Σύντομη δοκιμή του νέου Ford Kuga στον Παρνασσό

Στα καλύτερα του

Σύντομη δοκιμή του νέου Ford Kuga στον Παρνασσό

Τον Παρνασσό επέλεξε η Ελληνική αντιπροσωπεία της Ford για να γνωρίσουμε το νέο Kuga Στη σύντομη δοκιμή διαπιστώσαμε ότι το νέο μοντέλο είναι ακόμη πιο προηγμένο , πιο ποιοτικό και πιο προσιτό αλλά και πιο απολαυστικό στην οδήγηση με περισσότερα στοιχεία ασφάλειας .

Η πρώτη γνωριμία για τα τεχνικά στοιχεία έγινε στο κέντρο τεχνικής εκπαίδευσης της Ford Motor Ελλάς, με την παρουσίαση από τον Πρόεδρο της Ελληνικής αντιπροσωπεία Νίκο Νοταρά ο οποίος μίλησε και για τις  προσδοκίες της  Ford όσον αφορά την εμπορική πορεία του αυτοκινήτου στην Ελληνική αγορά και την υψηλή θέση που πρόκειται να πάρει το νέο μοντέλο. Ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων Γιάννης  Κάττωριτς αναφέρθηκε στα προσόντα του Kuga και στις εκδόσεις  που θα διατεθούν στην Ελλάδα.

Το νέο Kuga σχεδιαστικά μοιράζεται την τελευταία ταυτότητα της Ford με τα νέα SUV EcoSport και Edge . Η εμφάνιση είναι πλέον πιο τολμηρή με μεγάλη τραπεζοείδή μάσκα  και νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας Led.Τα ανασχεδιασμένα πίσω φώτα ολοκληρώνουν τη σπορ εμφάνιση, ενώ οι νέες ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 17- 18- και 19-ιντσών διατίθεται με ποικίλα φινιρίσματα όπως Luster Nickel. Δύο νέα εξωτερικά χρώματα, το Guard Grey και το Copper Pulse, θα προσφέρονται σε όλη τη γκάμα. Ένας ηλεκτρικός, αναδιπλούμενος κοτσαδόρος αποθηκεύεται αυτόματα κάτω από τον πίσω προφυλακτήρα όταν δεν χρησιμοποιείται, συμβάλλοντας στη σπορ εμφάνιση του νέου Kuga.

Περνώντας στο εσωτερικό  εντοπίζεις άμεσα την ιδιαίτερα προσεγμένη ποιότητα κατασκευής και την αναβάθμιση της εργονομίας  με  λιγότερα και πιο ευδιάκριτα μπουτόν και διακόπτες, με πιο αναγνωρίσιμα και εύχρηστα σύμβολα. Το τιμόνι διαθέτει επίσης δερμάτινη  επένδυση, ενώ διατίθεται και ως θερμαινόμενο προσφέροντας μεγαλύτερη άνεση το χειμώνα, ενώ όλα τα αυτόματα νέα Kuga διαθέτουν χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddles) για αλλαγές σχέσεων χωρίς ο οδηγός να αφήνει τα χέρια του από το τιμόνι. Στα hi tech στοιχεία είναι η οθόνη αφής 8 ιντσών του αναβαθμισμένου SYNC3, την οποία  μπορείτε να την χειρίζεστε όπως ακριβώς τα smartphone τους.

 Το νέο  προηγμένο σύστημα επικοινωνίας & ψυχαγωγίας SYNC3 της Ford, πρωτοποριακές τεχνολογίες υποστήριξης οδηγού, Οι κάτοχοι iPhone μπορούν να ενεργοποιούν το Apple CarPlay  για να ακούνε μουσική, να στέλνουν και να λαμβάνουν μηνύματα, να λαμβάνουν  βελτιστοποιημένες οδηγίες για τις συνθήκες κυκλοφορίας και άλλα. Οι χρήστες Android™ μπορούν να ενεργοποιούν Android Auto,  χειρίζονται εύκολα λειτουργίες όπως είναι το Google Search, το Google Maps και το Google Play.

