Το νέο λογότυπο για τις επικοινωνίες της BMW

Δείτε τι εκφράζει 

BMW  λογότυπο επικοινωνίες   online & offline

Μετά από 20 και πλέον χρόνια, η μάρκα BMW αποκτά νέα εταιρική ταυτότητα για τις online & offline επικοινωνίες της. Τα λογότυπα επικοινωνίας των BMW, BMW i και BMW M έχουν αναθεωρηθεί πλήρως με νέα μορφή λογοτύπου και νέες σχεδιαστικές αρχές. Το σήμα BMW εναρμονίζεται τώρα με τις προσδοκίες και τις αισθητικές τάσεις του σήμερα και ταιριάζει καλύτερα στην ψηφιακή εποχή.

Η νέα σχεδίαση του λογοτύπου εκφράζει την ανανεωμένη, πελατοκεντρική ταυτότητα της μάρκας. Υιοθετώντας μία μίνιμαλ αισθητική σε δύο διαστάσεις, αποπνέει εξωστρέφεια και σαφήνεια. Η συμπληρωματική, διάφανη έκδοση του λογοτύπου αποτελεί ξεκάθαρη πρόσκληση στον κόσμο της BMW. Το νέο λογότυπο αντανακλά τη μετεξέλιξη της BMW από μία καθαρά αυτοκινητιστική εταιρεία σε έναν όμιλο ανοιχτό σε νέες προηγμένες τεχνολογίες και καινοτομίες συνδεσιμότητας.Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα της BMW αντανακλά τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της ψηφιοποίησης. Το ανασχεδιασμένο λογότυπο εκφράζει εξωστρέφεια και αυτοπεποίθηση προκειμένου να διασφαλίσει μία σύγχρονη, διαχρονική εμφάνιση on & offline.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top