Το πήρε το ποτάμι! ΜΑΘΑΜΕ πού έκανε Πάσχα η Ελένη Μενεγάκη

Η "αποκάλυψη" έγινε σε εκπομπή

Το πήρε το ποτάμι! ΜΑΘΑΜΕ πού έκανε Πάσχα η Ελένη Μενεγάκη

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Όχι μόνο μακριά από την Αθήνα, αλλά και από την Ελλάδα πέρασε τις διακοπές του Πάσχα μαζί με τον αγαπημένο της, Ματέο Παντζόπουλο η Ελένη Μενεγάκη.

Η παρουσιάστρια βρέθηκε σε ένα μέρος εξωτικό, που όμως δεν είχε «προδώσει» στην ανάρτηση που είχε κάνει στον προσωπικό της στο Instagram.

Οι περισσότεροι προσπαθούσαν να μαντέψουν πού βρίσκεται η «ωραία Ελένη», αλλά κανείς δεν μπορούσε να απαντήσει με σιγουριά.

Το «μυστικό», όμως, αποκαλύφθηκε τελικά! Όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή της Νικολέττα Ράλλη, «Όλα Καλά», η Ελένη Μενεγάκη πέρασε τις Άγιες ημέρες στο Μαρόκο, ενώ η φωτογραφία που δημοσίευσε είναι τραβηγμένη στο μπαλκόνι του υπερπολυτελούς ξενοδοχείου, όπου διέμενε.

Το πήρε το ποτάμι! ΜΑΘΑΜΕ πού έκανε Πάσχα η Ελένη Μενεγάκη

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top