Πες ότι είσαι στο γραφείο (ναι, σε παρακολουθώ) και σου αναθέτουν ή σου προκύπτει ένα δύσκολο project ή κάτι που δεν έχεις ξανακάνει. Ουπς, και τώρα;
Πώς το χειρίζεσαι;
1. Προσπαθείς να συγκεντρωθείς μόνη σου για να δεις πώς θα το φέρεις εις πέρας ή
2. Ζητάς τη γνώμη ενός καλού συναδέλφου και το συζητάτε.
Τι από αυτά τα δύο μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικό; Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Proceedings of the National Academy of Sciences η καλύτερη στρατηγική δεν είναι ούτε το 1 ούτε το 2 αλλά ο συνδυασμός τους.
Στην πραγματικότητα, εξαρτάται από πολλά πράγματα. Εάν π.χ. είσαι καινούρια σε μια δουλειά, και με την προϋπόθεση ότι έχεις μία καλή ή έναν καλό συνάδελφο που προτίθεται να βοηθήσει, μπορείς να ανταλλάξεις απόψεις μαζί του/της.
Εάν όμως έχεις την εμπειρία μιας μεθοδολογίας, έχεις δηλαδή τον δικό σου τρόπο να λύνεις τα προβλήματα, ίσως η γνώμη των άλλων να σε κολλήσει αντί να σε βοηθήσει.
Πάντως η συγκεκριμένη έρευνα επισήμανε και κάτι άλλο. Πως καλή η συναδελφικότητα, μερικοί όμως την έχουν χρυσώσει και το παρακάνουν, με αποτέλεσμα χιλιάδες μέηλ που στάλθηκαν χωρίς κανέναν απολύτως λόγο.
Οκ, παιδιά, όλα θέλουν το μέτρο τους.
Συντάκτης: Αλεξάνδρα Παπαδάκη
Πηγή:allyou.gr
Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.