Το νέο Citroen C5 Aircross Plug-in Hybrid είναι διαθέσιμο από 43.500 ευρώ

Με αγωνιστικές διαθέσεις και ηλεκτρική αυτονομία έως 55 χιλιόμετρα

Citroen C5 Aircross Plug-in Hybrid τιμή

To SUV C5 Aircross Plug-in Hybrid είναι το πρώτο βήμα στην πορεία εξηλεκτρισμού της Citroën, η οποία στοχεύει να διαθέτει μια ηλεκτρική πρόταση σε ολόκληρη τη γκάμα της έως το 2025. Το χαρακτηριστικά λογότυπα “ḧybrid” (στην πίσω πόρτα) και “ḧ” (στα μπροστινά φτερά), βαμμένα στο νέο χρώμα Anodised Blue, υποδεικνύουν ότι αυτή είναι η plug-in υβριδική έκδοση. Αυτό το πρωτότυπο λογότυπο παραπέμπει όχι απλώς στην υβριδική πλευρά του μοντέλου (hybrid), αλλά και στην plug-in διάστασή του, δηλαδή στο επαναφορτιζόμενο - σύστημα κίνησης (αφού το ḧ μοιάζει με πρίζα) καθώς επίσης και στο μοναδικό κεντρικό γραφικό στοιχείο στην ταυτότητα της Citroën. H θυρίδα φόρτισης στην αριστερή πλευρά του αμαξώματος, συμμετρική με το πορτάκι της τάπας της βενζίνης που βρίσκεται στα δεξιά, είναι εύκολα προσβάσιμη για φόρτιση και απόλυτα συμβατή με το εξωτερικό στυλ του οχήματος.

Η κεντρική κονσόλα διαθέτει έναν επιλογέα λειτουργίας στα δεξιά του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, προσφέροντας στον οδηγό τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ διαφορετικών  τρόπων κίνησης, μέσω της συνδυασμένης ή ξεχωριστής δράσης του κινητήρα εσωτερικής καύσης και του ηλεκτροκινητήρα. “Electric” (Ηλεκτρικό, ZEV) για αθόρυβη και οικονομική οδήγηση, “Hybrid” (Υβριδικό) για ευελιξία και αποδοτικότητα, “Sport” για δυναμική οδήγηση. Από προεπιλογή, η διαχείριση μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και ΜΕΚ είναι αυτόματη, ανάλογα με το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και τις επιθυμίες του οδηγού.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών και η κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών - τύπου tablet  διαθέτουν νέα γραφικά, που ενισχύουν την ιδιαιτερότητα της εμφάνισης αυτής της plug-in υβριδικής έκδοσης και επισημαίνουν την υβριδική τεχνολογία που συνδυάζει τα καλύτερα στοιχεία των ΜΕΚ και των ηλεκτροκινητήρων. Αυτά τα γραφικά εμφανίζουν τη λειτουργία οδήγησης του οχήματος σε πραγματικό χρόνο και μάλιστα με πολύ παραστατικό τρόπο.

Tο σύστημα κίνησης είναι ιδιαίτερα ισχυρό και δυναμικό, σε κάθε περίπτωση, καθώς συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα PureTech 180, που πληροί όλα τα τελευταία πρότυπα ελέγχου εκπομπών ρύπων Euro 6, με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 80 kW, που είναι εγκατεστημένος μεταξύ του βενζινοκινητήρα και του εξηλεκτρισμένου ë-EAT8 κιβωτίου 8 ταχυτήτων. Η μπαταρία είναι ιόντων λιθίου (Li-Ion), υψηλής τάσης (200V) και διαθέτει χωρητικότητα 13,2 kWh. Στην υβριδική λειτουργία, οι δύο κινητήρες ενώνουν τις δυνάμεις προσφέροντας συνδυασμένη ισχύ 225 ίππων στους εμπρός τροχούς, ελεγχόμενη κατανάλωση καυσίμου και αυξημένη οδηγική απόλαυση. Η μέγιστη ροπή των 320 Nm είναι άμεσα διαθέσιμη. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης διαθέτει επιπλέον μία μονάδα μίζας/γεννήτριας για να εξασφαλίσει άμεσες και αθόρυβες επανεκκινήσεις.

