Mad Clip: Η Περιφέρεια Αττικής απαντά για τις μπάρες ασφαλείας στο σημείο

Η αναφορά στην ατομική ευθύνη

Νέο βίντεο ντοκουμέντο από το μοιραίο τροχαίο που στοίχισε τη ζωή στον γνωστό τράπερ Mad Clip έρχεται στο φως

Σύσσωμο το πανελλήνιο θρηνεί από τα ξημερώματα της Πέμπτης την απώλεια του γνωστού και αγαπημένου καλλιτέχνη των νέων, Mad Clip, ο οποίος έχασε τη ζωή του μετά από τροχαίο ατύχημα που είχε στη Βουλιαγμένη.

ΤΡΟΧΑΙΟ MAD CLIP ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Mad Clip 25.5.87 - 02.09.2021
 

Mad Clip: Πότε και πού θα γίνει η κηδεία του τράπερ;

Ο Πήτερ Αναστόπουλος, όπως ήταν το πραγματικό του όνομα, «έσβησε» στην άσφαλτο όταν το αυτοκίνητό του προσέκρουσε σε κολώνα φωτισμού και στη συνέχεια σε δέντρο.

Mad Clip: Νέο βίντεο ντοκουμέντο από τη στιγμή του μοιραίου τροχαίου

Θυμίζουμε πως ο πραγματογνώμονας, Παναγιώτης Μαδιάς, που μελέτησε το δυστύχημα στα Νότια Προάστια, είχε τονίσει πως στο σημείο αυτό θα έπρεπε να υπάρχουν προστατευτικές μπάρες.

Ό,τι απέμεινε από το πολυτελές αυτοκίνητο του Mad Clip μετά το τροχαίο

Η περιφέρεια Αττικής εξέδωσε σήμερα ανακοίνωση και απαντά σχετικά με τις προστατευτικές μπάρες στο σημείο που έχασε τη ζωή του ο διάσημος τράπερ.

Τροχαίο Mad Clip: «Ήταν όλοι νηφάλιοι. Ήμουν λίγα λεπτά πίσω του»

Αναλυτικά η ανακοίνωση της περιφέρειας Αττικής:

Η ατομική ευθύνη αποτελεί κρίσιμης σημασίας παράγοντα για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας

Τις τελευταίες ημέρες και με αφορμή τροχαίο ατύχημα, κατά το οποίο έχασε τη ζωή του γνωστός και δημοφιλής στους νέους τραγουδιστής, διακινείται στα μέσα ενημέρωσης από συγκεκριμένο πρόσωπο που αυτοπροσδιορίζεται ως πραγματογνώμονας, η ανεύθυνη άποψη ότι ευθύνεται η Περιφέρεια Αττικής για την τραγική κατάληξη του τροχαίου περιστατικού.

Ο αυτοπροσδιοριζόμενος πραγματογνώμονας ισχυρίζεται ότι θα έπρεπε να υπάρχουν στο συγκεκριμένο οδικό άξονα μπάρες, οι οποίες θα απέτρεπαν αν υπήρχαν, το θάνατο του τραγουδιστή.

Η άποψη αυτή στερείται σοβαρότητας κι επιστημονικής τεκμηρίωσης. Είναι εντελώς ανεύθυνη, δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια κι όποιος την προωθεί, λειτουργεί αποπροσανατολιστικά, ως προς τον προσδιορισμό της διακρίβωσης των πραγματικών αιτιών που οδήγησαν στην τραγική απώλεια του καλλιτέχνη.

Ο πραγματογνώμονας θα έπρεπε να γνωρίζει ότι καμία μπάρα ασφαλείας δεν θα μπορεί να εγγυηθεί την αποτροπή θανατηφόρου περιστατικού , αφού οι μεγαλύτερες ταχύτητες που αναπτύσσονται στα crash test των ΜΑΟ για επιβατικά αυτοκίνητα (από το αποτέλεσμα των οποίων εξαρτάται και το αν θα πάρουν πιστοποίηση κατά ΕΝ-1317 ή όχι) είναι 100 και 110Km/h. Συγκεκριμένα το TB11 (900kg – 100Km/h) και το ΤΒ32 (1500kg – 110Km/h).

Για ταχύτητες της τάξης των 150 και 200Km/h ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ, επομένως οι συνέπειες της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΕΣ.

Επίσης, τα crash test διενεργούνται με συγκεκριμένες συνθήκες, με βασική αυτή της γωνίας πρόσκρουσης που είναι 20 μοίρες με το εμπρός μέρος του αυτοκινήτου.

ΚΑΝΕΝΑ crash test ΣΑΟ δεν διενεργείται με συνθήκες πλαγιολίσθησης, επομένως και εδώ το αποτέλεσμα της πρόσκρουσης είναι ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟ.

Επιπλέον ο συγκεκριμένος δρόμος, λόγω του γεγονότος ότι διαθέτει μεγάλο πλάτος με τρεις λωρίδες κυκλοφορίας αλλά και πολύ μεγάλη νησίδα πλάτους πέντε μέτρων μεταξύ των δυο ρευμάτων, δεν ανήκει στους δρόμους προτεραιότητας για τοποθέτηση μπαρών. Επιπλέον επισημαίνουμε ότι το όριο ταχύτητας στο συγκεκριμένο δρόμο που διέρχεται κατοικημένη περιοχή είναι 50 χιλιόμετρα. Όποιος υπερβαίνει το όριο αυτό, συνειδητά θέτει σε κίνδυνο τόσο τη ζωή του, όσο και άλλων συνανθρώπων μας.

Σε κάθε περίπτωση , καλούμε τον κάθε είδους πραγματογνώμονα, αφενός να αναδεικνύει την έννοια της ατομικής ευθύνης όσον αφορά την τήρηση των κανόνων κυκλοφορίας από όλους, που είναι κρίσιμος παράγοντας για την οδική ασφάλεια.

Αφετέρου, να συμπεριφέρεται με υπευθυνότητα και να μην προσπαθεί να κερδίσει με αστήρικτες απόψεις μερικά λεπτά δημοσιότητας, σε βάρος της αλήθειας.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top