Έκλεψαν δεδομένα τραπεζικών καρτών από 380.000 πελάτες της British Airways

"Θα τους αποζημιώσουμε για όποια οικονομική ζημία μπορεί να υπέστησαν"

British Airways

Αναστατωμένοι χιλιάδες πελάτες της βρετανικής εταιρίας British Airways από το e-mail που λαμβάνουν από την αεροπορική εταιρία και από τον σάλο που έχει προκληθεί από την ηλεκτρονική υποκλοπή των δεδομένων τραπεζικών καρτών των πελατών της.

Συγκεκριμένα, η British Airways αποκάλυψε, χθες το βράδυ, ότι υπέστη ηλεκτρονική κλοπή δεδομένων τραπεζικών καρτών από 380.000 πελάτες στα τέλη Αυγούστου και τις αρχές του Σεπτεμβρίου, εν μέσω της περιόδου των διακοπών λόγω ηλεκτρονικής βλάβης, η οποία έχει τώρα διορθωθεί. Eπισήμανε ότι η κλοπή αυτή μπορεί να αφορά 380.000 πελάτες της.

«Συμβουλεύουμε τους πελάτες μας που πιστεύουν ότι μπορεί να επηρεάστηκαν από το περιστατικό να επικοινωνήσουν με την τράπεζά τους ή τον εκδότη της κάρτας τους και να ακολουθήσουν τις συστάσεις τους», αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας.

«Λυπούμαστε βαθύτατα γι' αυτήν την αναστάτωση που προκλήθηκε από μια εγκληματική δραστηριότητα», δήλωσε ο γενικός διευθυντής της British Airways, Άλεξ Κρουζ, ο οποίος διαβεβαίωσε τους πελάτες ότι η εταιρεία λαμβάνει «σοβαρά υπόψη» την προστασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών της.

«Θα τους αποζημιώσουμε για οποιαδήποτε οικονομική ζημία μπορεί να υπέστησαν», τόνισε ο Άλεξ Κρουζ, υπογραμμίζοντας ότι προτεραιότητα της εταιρείας είναι να επικοινωνήσει με όλους τους πελάτες που αφορά το περιστατικό αυτό.

Ο ίδιος, μάλιστα, διευκρίνισε ότι οι πληροφορίες που εκλάπησαν αφορούν το όνομα, τη διεύθυνση, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) πελατών της και κυρίως όλα τα δεδομένα τραπεζικών τους καρτών, δηλαδή τον αριθμό, την ημερομηνία λήξης και τον τριψήφιο κωδικό ασφαλείας.

Η ειδοποίηση στο website της British Airways

Ωστόσο, οι κυβερνοπειρατές δεν απέκτησαν πρόσβαση στα δρομολόγια των πτήσεων ή στις πληροφορίες που βρίσκονται στο διαβατήριο των επιβατών.

«Είμαστε εξαιρετικά λυπημένοι γι'αυτό που συνέβη. Επρόκειτο για μια εγκληματική, κακόβουλη επίθεση που έγινε με την χρήση πολύ υψηλής τεχνολογίας στη σελίδα μας στο Διαδίκτυο», διευκρίνισε ο Κρουζ.

Η επίθεση αυτή έγινε μεταξύ της νύχτας της 21ης Αυγούστου και της νύχτας της 5ης Σεπτεμβρίου και είχε ως αποτέλεσμα την κλοπή προσωπικών και οικονομικών δεδομένων πελατών που έκαναν κρατήσεις από τον ιστότοπο της British Airways και από την εφαρμογή της για κινητά.

Η βρετανική αεροπορική εταιρεία διαβεβαίωσε ότι η λειτουργία του ιστοτόπου της και της εφαρμογής της για κινητά έχει εξομαλυνθεί και ότι οι πελάτες της που θέλουν να κάνουν κράτηση μπορούν να προχωρήσουν κανονικά σε αυτήν μέσω Ίντερνετ.

Αυτό είναι το e-mail που στέλνει η British Airways στους πελάτες της
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top