Το BMW Group ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του με την αποκάλυψη ενός αμιγώς ηλεκτρικού Gran Coupe. Το BMW Concept i4 φέρνει την ηλεκτροκίνηση στην καρδιά της μάρκας BMW και σηματοδοτεί μία νέα εποχή για τη Γνήσια Οδηγική Απόλαυση. Το BMW Concept i4 ανοίγει το δρόμο για το BMW i4, το οποίο θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2021 ως το πρώτο, πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο του BMW Group στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Δίνει μία νέα διάσταση στη δυναμική υπεροχή BMW και συνδυάζει τη μοντέρνα, κομψή, σπορ σχεδίαση με την ευρυχωρία και λειτουργικότητα ενός τετράθυρου Gran Coupe – και όλα αυτά με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive αποτελεί σήμα κατατεθέν του BMW i4 και κατ’ επέκταση της ηλεκτροκίνησης του μέλλοντος. Το BMW iX3 που θα αρχίσει να κατασκευάζεται το 2020 θα είναι πρωτοπόρος στην εφαρμογή της νέας τεχνολογίας, που θα λανσαριστεί σε αρκετά ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW – όπως τα BMW iNEXT και BMW i4. Με ηλεκτροκινητήρα, ηλεκτρονικά ισχύος, μονάδα φόρτισης, μπαταρία υψηλής τάσης και την 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, το BMW Group κάνει άλματα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης. Ο ηλεκτροκινητήρας που εξελίχθηκε για το BMW i4 αποδίδει μέγιστη ισχύ περίπου 390kW/530hp, φτάνοντας στο επίπεδο ενός V8 των σημερινών μοντέλων BMW με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η άμεση απόκριση προσφέρει στο BMW i4 εξαιρετικές επιδόσεις με οικονομική κατανάλωση.Με την ευκαιρία της παρουσίασης του BMW Concept i4, η BMW αποκαλύπτει για πρώτη φορά τη νέα ταυτότητα της μάρκας. Το νέο λογότυπο που θα χρησιμοποιείται στην επικοινωνία αποτελεί επίσης τη βάση για το σήμα του BMW Concept i4.
Το σύστημα BMW Curved Display που συγκεντρώνει σε μία οθόνη την απεικόνιση πληροφοριών και τις λειτουργίες αφής, αποτελεί την ψηφιακή πύλη εισόδου στην εποχή ηλεκτροκίνησης της BMW. Η εμφάνιση και η αίσθηση είναι εμφανώς επηρεασμένα από τις σύγχρονες ηλεκτρονικές συσκευές και σκόπιμα δεν θυμίζουν πλέον ‘εξαρτήματα αυτοκινήτου’. Στην ίδια την οθόνη, επίπεδα στρώματα προσφέρουν σημαντικό οπτικό βάθος. Ο συνδυασμός BMW Curved Display και νέας φιλοσοφίας απεικόνισης υπόσχεται μία εξαιρετικά προηγμένη εμπειρία προβολής περιεχομένου.
Με τρία διαφορετικά Experience Modes, οι χρήστες μπορούν να διερευνούν τις διάφορες πτυχές του συστήματος ηλεκτροκίνησης, καθώς δίνουν μία πρώτη γεύση – σε επίπεδο εικόνας τουλάχιστον – για το λειτουργικό σύστημα επόμενης γενιάς από το 2021. Σε πολλές περιπτώσεις έντονη, η οπτική διαφοροποίηση μεταξύ των τριών Experience Modes (“Core”, “Sport” and “Efficient”) περιλαμβάνει όλη την εμπειρία του χρήστη, από την οθόνη και τα γραφικά μέχρι το περιβάλλον της καμπίνας. Ο εσωτερικός φωτισμός στο ταμπλό, τις πόρτες και (κρυφός) κάτω από την οθόνη εναρμονίζεται με τις επιλεγμένες ρυθμίσεις.
Το “Core” mode λανσάρει μία νέα εκδοχή των τεσσάρων εικονιδίων στην περιοχή του οδηγού, γνωστών από τα υπάρχοντα μοντέλα. Εδώ, τα γραφικά στοιχεία επαναλαμβάνουν το σχεδιαστικό θέμα πάνω από τους αεραγωγούς και το χρώμα Gold Bronze, σε αρμονία με τη σχεδίαση εσωτερικού του αυτοκινήτου. Στην περιοχή όπου βρισκόταν συνήθως η κεντρική οθόνη, ένας χάρτης και εικονίδια είναι διατεταγμένα το ένα δίπλα στο άλλο. Ο χρήστης μπορεί να πλοηγηθεί γύρω από τα διαγώνια εικονίδια χρησιμοποιώντας κίνηση swipe και να αλλάζει τη διάταξή τους μέσω πρακτικού drag-and-drop. Έτσι έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζει την οθόνη στις προσωπικές προτιμήσεις του.
Στο “Sport” mode, τα εικονίδια σκόπιμα τοποθετούνται πιο κοντά μεταξύ τους για καλύτερα εστιασμένη απεικόνιση. Πλάγιες κινήσεις πίσω από τις ζώνες χρησιμοποιούνται για να δείχνουν πόσο κλειστή είναι η επόμενη στροφή, διευκολύνοντας την προληπτική οδήγηση. Αυτό το είδος παρουσίασης περιεχομένου παρέχει αποτελεσματική περιφερειακή ορατότητα. Η δεξιά πλευρά της οθόνης παρουσιάζει συγκεκριμένες λειτουργίες όπως η εφαρμογή lap timer της BMW M.
Στο “Efficient” mode κάνει ντεμπούτο το “Assisted Driving View”, που δείχνει στον οδηγό τι ανιχνεύουν οι αισθητήρες του αυτοκινήτου. Το συγκεκριμένο Experience Mode προσφέρει περισσότερες πληροφορίες που σχετίζονται με την τεχνολογία του αυτοκινήτου, όπως με ποιο τρόπο επικοινωνεί με το περιβάλλον του. Στο BMW Concept i4, στόχος είναι η προληπτική και αποδοτική οδήγηση, και ενσωματώνονται βασικές πληροφορίες για ‘οικονομική οδήγηση’. Η δεξιά πλευρά της οθόνης παρουσιάζει πρόσθετες πληροφορίες του οχήματος, όπως η στάθμη φόρτισης και η αυτονομία.
Η παραγωγή του νέου BMW i4 θα ξεκινήσει το 2021 στο κύριο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο. Αυτό σημαίνει ότι μελλοντικά, οχήματα με θερμικούς κινητήρες, plug-in υβριδικά και πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα θα κατασκευάζονται στην ίδια γραμμή παραγωγής στο Μόναχο.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.