Στην BMW M8 τα φρένα δεν "παίζονται"

Τι ξεχωριστό διαθέτουν

BMW M8 σύστημα φρένων

Η νέα έκδοση της τεχνολογίας του συστήματος πέδησης, αποκλειστική για μοντέλα M, προετοιμάζει το δρόμο  για την παραμετροποίηση των χαρακτηριστικών πέδησης, κάτι που παρέχεται για πρώτη φορά με τη νέα BMW M8. Το νέο σύστημα συνδυάζει τις λειτουργίες ενεργοποίησης φρένων, του σερβόφρενου και του ελέγχου πέδησης σε μία συμπαγή μονάδα. Η ενιαία μονάδα του συστήματος πέδησης ζυγίζει περίπου δύο κιλά λιγότερο και χρησιμοποιεί σερβόφρενο χωρίς υποπίεση για αύξηση της συνολικής απόδοσης. Η απαιτούμενη πίεση πέδησης ελέγχεται από έναν ηλεκτρικό ενεργοποιητή, ώστε να παράγεται πιο δυναμικά και να εξασφαλίζει πολύ ταχύτερες και πιο ακριβείς παρεμβάσεις από το σύστημα ελέγχου οδηγικής ευστάθειας.

Το ενιαίο σύστημα πέδησης είναι επίσης εξαιρετικό καθώς επιτρέπει την προσαρμογή της επιβράδυνσης με ακρίβεια σύμφωνα με τις απαιτήσεις του οδηγού σε συνδυασμό με αξεπέραστη αίσθηση στο πεντάλ σε όλες τις περιπτώσεις. Η αίσθηση που έχει ο οδηγός από το σύστημα πέδησης δεν επηρεάζεται από το βρεγμένο οδόστρωμα, την υψηλή πλευρική επιτάχυνση ή τις υψηλές θερμοκρασίες των φρένων, και αυτό εξασφαλίζει ακριβή κατανομή της πίεσης πέδησης ανά πάσα στιγμή. Η έκδοση του νέου συστήματος πέδησης που εξελίχθηκε για μοντέλα BMW M προσφέρει επίσης στον οδηγό δύο ρυθμίσεις για την αίσθηση του πεντάλ.

Τα COMFORT και SPORT modes μεταβάλλουν την απαιτούμενη πίεση στο πεντάλ φρένου για την επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Αυτό επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει μεταξύ ενός φρεναρίσματος με έμφαση στην άνεση και μιας ιδιαίτερα άμεσης απόκρισης στην πίεση του πεντάλ. Η νέα BMW M8 διαθέτει το καινοτόμο σύστημα τόσο με τα στάνταρ συνθετικά φρένα M όσο και με τα προαιρετικά carbon-κεραμικά φρένα Μ.

Βαγγέλης Γκούμας
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top