MAN TGX με κινητήρα D30 PowerLion: Ρεκόρ αποδοτικότητας

Η οικονομία που προσφέρει ο νέος κινητήραςς είναι μοναδικός

MAN TGX με κινητήρα D30 PowerLion: Ρεκόρ αποδοτικότητας
Ακούστε το άρθρο --:-- λεπτά

Με το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης D30 PowerLion στο MAN TGX, η MAN Truck & Bus εισάγει μια νέα γενιά αποδοτικότητας στις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Στο πλαίσιο μιας ολοκληρωμένης εκστρατείας δοκιμών για τον Τύπο με επαγγελματίες δοκιμαστές από σχετικά ευρωπαϊκά περιοδικά του κλάδου, τα νέα Power Lions κάλυψαν συνολικά 33.500 χιλιόμετρα – που ισοδυναμεί με σχεδόν έναν πλήρη γύρο του ισημερινού.

Στην καρδιά του νέου συστήματος μετάδοσης κίνησης PowerLion βρίσκεται ο κινητήρας MAN D30 – μια ισχυρή και αποδοτική μονάδα που αναπτύχθηκε με τη συνδυασμένη τεχνογνωσία του Ομίλου TRATON. Ο νέος εξακύλινδρος κινητήρας 13 λίτρων θέτει νέα πρότυπα στον κόσμο των επαγγελματικών οχημάτων, επιτυγχάνοντας απόδοση άνω του 50%. Με ευρύ φάσμα ισχύος –από 380 έως 560 hp και ροπή από 2.100 έως 2.800 Nm– ο MAN D30 ανταποκρίνεται ιδανικά σε κάθε απαίτηση εφαρμογής, συνδυάζοντας επιδόσεις, αποδοτικότητα και περιβαλλοντική ευαισθησία.

Στην ανεξάρτητη δοκιμή κατανάλωσης, το MAN TGX, εξοπλισμένο με έναν εντελώς νέο κινητήρα D30, βελτιστοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων MAN TipMatic και αεροδυναμικές βελτιώσεις, παρουσίασε μέση εξοικονόμηση καυσίμου περίπου 5% σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο με κινητήρα D26. Σε σύγκριση με τους τρέχοντες ανταγωνιστές που δοκιμάστηκαν σε πανομοιότυπες διαδρομές, τα μοντέλα MAN eTGX 520 και 560 hp πέτυχαν αύξηση της αποδοτικότητας έως και 3,5 λίτρα ανά 100 km.

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top