Δεν έχουν τελειωμό οι θάνατοι από τον φονικό κορωνοϊό στη γειτονική Ιταλία, η οποία καθημερινά μετρά εκατοντάδες θανάτους. Σε 2.158 ανέρχεται ο αριθμός των νεκρών, αύξηση 349 θανάτων σε σύγκριση με τον τελευταίο απολογισμό, χθες που ήταν στους 1.809.
Ιταλία: Διακοπή όλων των συνδέσεων της Σικελίας με την υπόλοιπη χώρα
Συνολικά, τα κρούσματα του Covid-19 σε ολόκληρη τη χώρα είναι πλέον 27.980, από τα 24.747 χθες. Οι ιασθέντες σήμερα έφτασαν τους 2.749, ενώ χθες 2.335 άνθρωποι είχαν ιαθεί.
Στη Λομβαρδία συνολικά υπάρχουν 14.649 κρούσματα και 1.420 νεκροί, στην περιφέρεια Εμίλια Ρομάνια μολύνθηκαν 3.522 άνθρωποι και οι νεκροί, συνολικά, ειναι 346. Στο δε Βενέτο σημειώθηκαν 2.473 μεταδόσεις και υπάρχουν 69 νεκροί.
Κορωνοϊός: «Ο πόλεμος έχει ξεσπάσει και οι μάχες είναι αδιάκοπες»
Μεγάλα μουσεία της χώρας στρέφονται προσφέρουν επισκέψεις εικονικής πραγματικότητας και βίντεο
Έχοντας κλείσει λόγω κορωνοϊού τις πύλες τους για το κοινό, οι πιο διάσημοι αρχαιολογικοί χώροι της Ιταλίας, όπως η Πομπηΐα και το Ερκολάνουμ, αποφάσισαν να προσφέρουν στους θαυμαστές των αρχαίων επισκέψεις, μέσω του διαδικτύου και της εικονικής πραγματικότητας.
Σύμφωνα με τις οδηγίες της ιταλικής κυβέρνησης και το #μένουμε σπίτι (# tuttiacasa), η Πομπηΐα, που έχει ανακηρυχθεί μνημείο της ανθρωπότητας κι αποτελεί τον τρίτο δημοφιλέστερο για τους τουρίστες προορισμό, μετά το Κολοσσαίο στη Ρώμη και το Μουσείο των Ουφίτσι στη Φλορεντία, προτείνει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ένα βίντεο, που αφηγείται την ιστορία της πόλης που θάφτηκε κάτω από την ηφαιστειακή τέφρα του Βεζούβιου, έξω από την Νάπολη.
Το Μουσείο του Πέστουμ είχε την πρωτότυπη ιδέα να χρησιμοποιήσει τα αρχαιολογικά ευρήματα της συλλογής του για να ευαισθητοποιήσει τον πληθυσμό στον αγώνα κατά του κορωνοϊού, όπως για παράδειγμα την συμβολική χρήση ενός αμφορέα ως υπενθύμιση στον κόσμο να πλένει τα χέρια του!
Την περασμένη εβδομάδα, πολλά μουσεία αναγκάσθηκαν να κλείσουν, όπως τα Ουφίτσι, με αποτέλεσμα να καταφύγουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το ίδιο συνέβη και με την επετειακή έκθεση στη Ρώμη για τα 500 χρόνια από τον θάνατο του «φάρου» της ζωγραφικής στην Αναγέννηση Ραφαέλου, η οποία δεν ευδόκησε να χαρεί το άνοιγμά της και έκλεισε για το κοινό λίγες ημέρες μετά τα εγκαίνια.