Γερμανία: Μαχαίρωσε μέχρι θανάτου τρόφιμους σε κέντρο αποκατάστασης

Τέσσερις οι νεκροί και ένας τραυματίας - Ύποπτη μια υπάλληλος

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Τέσσερις άνθρωποι βρέθηκαν νεκροί σε κέντρο αποκατάστασης στο Βρανδεμβούργο της Γερμανίας το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης, ενώ ένας ακόμα νοσηλεύεται βαριά τραυματισμένος.

Όλοι τους βρέθηκαν μαχαιρωμένοι μέσα στα δωμάτια στην κλινική «Oberlin» που φιλοξενεί άτομα με βαριά αναπηρία. Για τη φονική επίθεση συνελήφθη ως ύποπτη μια 51χρονη υπάλληλος της κλινικής, η οποία φέρεται να εκμυστηρεύτηκε στον σύζυγό της το αποτρόπαιο έγκλημα και εκείνος κάλεσε την αστυνομία.

Σύμφωνα με το Reuters, τα κίνητρα της επίθεσης είναι άγνωστα μέχρι στιγμής. Όλοι οι ασθενείς δέχτηκαν χτυπήματα με μαχαίρι. Μάλιστα, κάποιοι βρίσκονταν υπό μηχανική υποστήριξη αναπνοής. 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top