Πώς να γυμναστείς χωρίς να βγεις από το πρόγραμμά σου

Άλλαξε λίγο κάποιες συνήθειές σου και θα δεις σίγουρα αποτελέσματα

γυμναστική χωρίς κόπο

Αν ανήκεις στην κατηγορία εκείνων των ανθρώπων που βαριούνται θανάσιμα να κάνουν γυμναστική είτε σε γυμναστήρια(σ.σ: όταν ήταν ανοιχτά) είτε στο σπίτι, σου έχουμε πολύ ευχάριστα νέα.

Αν θέλεις να αποκτήσεις υγιές σώμα δε χρειάζεται απαραίτητα να κουραστείς και να χύσεις τόνους ιδρώτα.

Μπορείς απλά να κάνεις κάποιες μικροαλλαγές στην καθημερινότητά σου που όμως θα κάνουν καλό στην υγεία σου.

Ξύπνα και τεντώσου

Φέρε τα γόνατά σου στο στήθος σου και τέντωσε την πλάτη σου. Το τέντωμα όταν ξυπνάμε βοηθά στην ενεργοποίηση του οργανισμού μας. Οι μυς μας ρχίζουν να δουλεύουν οι μύες και τα εσωτερικά συστήματα μας. 

Περπάτα πιο γρήγορα 

Αν στην καθημερινότητά σου περπατάς ούτως ή άλλως καλό θα είναι να αυξήσεις λίγο «ταχύτητα» αν δες να δεις αποτελέσματα. Το γρήγορο περπάτημα κάνει καλό στην καρδιά ενώ σας βοηθάει να γυμναστείτε και περισσότερο.

Ξεχάστε αμάξι και ασανσέρ 

Αν θέλετε να βγείτε από το σπίτι και μένετε σε πολυκατοικία επιλέξτε να πάτε με τις σκάλες και μη χρησιμοποιήσετε αμάξι για τον προορισμό σας αλλά πηγαίνετε με τα πόδια. 

Εναλλακτικά μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και ποδήλατο το οποίο βελτιώνει την αναπνευστική οδό, κάνει καλό στην καρδιά, γυμνάζει, σας βοηθά να αποκτήσετε γερά πόδια αλλά και να χάσετε βάρος. 

Tα σημάδια που δείχνουν πως πάσχεις από αδηφαγική διαταραχή

Κάντε κάτι παράλληλα με τις δουλειές σας

Αν δεν έχετε ελεύθερο χρόνο μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τις ώρες που αφιερώνετε για να κάνετε πράγματα για σας, κάνοντας παράλληλα καλό και στον εαυτό σας.

Παραδείγματος χάριν μπορείτε την ώρα που βουρτσίζεται να δόντια σας να  στέκεστε στο ένα πόδι για 30 δευτερόλεπτα. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και όταν περιμένετε το νερό να βράσει. 


 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top