Απίστευτο ντοκουμέντο: Όταν Μητσοτάκης-Παπανδρέου παρακολουθούσαν μαζί το ΕΠΟΣ του 1987! (BINTEO)

Στο κατάμεστο ΣΕΦ για τον τελικό με τη Ρωσία

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Σε λιγότερο από 2 εβδομάδες συμπληρώνονται 30 χρόνια από την ημέρα που άλλαξε τον ελληνικό αθλητισμό: την ημέρα που ο Δαυίδ (Ελλάδα) έγινε πρωταθλητής Ευρώπης στο μπάσκετ απέναντι στον Γολιάθ (1987).

Σε ένα απόσπασμα πριν την έναρξη του αγώνα στο κατάμεστο ΣΕΦ, διακρίνονται στις εξέδρες ο Ανδρέας Παπανδρέου (τότε πρωθυπουργός) και ο Κυριάκος Μητσοτάκης (τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης) να παρακολουθούν μαζί στα επίσημα τον αγώνα. 

Δίπλα τους διακρίνονται και η σύζυγος (ακόμη) του κ. Παπανδρέου, Μαργαρίτα, αλλά και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Χρήστος Σαρτζεκάκης.
Φυσικά στις εξέδρες ήταν πολύ επίσημοι, μεταξύ των οποίων και η υπουργός Πολιτισμού Μελίνα Μερκούρη.

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top