Μαντώ Γαστεράτου: Η πρώτη φωτογραφία που ανέβασε μόλις έφτασε Ελλάδα!

Το μήνυμα της μετά την αποχώρηση από το Nomads

Η παρουσιάστρια αποχώρησε

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Το σοβαρό πρόβλημα στο γόνατό της, ανάγκασε την Μαντώ Γαστεράτου να αποχωρήσει από το ριάλιτι επιβίωσης του ANT1, Nomads.

Τα αποτελέσματα των εξετάσεων που έκανε η παρουσιάστρια, δεν έφεραν χαρμόσυνα νέα και κρίθηκε απαραίτητο να γυρίσει στην Ελλάδα.

Η Μαντώ Γαστεράτου το πρωί της Δευτέρας έφτασε Ελλάδα και ανέβασε την παρακάτω φωτογραφία με το εξής μήνυμα:

«Το ζήσαμε κι αυτό…» προσθέτοντας στα hashtags τις λέξεις «εμπειρία», «πίσω στο σπίτι» και «θα μου λείψετε».

Μαντώ Γαστεράτου: Η πρώτη φωτογραφία που ανέβασε μόλις έφτασε Ελλάδα!

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top