Δείτε τις τιμές στην Ελλάδα της νέας Mercedes C-Class

Σε όλα της είναι καλύτερη

Mercedes C-Class 2021 τιμές Ελλάδα

Η νέα C-Class είναι η πρώτη κλασική σειρά μοντέλων της Mercedes-Benz που εξηλεκτρίζεται πλήρως. Με ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και ηλεκτρικό σύστημα οχήματος 48 Volt, θέτει νέα πρότυπα στον τομέα της βιωσιμότητας. Καθώς η C-Class αποτελεί παραδοσιακά μία από τις σειρές μοντέλων της Mercedes-Benz με τις υψηλότερες πωλήσεις, ο συστηματικός εξηλεκτρισμός έχει σημαντικό αντίκτυπο στο αποτύπωμα άνθρακα της εταιρείας. Εκτός αυτού όμως, έχουν γίνει πολλές ακόμα τεχνικές βελτιώσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν πλήθος στοιχείων προαιρετικού εξοπλισμού,  όπως π.χ. το DIGITAL LIGHT και το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα. Τα μοντέλα Sedan και Estate είναι από σήμερα διαθέσιμα προς παραγγελία και θα εμφανιστούν στις εκθέσεις των Εξουσιοδοτημένων Διανομέων το καλοκαίρι του 2021. 

Η μετάβαση προς την ψηφιοποίηση αντανακλάται και στην κεντρική, OLED οθόνη αφής, η οποία επιτρέπει τον έλεγχο των λειτουργιών του αυτοκινήτου και μοιάζει να αιωρείται πάνω από τη διακοσμητική επιφάνεια της κονσόλας.  Όπως το ταμπλό οργάνων, έτσι και η οθόνη έχει ελαφριά κλίση προς τον οδηγό. Επιπλέον, επιτυγχάνει το απόλυτο μαύρο με αυτοφωτιζόμενα pixel. Οι δύο μεγάλες αυτές οθόνες έχουν η μεν του οδηγού διαγώνιο 12,3 ιντσών (31,2 cm), η δε κεντρική οθόνη 11,9 ιντσών (30,2 cm) και περιλαμβάνονται και οι δύο στον βασικό εξοπλισμό του οχήματος. 

Όπως η νέα S-Class, έτσι και η νέα C-Class είναι εξοπλισμένη με τη δεύτερη γενιά του MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμη πιο ψηφιακό και ευφυές, καθώς τόσο το hardware όσο και το λογισμικό έχουν κάνει άλματα προόδου. Εκτός από το Mercedes me PIN που διατίθεται στον βασικό εξοπλισμό, υψηλό επίπεδο ασφάλειας των δεδομένων στο αυτοκίνητο εγγυάται πλέον μια σειρά από νέες αλληλοσυνδεόμενες λειτουργίες επαλήθευσης ταυτότητας, όπως το δακτυλικό αποτύπωμα. Με το προσωπικό προφίλ, το οποίο μεταφέρεται πολύ εύκολα σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο με λειτουργικό σύστημα NTG7, ο οδηγός θα απολαμβάνει ανά πάσα στιγμή μία εξατομικευμένη εμπειρία οδήγησης. Τέλος όλες οι λειτουργίες του μενού υποστηρίζονται και στα Ελληνικά (εκτός από τις φωνητικές εντολές). 

Η φωνητική υποβοήθηση «Hey Mercedes» γίνεται πιο διαδραστική και μπορεί να μαθαίνει ενεργοποιώντας τις online υπηρεσίες στην εφαρμογή Mercedes me App. Επιπλέον, ορισμένες ενέργειες μπορούν να πραγματοποιούνται ακόμη και χωρίς να πείτε «Hey Mercedes» για ενεργοποίηση, όπως η πραγματοποίηση μίας τηλεφωνικής κλήσης. Η φωνητική υποβοήθηση «Hey Mercedes» εξηγεί επίσης τις λειτουργίες του οχήματος και μπορεί να βοηθήσει, για παράδειγμα, στη σύνδεση ενός smartphone μέσω Bluetooth ή στην εύρεση ενός φαρμακείου. Ακόμη, μπορεί να αναγνωρίζει τους επιβάτες του αυτοκινήτου από τις φωνές τους. 