Το γρήγορο και αποτελεσματικό εξηλεκτρισμένο αυτόματο κιβώτιο ë-EAT8 είναι μια αναβάθμιση του κιβωτίου EAT8 με βελτιστοποιημένες αλλαγές ταχυτήτων χάρη στον υγρό πολύδισκο συμπλέκτη του, που ενισχύουν τη “ρευστότητα” και την ευχαρίστηση της οδήγησης, αλλά και την άμεση διαθεσιμότητα της ροπής των 320 Nm.Το ë-EAT8 διαθέτει, μεταξύ άλλων, τη χαρακτηριστική λειτουργία Brake, που ενισχύει την επιβράδυνση του οχήματος, όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι (ακόμα και χωρίς να πατάει το πεντάλ του φρένου), για να αυξήσει την αυτονομία σε λειτουργία ZEV. Αυτό το σύστημα επιτρέπει την ανάκτηση της ενέργειας που είναι διαθέσιμη κατά τις φάσεις της πέδησης και της επιβράδυνσης, σε αντίθεση με τις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αυξάνοντας έτσι την αυτονομία κατά την κίνηση αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα. Η απόλαυση της οδήγησης σε ηλεκτρική λειτουργία, κατάλληλη για καθημερινές διαδρομές, χωρίς άγχος και με αυτονομία έως 55 χιλιόμετρα.(κύκλος WLTP).

Ο χρόνος φόρτισης βελτιστοποιείται: χρησιμοποιώντας μια κλασική οικιακή πρίζα, η μπαταρία φορτίζεται σε μία νύχτα, σε 4 ή σε 7 ώρες (σύνδεση σε Green’up Legrand 14 A και στάνταρ πρίζα schuko, αντίστοιχα). Ενώ με σύνδεση σε έναν επιτοίχιο φορτιστή “Wallbox” 32 A, 7,4 kW, η μπαταρία επαναφορτίζεται σαφώς ταχύτερα, σε λιγότερο από 2 ώρες. Η φόρτιση είναι τώρα ευκολότερη και μπορεί να προγραμματιστεί ή να αναβληθεί, προκειμένου να επωφεληθείτε από τις ειδικές τιμές ηλεκτρικής ενέργειας, εκτός ωρών υψηλής ζήτησης (π.χ. νυχτερινό τιμολόγιο ΔΕΗ). 


Εξοπλισμένο με ανάρτηση με τα Progressive Hydraulic Cushions, το νέο SUV C5 Aircross Plug-in Hybrid αντιμετωπίζει όλα τα εμπόδια, από λακκούβες και χαντάκια μέχρι “σαμαράκια” και άλλες ανωμαλίες του οδοστρώματος, εύκολα και χωρίς κόπο, όπως ένα ήσυχο και δυναμικό μαγικό χαλί. Ενσωματώνοντας την τεχνογνωσία της Citroën από τους πολύ απαιτητικούς αγώνες αυτοκινήτων, τα Progressive Hydraulic Cushions® παρέχουν καλύτερη απορρόφηση κραδασμών.Το plug-in υβριδικό Citroen C5 Aircross με 20 συστήματα υποβοήθησης – συμπεριλαμβανομένου του Highway Driver Assist (υποβοήθηση κίνησης σε αυτοκινητόδρομο).


Διαθέσιμο σε τιμές που ξεκινούν από 43.500 ευρώ, το νέο SUV C5 Aircross Plug-in Hybrid ευθυγραμμίζεται με τη στρατηγική της Citroën να προτείνει μοντέλα προσαρμοσμένα σε διαφορετικές χρήσεις στην καρδιά της αγοράς.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top