«Έφοδος» Μητσοτάκη σε σούπερ μάρκετ

Αυτοψία για τα ταμπελάκια Μόνιμης Μείωσης Τιμής

Σε σούπερ μάρκετ βρέθηκε σήμερα το πρωί ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, μαζί με τον υπουργό Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκα, θέλοντας να διαπιστώσει ιδιοίς όμμασι ότι έχουν τοποθετηθεί τα ειδικά ταμπελάκια Μόνιμης Μείωσης Τιμής 5% που έχει εξαγγείλει το υπουργείο. 

Ακρίβεια: Τιμές που «καίνε» σε λάδι και τρόφιμα 

Στον λογαριασμό του μάλιστα στο Instagram ανέβασε τρία stories, εξηγώντας τις είναι τα συγκεκριμένα ταμπελάκια. 

«Ξέρω ότι η ακρίβεια, ειδικά στα τρόφιμα, είναι επίμονη. Όμως η κυβέρνηση θα είναι πάντα εδώ και θα χρησιμοποιεί όλα τα εργαλεία που έχει στη διάθεσή της έτσι ώστε να περιορίσει το πρόβλημα όσο το δυνατόν περισσότερο», ανέφερε ο πρωθυπουργός στο τελευταίο story.

Ακρίβεια: Στο «κόκκινο» οι τιμές του χυμού πορτοκαλιού

Ακρίβεια: Τα σούπερ μάρκετ στο μικροσκόπιο του υπ. Ανάπτυξης

Στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης μπαίνουν από την Δευτέρα 13 Νοεμβρίου οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με τα αρμόδια κλιμάκια να πραγματοποιούν ελέγχους για το εάν τηρείται η νομοθεσία περί της σήμανσης των προϊόντων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής».

Ακρίβεια: Ακριβότερα έως 126% πληρώνουν το γάλα οι Έλληνες!

Στο μεταξύ, οι κωδικοί που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία για την μείωση των τιμών, έχουν ξεπεράσει τις αρχικές προσδοκίες του υπουργείου για 500 κωδικούς και μέχρι την Παρασκευή ήταν 660 από 53 εταιρείες. 

Πλέον, ο αναθεωρημένος στόχος του υπουργείου είναι να ξεπεράσουν τους 1.000 κωδικούς. 

Ακρίβεια: Το 90% μείωσε την κατανάλωση βασικών αγαθών διατροφής! 

Πρόκειται για τρόφιμα, απορρυπαντικά, καθαριστικά, προϊόντα προσωπικής φροντίδας κ.ά. Ειδικότερα, φρέσκο γάλα, το σύνολο των χλωρινών, μαρμελάδες, ζάχαρη, δημητριακά, γιαούρτι, αλλαντικά, ρύζι.

Ακρίβεια: Αυστηροί έλεγχοι και πρόστιμα στην αγορά

Την ίδια ώρα ελέγχους σε έξι ακόμα πολυεθνικές αλλά και σε 10-15 ελληνικές εταιρείες για χιλιάδες κωδικούς που διακινούν στα σούπερ μάρκετ πραγματοποιεί το υπουργείο Ανάπτυξης προκειμένου να διαπιστώσει εάν υπάρχει υπέρβαση του πλαφόν στο μεικτό περιθώριο κέρδους. 

Ακρίβεια: Σε ποια είδη περιόρισαν την κατανάλωση οι Έλληνες

Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται η δημιουργία της απαραίτητης τροποποίησης στην εφαρμογή της πλατφόρμας e-katanalotis, προκειμένου οι καταναλωτές που διαπιστώνουν κάποια παράβαση της νομοθεσίας να στέλνουν ακόμα και σχετικές φωτογραφίες από το ταμπελάκι σε ράφι σούπερ μάρκετ προκειμένου να διερευνηθεί άμεσα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι εκτός από την πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής» συνεχίζεται το «Καλάθι του νοικοκυριού». Παράλληλα, με αμείωτους ρυθμούς συνεχίζονται και οι προσφορές. 

Ακρίβεια: Πιο φθηνή η φέτα στη Γερμανία από ότι στην Ελλάδα!

Σύμφωνα με τα στοιχεία εννεαμήνου της εταιρείας ερευνών NielsenIQ, κατασκευαστές και λιανέμποροι προσπαθούν να γίνουν ακόμη πιο ανταγωνιστικοί, εντείνοντας περαιτέρω την προωθητική τους ένταση, από 67,9% που ήταν στο τέλος της περασμένης χρονιάς, στο 69,1% το εννεάμηνο.

Την ίδια ώρα, το μερίδιο των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας συνεχίζει την αυξητική του πορεία και από το 24,4%, που ήταν στο τέλος του 2022, έφτασε το 24,8% το εννεάμηνο, με όλο και περισσότερους καταναλωτές να πιστεύουν ότι η ποιότητα των προϊόντων αυτών είναι βελτιούμενη ή και εξίσου καλή με τα επώνυμα (branded) προϊόντα.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top