Το λογισμικό ενημερώνεται ασύρματα, μέσω Wi-Fi.Νέα συστήματα εξυπηρετούν την άνεση και την ασφάλεια όπως  είναι το Perpendicular Parking , το Active City Stop που τώρα λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 km/h και το σύστημα Adaptive Front Lighting που διατίθεται για πρώτη φορά στο Kuga. Η τελευταία γενιά του Ford MyKey σου επιτρέπει να προγραμματίσεις ένα κλειδί για νεαρότερους οδηγούς εμποδίζοντας ι τις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις, περιορίζοντας την τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου και αποτρέποντας την  απενεργοποίηση των συστημάτων ασφάλειας. Οι επιβάτες έχουν στην διάθεση τους άνετους χώρους ενώ το σύστημα που ανοίγει την  ηλεκτρική πίσω πόρτα με λειτουργία Hands Free  κάνει ακόμη πιο εύκολη την ζωή τους . Οι κινητήρες diesel έχουν βελτιώσεις στον περιορισμό εκπομπής NOx, στις τριβές και στο σύστημα αναπνοής του turbo Variable Nozzle Turbocharger.

Το μοντέλο της δοκιμής μας διέθετε το νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,5 λίτρων που αποδίδει 120 άλογα συνεργάζεται  με εξάρι μηχανικό κιβώτιο και μετάδοση στους εμπρός τροχούς (FWD) . Το μοτέρ αποδείχθηκε ότι κινεί αξιοπρεπέστατα  και μάλιστα με βελτιωμένη απόδοση κατά 5% σ ε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ των 2.0 λίτρων, καταναλώνοντας 4,4 l/100 km με εκπομπές ρύπων 115 γρμ. CO2/χλμ.Η μείωση του θορύβου, ο πολιτισμένος  χαρακτήρας του , η ελαστικότητα του στις χαμηλές στροφές  είναι  χαρακτηριστικά που κάνουν άμεσα την εμφανίσει τους στο πάτημα του γκαζιού. Η οδική συμπεριφορά αποτελεί το δυνατό σημείο του Kuga με σταθερά πατήματα ακόμη και στις κλειστές καμπές του δρόμου. Το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει πολύ καλή πληροφόρηση ενώ και τα φρένα σε  σχεδόν συνεχή λειτουργία (επίτηδες)  και σε συνεχείς κατηφορικής διαδρομές  αποδείχθηκαν αποτελεσματικά.

Το νέο Kuga διατίθεται επίσης  με 1.5L TDCi 120 ίππων, με 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο PowerShift (FWD) και κατανάλωση 4,8 l/100 km και CO2 124 g/km. Με 2.0L TDCi 150 ίππων,  με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (FWD) και  κατανάλωση 4,7 l/100 km και CO2 122 g/km. Με κινητήρα 2.0L TDCi 150 ίππων 6-τάχυτο χειροκίνητο AWD με κατανάλωση 5,2 l/100 km και CO2 135 g/km .Με μοτέρ 2.0L TDCi 150 ίππων με 6-τάχυτο PowerShift AWD με κατανάλωση 5,2 l/100 km και CO2 134 g/km . 2.0L TDCi 180 ίππων με 6-τάχυτο μηχανικό AWD με κατανάλωση 5,2 l/100 km και CO2 135 g/km. Με 2.0L TDCi 180 ίππων με 6-τάχυτο PowerShift AWD με κατανάλωση 5,2 l/100 km και CO2 134 g/km. Οι υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες της Ford διαθέτουν προηγμένες τεχνολογίες με άμεσο ψεκασμό καυσίμου υψηλής πίεσης και διπλό, ανεξάρτητο μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρων  (Twin-independent Variable Cam Timing. Μιλάμε για τον 1.5L EcoBoost 150 ίππων με 6-τάχυτο μηχανικό FWD με κατανάλωση 6,3 l/100 km και CO2 145 g/km  και τον 1.5L EcoBoost 182 ίππων με 6-τάχυτο αυτόματο AWD με κατανάλωση 7,5 l/100 km και CO2 173 g/km. Σε όλες τις εκδόσεις προσφέρονται συτήματα οικονομίας καυσίμου όπως είναι το Auto-Start-Stop και Smart Regenerative Charging που επιλεκτικά ενεργοποιεί τον εναλλάκτη και φορτίζει τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει ή φρενάρει.

