Η τακτική του Lewis Hamilton που τον έστεψε παγκόσμιο πρωταθλητή 

Αλλαγή ελαστικών την κατάλληλη στιγμή

Lewis Hamilton Τουρκικό GP Pirelli

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton στέφθηκε για έβδομη φορά παγκόσμιος πρωταθλητής ισοφαρίζοντας το σχετικό ρεκόρ. Αυτός ήταν ο τέταρτος συνεχόμενος τίτλος που κατέκτησε, κερδίζοντας σ’ ένα απίστευτα αμφίρροπο Τουρκικό GP. O Hamilton χρησιμοποίησε τα βρόχινα ελαστικά Cinturato Blue για οχτώ γύρους και μετά έβαλε για 50 γύρους τα ενδιάμεσα ελαστικά Cinturato Green. Ήταν ένας από τους τρεις οδηγούς (ο Sergio Perez της Racing Point και ο Daniil Kvyat της AlphaTauri οι άλλοι δυο) που σταμάτησαν μόνο μια φορά.


Όλοι εκκίνησαν με τα βρόχινα ελαστικά Cinturato Blue εκτός από τις δυο Williams που εκκίνησαν με τα ενδιάμεσα ελαστικά Cinturato Green.  Το κρίσιμο σημείο όπου τα ενδιάμεσα ελαστικά ήταν ταχύτερα, ήρθε 10 γύρους μετά την εκκίνηση και πυροδότησε μια σειρά αλλαγών σε ενδιάμεσα ελαστικά. Οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια ακόμη στάση για φρέσκο σετ ενδιάμεσων ελαστικών.


Ο οδηγός της Williams, George Russell συμπλήρωσε 32 γύρους με τα ενδιάμεσα ελαστικά, που εκκίνησε. Ο Hamilton συμπλήρωσε 50 γύρους με τα ενδιάμεσα στο δεύτερο μέρος του αγώνα και ο Perez 48.Ο καιρός παρέμεινε κρύος όλη μέρα, με τις θερμοκρασίες αέρα και οδοστρώματος να βρίσκονται στους 13 βαθμούς Κελσίου, μάλιστα έπεσε βροχή πριν την εκκίνηση. Κατά τη διάρκεια του αγώνα οι συνθήκες καλυτέρεψαν αλλά κανένας δεν αποφάσισε να βάλει slick λόγω του ολισθηρού οδοστρώματος. Επίσης υπήρχε πρόβλεψη για βροχή στο φινάλε του αγώνα, αλλά τελικά δεν επαληθεύτηκε.


Πως συμπεριφέρθηκε το κάθε ελαστικό

• ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: Χρησιμοποιήθηκαν στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα. Μόνο οι οδηγοί της Williams εκκίνησαν μ’ αυτή τη γόμα. Χρησιμοποιήθηκε από όλους τους οδηγούς στο δεύτερο μέρος: Η φθορά αυτού του ελαστικού καθόρισε τη στιγμή της 2 ης αλλαγής. Ο Hamilton έβαλε 50 γύρους μ’ αυτά στον αγώνα. Στην πραγματικότητα με αυτά τα ελαστικά έκανε 53 γύρους γιατί ήταν χρησιμοποιημένα.
• ΒΡΟΧΙΝΑ: Η επιλογή της συντριπτικής πλειοψηφίας στην εκκίνηση του αγώνα, χρησιμοποιήθηκαν όμως μόνο για 10 γύρους από τους 58. Ο Alex Albon με Red Bull χρησιμοποίησε περισσότερο αυτή τη γόμα συμπληρώνοντας 12 γύρους στην αρχή του αγώνα. 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top