Τσίπρας: Δε νομίζω ότι θα χρειασθεί σύνοδος κορυφής για την Ελλάδα

Τι απάντησε προσερχόμενος στο δείπνο του ΣΕΤΕ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Δεν θα χρειαστεί  σύνοδος κορυφής για το ελληνικό πρόγραμμα, εκτίμησε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας προσερχόμενος στο δείπνο που του παραθέτει ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ).

Απαντώντας σε ερώτηση της ΕΡΤ για το εάν θα συγκληθεί έκτακτη σύνοδος για το ελληνικό πρόγραμμα, ο κ. Τσίπρας απάντησε συγκεκριμένα: «Νομίζω πως όχι».

Για το στοίχημα που είχε βάλει με τον πρόεδρο του ΣΕΤΕ τον περασμένο Μάιο, ότι θα υπάρξει ανάπτυξη στον τουρισμό, ο πρωθυπουργός  δήλωσε ότι «το στοίχημα το κέρδισε ο ελληνικός τουρισμός και κατ' επέκταση η ελληνική οικονομία, και η Ελλάδα στο σύνολό της διότι ο τουρισμός την κράτησε όλα αυτά τα χρόνια της κρίσης και θα δώσει ώθηση στα χρόνια που έρχονται».

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top