Νηστεύεις και προσέχεις το βάρος σου; Τέσσερις ιδέες για πρωινό

Είναι νόστιμα, υγιεινά και θα σε γεμίσουν ενέργεια

smoothies

Οι περισσότεροι όταν νηστεύουν συνήθως βάζουν κιλά γι’ αυτό καλό θα είναι να προσέχουμε τι επιλέγουμε.

Tροφές που νομίζουμε υγιεινές και όμως έχουν ζάχαρη
 

Η διατροφολόγος Βιβή Μπελέκου δίνει στις αναγνώστριες του star.gr κάποιες ιδέες για το τι μπορούν να φάνε το πρωί.

Πρώτη ιδέα για πρωινό

Μία ωραία ιδέα είναι να επιλέξουν 2 φρυγανιές με 2 κ. γλυκού ταχίνι. Είναι νόστιμο, υγιεινό και θα σε γεμίσει ενέργεια. Μπορούμε να το συνοδεύσουμε με  ένα ρόφημα στο οποίο θα βάλουμε ½ κ. γλυκού κακάο και ένα κουταλάκι του γλυκού κοφτό μέλι.

Δεύτερη ιδέα για πρωινό

Αν είστε λάτρεις των smoothies μπορείτε να φτιάξετε μόνοι σας. Θα χρειαστείτε ½ φλιτζάνι του τσαγιού γάλα αμυγδάλου, ½ μπανάνα,1/2 μήλο,1/2 κουταλάκι του γλυκού μέλι και προαιρετικά μπορούμε να βάλουμε και κανέλα.

Κι όμως υπάρχουν λόγοι για να βάλεις την πρωτεΐνη στη ζωή σου

Τρίτη ιδέα για πρωινό

Αν σας αρέσουν τα κριτσίνια επιλέξτε πολύσπορα και ολικής άλεσης και συνοδεύστε τα με 30 γραμμάρια τυρί τόφου ή φυτικό. Ανάλογα με  το τι σας αρέσει.

Τέταρτη ιδέα 

Εναλλακτικά μπορείτε να ξεκινήσετε τη μέρα σας τρώγοντας ξηρούς καρπούς όχι όμως οποιουσδήποτε αλλά  οκτώ αμύγδαλα, δύο ολόκληρα καρύδια και έξι φουντούκια ή κάσιους.
 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top