Φυσικά στις εκτός δρόμου διαδρομές  στην Αγόριανη Παρνασσού  και ειδικά στο χιόνι δεν είχαμε την ευκαιρία να κινηθούμε με μοντέλο που να διαθέτει τετρακίνηση. Αν και με το δικίνητο τα πήγαμε μια χαρά. Το τετρακίνητο Ford Kuga διαθέτει το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης  Ford Intelligent All Wheel Drive που ρυθμίζει την ποσότητα ροπής που αποστέλλεται σε κάθε τροχό, βελτιστοποιώντας τη συμπεριφορά και την πρόσφυση κυρίως σε ολισθηρές συνθήκες. Το Intelligent All Wheel Drive μετρά την πρόσφυση των τροχών στην επιφάνεια του δρόμου και μπορεί να κάνει ρυθμίσεις σε λιγότερο από 20 χιλιοστά το δευτερολέπτου – 20 φορές ταχύτερα από το ανοιγοκλείσιμο του ματιού.  Η σύντομη δοκιμή τελείωσε νωρίς το απόγευμα και  άφησε ικανοποιημένους  και τους  εναλλασσόμενους οδηγούς, τον γρήγορο Πάρι Ποντίκα και τον σταθερό Βασίλη Σαρημπαλίδη.

Oι τιμές για την έκδοση βενζίνης με τα 150 άλογα, το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων   και την κίνηση μπροστά ξεκινούν από τα 22095 ευρώ . Η τετρακίνητη με τα 180 άλογα και το 6άρι αυτόματο κιβώτιο  κοστίζει 28555 ευρώ. Η έκδοση 1,5 TDCI με 120 άλογα με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ,FWD κοστίζει 25840 ευρώ .Με το 6άρι  αυτόματο κιβώτιο,  FWD έχει κόστος 27666 ευρώ. Η έκδοση 2.0 TDCI με τα 150 άλογα με 6άρι μηχανικό κιβώτιο 27650 ευρώ ενώ η τετρακίνητη αγγίζει  τα  31368 ευρώ. Η 2.0L TDCi πετρέλαιο,150PS 6-τάχυτο PowerShift, AWD  έχει κόστος  32.994. Η 2.0L TDCi πετρέλαιο, 180PS 6-τάχυτο μηχανικό AWD στα  32.868 ευρώ.  Η 2.0L TDCi πετρέλαιο,180PS 6-τάχυτο PowerShift, AWD  στα 34.494 ευρώ. Η  VIGNALE HIGH 5Θ 1.5L βενζίνη EcoBoost, 150PS 6-τάχυτο μηχανικό FWD στα  32.592 ευρώ. VIGNALE HIGH 5Θ 1.5L βενζίνη EcoBoost, 180PS 6-τάχυτο αυτόματο, AWD € 38.044 VIGNALE HIGH 5Θ 1.5L TDCi πετρέλαιο, 120PS 6-τάχυτο PowerShift, FWD € 36.009. VIGNALE HIGH 5Θ 2.0L TDCi πετρέλαιο, 150PS 6-τάχυτο μηχανικό FWD € 36.575. VIGNALE HIGH 5Θ 2.0L TDCi πετρέλαιο, 150PS 6-τάχυτο μηχανικό AWD € 40.832 VIGNALE HIGH 5Θ 2.0L TDCi πετρέλαιο, 150PS 6-τάχυτο PowerShift, AWD 134 € 42.553 VIGNALE HIGH 5Θ 2.0L TDCi πετρέλαιο, 180PS 6-τάχυτο μηχανικό AWD € 42.421.Η  VIGNALE HIGH 5Θ 2.0L TDCi πετρέλαιο, 180PS 6-τάχυτο PowerShift, AWD  έχει κόστος   44.142 ευρώ.

Βαγγέλης Γκούμας 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top