Έχουν αποθρασυνθεί οι εισπρακτικές - Απειλούν ακόμα και παιδιά δανειοληπτών!

Όλο και πιο απειλητικές οι πρακτικές τους με την Πολιτεία σε ρόλο θεατή

Κανένα φρένο δεν φαίνεται να βάζουν οι νομοθετικές πρωτοβουλίες για τις εισπρακτικές εταιρίες. Οι μαρτυρίες δείχνουν ότι αποθρασύνονται διαρκώς, ενώ λίγα είναι αυτά που μπορεί να κάνει τελικά ο καταναλωτής.  Όλο και πιο απειλητικές πρακτικές ακολουθούν οι εισπρακτικές εταιρίες με τους καταναλωτές να μένουν απροστάτευτοι και να προσπαθούν μόνοι τους να υπερασπιστούν τον εαυτό τους.

Όπως δηλώνει στο ρεπορτάζ της Κατερίνας Παναγοπούλου, η Παναγιώτα Καλαποθαράκου,   Πρόεδρος της Καναλωτικής Οργάνωσης ΕΚΠΟΙΖΩ,  «τον τελευταίο 1,5 χρόνο βλέπουμε ότι ασκούνται ασφυκτικές πιέσεις στους οφειλέτες. Παίρνουν σε μέρες και ώρες που δεν επιτρέπεται,  περισσότερες από μία φορά ανά 2 μέρες -μερικές φορές και 20 φορές την ημέρα όπως μας καταγγέλλουν καταναλωτές!».  

Δανειολήπτης κατήγγειλε ότι δικηγορικό γραφείο που λειτουργούσε ως εισπρακτική έφτασε στο σημείο:

-Τηλεφώνησε στο ανήλικο παιδί οφειλέτη απειλώντας το ότι θα κλείσουν φυλακή τον πατέρα του εάν δεν αποπληρώσει το δάνειό του!

-Συχνά χρησιμοποιούν προσβλητικές εκφράσεις εναντίον του οφειλέτη ή μελών της οικογένειάς του

-Καλούν στον χώρο εργασίας του οφειλέτη ή στο οικογενειακό του περιβάλλον δυσφημίζοντάς τον ή ζητώντας από εκείνους την εξόφληση του χρέους

«Παίρνουν καθημερινά τηλέφωνο από το πρωί μέχρι το βράδυ. Σου μιλάνε με ένα τρόπο εξαιρετικά κακοήθη, λες και είσαι απατεώνας, λες και είσαι κλέφτης»   δηλώνει καταναλωτής στο Star.

«Mιλούν συχνά με απρεπή τρόπο δημιουργώντας πίεση ψυχολογική,  δηλαδή έχουμε περιστατικά που τους λένε “ξέρετε θα πάτε φυλακή, έρχεται το περιπολικό”» επισημαίνει επίσης η κ. Καλαποθαράκου στο Star.  

«”Πρέπει να έχεις πληρώσει και δεν ντρέπεσαι που συμπεριφέρεσαι με αυτόν τον τρόπο, όφειλες να έχεις έρθει να κάνεις διακανονισμό”» δηλώνει δανειολήπτρια ότι της είπε υπάλληλος εισπρακτικής εταιρείας στο τηλέφωνο και αναρωτιέται: «Μα αν δεν μπορούσα να το κάνω,  δεν θα το είχα κάνει;».

ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΔΑΝΕΙΟΛΗΠΤΕΣ   

Οι καταναλωτές πρέπει να γνωρίζουν ότι:  

-Επιτρέπεται ένα τηλεφώνημα ανά δύο ημέρες

- Όχι σε χώρο εργασίας ή σε μέλη της οικογένειάς τους

-Απαγορεύεται να καλούν τον οφειλέτη με απόκρυψη. 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top