Το απίστευτο ποσό που θα διαθέσει η VW για την ηλεκτροκίνηση

 Τι κάνει για το κλίμα

VW ηλεκτροκίνηση κλιματική αλλαγή

Η καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη είναι μία από τις σημαντικότερες παγκόσμιες προκλήσεις. Η Volkswagen έχει δεσμευτεί στη Συμφωνία του Παρισιού για την κλιματική αλλαγή και προωθεί τάχιστα τόσο τις φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες αυτοκίνησης όσο και τις «πράσινες» μεθόδους παραγωγής. Ολόκληρο το Volkswagen Group, έχει δεσμευτεί για ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα όσον αφορά στο CO₂, έως το 2050. 

Το Volkswagen Group έχει σκοπό να γίνει ο παγκόσμιος ηγέτης στην ηλεκτροκίνηση τα επόμενα χρόνια και επενδύει συνολικά 33 δισεκατομμύρια ευρώ για την επίτευξη αυτού του στόχου, έως το τέλος του 2024, με τη Volkswagen στην πρωτοκαθεδρία. Μέχρι το 2029, το Group θα κυκλοφορήσει έως 75 καθαρά ηλεκτρικά μοντέλα και θα έχει διαθέσει στην αγορά συνολικά 26 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

Η τεχνική και οικονομική ραχοκοκαλιά της ηλεκτρικής επίθεσης του Volkswagen Group είναι η αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB – Modularer E-Antriebs Baukasten). Περίπου 20 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα του Group που έχουν προγραμματιστεί έως το 2029, θα βασιστούν σε αυτή. Η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική, ειδικά σχεδιασμένη για ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα, προσφέρει μεγάλη αυτονομία έως 550 χιλιόμετρα, άφθονους εσωτερικούς χώρους και εξαιρετικό βαθμό ενεργειακής απόδοσης. 


Το ID.3 είναι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που βασίζεται στην MEB, με το ID.4, το πρώτο καθαρά ηλεκτρικό SUV της Volkswagen, να ακολουθεί τους επόμενους μήνες. Και τα δύο οχήματα θα παραδίδονται με ουδέτερο κλιματικά ισοζύγιο ως προς το CO₂. Σε παγκόσμιο επίπεδο, έως το 2022, η Volkswagen θα μετατρέψει οκτώ εργοστάσιά της για την παραγωγή οχημάτων βασισμένων στην MEB. 

Όσον αφορά δε στη διάρκεια ζωής ενός μοντέλου ID., η Volkswagen προσφέρει πολλές ευκαιρίες για φόρτιση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου με φιλική προς το κλίμα ηλεκτρική ενέργεια. Για παράδειγμα, στη Γερμανία, για φόρτιση στο σπίτι υπάρχει το δίκτυο Volkswagen Naturstrom. Για κάθε κιλοβατώρα που καταναλώνει ο πελάτης, η ίδια ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές όπως η αιολική, η ηλιακή ή η υδροηλεκτρική ενέργεια, τροφοδοτείται πίσω στο δίκτυο. Επί του παρόντος, το μεγαλύτερο μέρος της ηλεκτρικής ενέργειας προέρχεται από υδροηλεκτρικούς σταθμούς στη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία. 

Αλλά και σε επίπεδο παραγωγής, η Volkswagen μειώνει διαρκώς το οικολογικό της αποτύπωμα. Το εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων του Zwickau, όπου κατασκευάζονται τα ID.3 και ID.4, είναι ένας από τους πρωτοπόρους στον τομέα αυτό: χρησιμοποιεί αποκλειστικά εξωτερικά πιστοποιημένη ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές. Διαθέτει επίσης μία πολύ αποδοτική μονάδα παραγωγής θερμικής ενέργειας, που είναι σε θέση να λειτουργεί με αέριο ουδέτερο ως προς το CO₂. Τα κτίρια και τα συστήματα βελτιστοποιούνται συνεχώς για ενεργειακή απόδοση, για παράδειγμα με τη χρήση ανεμιστήρων και αντλιών ελεγχόμενων μέσω συχνοτήτων. Με αυτόν τον τρόπο, οι απαιτήσεις ηλεκτρικής ενέργειας, νερού και θερμότητας, μειώνονται συνεχώς.

Πράσινη ηλεκτρική ενέργεια χρησιμοποιείται επίσης στην παραγωγή μπαταριών από τους προμηθευτές, όπου οι απαιτήσεις σε ενέργεια είναι μεγάλες. Από την 1η Ιουλίου 2019, η Volkswagen ελέγχει τους προμηθευτές της σύμφωνα με μια παγκόσμια βαθμολογία αειφορίας. Το 2019, η έρευνα συμπεριέλαβε περίπου 12.000 προμηθευτές και πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 1.300 έλεγχοι αειφορίας. 
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top