήτη της ,με πλουσιότατο  εξοπλισμό άνεσης, ασφάλειας, πολυτέλειας και με σύγχρονο υβριδικό σύστημα. Για να την αποκτήσετε  χρειάζεστε 68620 ευρώ ενώ δεν επιβαρύνεται με τέλη κυκλοφορίας.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top