Ελένη Μενεγάκη: ΠΡΩΤΗ φορά ανέβασε selfie μέσα από το αυτοκίνητό της!

ΔΕΙΤΕ την ΦΩΤΟ

Ελένη Μενεγάκη: ΠΡΩΤΗ φορά ανέβασε selfie μέσα από το αυτ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Μία φωτογραφία της Ελένης Μενεγάκη στο Instagram ήταν αρκετή για να προσελκύσει χιλιάδες likes!

Η παρουσιάστρια έβγαλε selfie στο αυτοκίνητο και στη συνέχεια ανέβασε τη φωτογραφία δείχνοντας πόσο κεφάτη είναι.

Ελένη Μενεγάκη: ΠΡΩΤΗ φορά ανέβασε selfie μέσα από το αυτοκίνητό της!

H ίδια λίγο μετά την εκπομπή και την καθιερωμένη σύσκεψη, πήρε τον δρόμο της επιστροφής προς το σπίτι! 

Διαβάστε όλα τα lifestyle νεα, για Celebrities και Media.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top