Το νέο λογότυπο της PEUGEOT σηματοδοτεί μια νέα εποχή

Το λιοντάρι βρυχάται   

PEUGEOT νέο λογότυπο

Στις 25 Φεβρουαρίου 2021, η PEUGEOT αποκαλύπτει το νέο της λογότυπο: ένα οικόσημο στολισμένο με ένα εντυπωσιακό κεφάλι λιονταριού. Από το 1850, η PEUGEOT είχε δέκα επιτυχημένα λογότυπα και σε όλα απεικονιζόταν το εμβληματικό λιοντάρι. Το νέο ποιοτικό και κομψό σήμα δημιουργήθηκε από το PEUGEOT Design Lab, το παγκόσμιο εργαστήριο βιομηχανικού σχεδιασμού της μάρκας.Η PEUGEOT έχει την εμπειρία όλων των επαναστάσεων: της βιομηχανικής, της τεχνολογικής, της πολιτικής, της κοινωνικής, της ψηφιακής και τώρα, της περιβαλλοντικής, με την ενεργειακή μετάβαση και την κινητικότητα μηδενικών ρύπων να βρίσκεται στην καρδιά της στρατηγικής της για ένα βιώσιμο μέλλον.


Πρόκειται, επίσης, για μία ισχυρή μάρκα που βασίζεται στα ένστικτα, αντανάκλαση αυτού και το έμβλημά της, το λιοντάρι. Αυτό κάνει την PEUGEOT μία διαχρονική μάρκα, μία γέφυρα μεταξύ του χθες και του αύριο. Τα τελευταία δέκα χρόνια, όλη η γκάμα των προϊόντων της έχει πραγματοποιήσει μία τεράστια μετάβαση στην premium κατηγορία και έχει καταφέρει να κατακτήσει: Τρεις τίτλους «Car Of The Year» (PEUGEOT 308 το 2014, PEUGEOT 3008 το 2017 και PEUGEOT 208 το 2020), τον τίτλο του «International Van of the year» με το PEUGEOT e-Expert το 2021 και το Partner το 2019. Επιπλέον, έχει μια εξηλεκτρισμένη γκάμα, τόσο για τα επιβατικά, όσο και για τα ελαφρά επαγγελματικά της αυτοκίνητα. Αυτή η μετάβαση της μάρκας στην premium κατηγορία της αγοράς τώρα αντικατοπτρίζεται από ένα νέο λογότυπο, το οποίο ενσαρκώνει ό,τι σήμαινε η PEUGEOT χθες, αλλά και ό,τι σημαίνει σήμερα και θα σημαίνει στο μέλλον.


Η Peugeot έχει πλέον μία νέα δέσμευση απέναντι στους πελάτες της: να μετατρέψει το χρόνο που περνούν στα αυτοκίνητά τους σε χρόνο ποιοτικό.Μοντέλα, αντιπροσώπευση, σχετικά προϊόντα, ιστοσελίδα, επικοινωνία, σήμανση... όλα αυτά είναι σημεία επαφής με τη μάρκα, τα οποία είναι τοποθετημένα μέσα σε ένα συνεκτικό και λειτουργικό σύστημα. Όσον αφορά στην ιστοσελίδα, αυτή είναι πλέον μέρος μίας εμπειρίας «online αντπροσώπευσης», η οποία μετατρέπεται σε σημείο online πώλησης.


Απλή, αποτελεσματική, έξυπνη, με ποιοτικά γραφικά, δυναμική και με πελατοκεντρικό προσανατολισμό, προσφέρει μία άνετη εμπειρία πώλησης. Τα χαρακτηριστικά της επιτρέπουν στους πελάτες να κάνουν οτιδήποτε θα έκαναν κανονικά σε ένα σημείο πώλησης, αλλά online: ανακάλυψη των προϊόντων, παραμετροποίηση, αγορά, συμβόλαια, χρηματοδότηση, ανταλλαγή κ.α. Ο χρόνος που ξοδεύεται online, με την PEUGEOT γίνεται χρήσιμος και αποτελεσματικός, μία απολαυστική και ποιοτική στιγμή. Όσον αφορά στις εκθέσεις, είναι πλέον μέρη για πιο ανθρώπινη, οπτικοποιημένη και εκπαιδευτική εμπειρία. 


Η PEUGEOT παρήγαγε την καμπάνια «THE LIONS OF OUR TIME». Μέσα από αυτή την αισιόδοξη διεθνή καμπάνια, η PEUGEOT φέρνει σε επαφή πελάτες της και μη. Η μάρκα καταλαμβάνει μία νέα οικουμενική περιοχή: το χρόνο. Γιορτάζει τα σημερινά λιοντάρια ανεξαρτήτως ηλικίας, κουλτούρας ή καταγωγής. Αυτά «ΤΑ ΛΙΟΝΤΑΡΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ» («THE LIONS OF OUR ΤΙΜΕ»), τα οποία δεν ενδιαφέρονται πια για την εξουσία ή το χρήμα, αλλά για τον ποιοτικό χρόνο. Μέσω αυτής της καμπάνιας, η PEUGEOT έχει ως στόχο να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες της να κατακτήσουν το πολυτιμότερο αγαθό: το χρόνο τους. Η μάρκα στοχεύει στη μετατροπή του χρόνου σε ποιοτικό χρόνο. Ως καινοτόμος μάρκα υψηλών προδιαγραφών, η PEUGEOT προτείνει μια συναρπαστική εμπειρία τόσο σε online περιβάλλον, όσο και στις Εκθέσεις της.


Επειδή το να βιώσει κανείς την εμπειρία της μάρκας PEUGEOT δεν περιορίζεται στην ιστοσελίδα της ή στην Έκθεση, η μάρκα λανσάρει μία νέα συλλογή lifestyle προϊόντων, απλή ελκυστική και ποιοτική: ρούχα, δερμάτινα είδη, αξεσουάρ μόδας, ηλεκτρονικά αξεσουάρ, σκεύη, είδη γραφείου και μινιατούρες... Ένας ολόκληρος κόσμος της PEUGEOT πλήρως εναρμονισμένος με τη νέα της ταυτότητα. Το οικόσημο της PEUGEOT ανοίγει το δρόμο για το οικοσύστημα της μάρκας, το οποίο δεν περιορίζεται μόνο στην ταυτότητα της, αλλά προτείνει έναν νέο τρόπο ζωής!

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top