Λαμία: 8χρονος με κορωνοϊό μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο Παίδων της Αθήνας

Έχει όλα τα συμπτώματα της νόσου - Είναι ανεμβολίαστος

εκαβ

Δείτε περισσότερα άρθρα μας στα αποτελέσματα αναζήτησης

Add star.gr on Google

Ένας 8χρονος που νοσεί με κορωνοϊό διακομίσθηκε νωρίτερα σήμερα από το Νοσοκομείο Λαμίας στο Νοσοκομείο Παίδων της Αθήνας.  

Επιτροπή: Άνοιγμα σχολείων με 3 έως 5 self test την εβδομάδα!

Το αγοράκι είχε όλα όλα τα συμπτώματα της νόσου, συμπεριλαμβανομένου του πυρετού, και από τη στιγμή που αποφασίστηκε η νοσηλεία του, διακομίσθηκε σε Νοσοκομείο ειδικά για παιδιά. 

Δεν έχει γίνει γνωστό αν το παιδί νοσεί από τη μετάλλαξη Δέλτα ή τη μετάλλαξη Όμικρον. Ωστόσο, σύμφωνα με την ρεπόρτερ του Star Κατερίνα Παπακωστοπούλου, νοσηλεύεται σε απλή κλίνη και η κατάστασή του είναι καλή. Οι γιατροί αναφέρουν πως το παιδί ευτυχώς δε θα χρειαστεί να διασωληνωθεί.  

Βόλος: Στη ΜΕΘ 13χρονη με σοβαρά εγκαύματα

Το τοπικό μέσο lamiareport αναφέρει πως ο 8χρονος είναι ανεμβολίαστος.  
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top