Προαιρετικά διατίθεται η λειτουργία Augmented Video. Μια κάμερα καταγράφει το περιβάλλον μπροστά από το όχημα και οι εικόνες που καταγράφονται εν κινήσει προβάλλονται στην κεντρική οθόνη. Επιπλέον, εικονικά αντικείμενα, πληροφορίες και δείκτες προβάλλονται πάνω στην εικόνα βίντεο. Μεταξύ αυτών, σήματα κυκλοφορίας, βέλη κατεύθυνσης, συστάσεις αλλαγής λωρίδας και αριθμοί οδών. Έτσι, διευκολύνεται σημαντικά η πλοήγηση, ειδικά σε αστικές περιοχές. H έγχρωμη οθόνη Head-up display διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός. Η ενημέρωση λαμβάνεται και εγκαθίσταται στο παρασκήνιο, έως ότου ο χρήστης συμφωνήσει για την ενεργοποίησή της, έτσι ώστε το αυτοκίνητο είναι πάντα ενημερωμένο. Επιπλέον, μέσω ενημερώσεων OTA (over-the-air), είναι δυνατή η εκ των υστέρων εγκατάσταση λειτουργιών που δεν έχουν εφευρεθεί ακόμη σε αυτοκίνητα που έχουν  ήδη πωληθεί.

Χάρη στον συστηματικό εξηλεκτρισμό και το έξυπνο downsizing των κινητήρων, η νέα C-Class θέτει νέα πρότυπα στον τομέα της αποδοτικότητας. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά τετρακύλινδρους κινητήρες από την τρέχουσα οικογένεια αρθρωτών κινητήρων Mercedes-Benz FAME (Family of Modular Engines). Αντίστοιχα, με τον εξηλεκτρισμό, η γκάμα κινητήρων διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ευελιξία του διεθνούς δικτύου παραγωγής.  

Εκτός από τον στροβιλοσυμπιεστή (turbo-charger), τόσο οι πετρελαιοκινητήρες όσο και οι βενζινοκινητήρες διαθέτουν ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG) για έξυπνη υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές κινητήρα, ως ήπιο υβριδικό σύστημα δεύτερης γενιάς και με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται εξαιρετική απόδοση ισχύος. Το ISG χρησιμοποιεί ένα on-board ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt που προσφέρει λειτουργίες όπως ελεύθερη κύλιση, ενίσχυση ή ανάκτηση ενέργειας και εξασφαλίζει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου. Με το σύστημα αυτό η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται πολύ γρήγορα και άνετα, με αποτέλεσμα η λειτουργία Start/Stop να μην γίνεται σχεδόν καθόλου αντιληπτή από τον οδηγό, όπως και η μετάβαση από την κύλιση με τον κινητήρα απενεργοποιημένο έως την έντονη επιτάχυνση με τον κινητήρα σε λειτουργία. Στο ρελαντί, η έξυπνη αλληλεπίδραση ανάμεσα στο ISG και τον κινητήρα εσωτερικής καύσης διασφαλίζει μία εξαιρετικά ομαλή λειτουργία. 

Πλέον το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9G-TRONIC στον βασικό εξοπλισμό.Το κιβώτιο ταχυτήτων εξελίχθηκε για την προσαρμογή της ενσωματωμένης μίζας-δυναμό και τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα C-Class. Συγκριτικά με την προηγούμενη σειρά C-Class, η τελευταία γενιά του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης διαθέτει πρόσθετες και προηγμένες λειτουργίες, οι οποίες ξεκουράζουν τον οδηγό σε καθημερινές καταστάσεις, φροντίζοντας για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση. Όταν προκύπτει κίνδυνος, τα συστήματα υποβοήθησης μπορούν να αντιδρούν σε επικείμενες συγκρούσεις ανάλογα με τις απαιτήσεις. Η αρχή λειτουργίας των συστημάτων απεικονίζεται στην οθόνη οδηγού με μία νέα φιλοσοφία ενδείξεων.

Δείτε τις τιμές στην Ελλάδα: 

C 180: 45.350 ευρώ
C 200: 51.200 ευρώ
C 200 4MATIC: 53.980 ευρώ
C 300: 56.450 ευρώ
C 300 4MATIC: 59.895 ευρώ
C 220 d: 54.800 ευρώ
C 300 d: 58.150 ευρώ

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top