Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS

Είναι καλύτερο από ποτέ 

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS

To Hyundai i10 τελευταίας γενιάς ανανεώθηκε στα πλαίσια της εμπορικής πολιτικής για να διατηρήσει τις πωλήσεις σε μια κατηγορία με πολλούς αντιπάλους. Το Κορεάτικο μοντέλο είναι πλέον καλύτερο από ποτέ και μάλιστα διαθέτει εξοπλισμό που πολύ δύσκολα βρίσκεις στην συγκεκριμένη κατηγορία με αποτέλεσμα να αποτελεί σημείο αναφοράς τουλάχιστον ως προς αυτόν τον τομέα.   

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS
Η σχεδιαστική  φιλοσοφία παραμένει η ίδια  και μιλάμε για την ταυτότητα «Go Big» με τη ανανέωση να δίνει ακόμη πιο δυναμική εμφάνιση. Έχει νέο λογότυπο της Hyundai, με  πιο επίπεδο σχεδιασμό και φινίρισμα από βουρτσισμένο αλουμίνιο.Το εσωτερικό μέρος των προβολέων με μαύρο περίγραμμα καθώς και η εμπρός και πίσω υπογραφή LED, έχουν επανασχεδιαστεί. Τα μπροστινά φώτα ημέρας LED (DRL) έχουν ενσωματωθεί στη σπορ φαρδιά μπροστινή μάσκα, η οποία διαθέτει πλέον  νέο σχεδιασμό κυψελοειδούς πλέγματος. Στο πλαινό μέρος στην τρίτη κολόνα σε σχήμα Χ, βρίσκεται το λογότυπο του μοντέλου.

Το πίσω μέρος του ανανεωμένου Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS

Τα πίσω φωτιστικά σώματα LED εμφανίζουν πλέον ένα «H» στην οριζόντια γραμμή της πίσω πόρτας. Όσον αφορά στις διαστάσεις, δεν έχουν αλλάξει , με το μήκος να αγγίζει τα 3.670 χιλιοστά, το πλάτος τα 1.680 χιλιοστά, το ύψος τα 1.480 χιλιοστά και το μεταξόνιο τα 1.680 χιλιοστά. 

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS
Το ανανεωμένο Hyundai διατίθεται σε εννέα εξωτερικά χρώματα. Εντυπωσιάζουν  δύο από δύο από αυτά ,το  Lumen Grey, ένα φωτεινό ανοιχτό γκρι χρώμα με μαργαριταρένιο φινίρισμα και το Meta Blue με μπλε-βιολετί αντανακλάσεις και μαργαριταρένιο φινίρισμα. Επτά από αυτά τα χρώματα προσφέρουν τη δυνατότητα διχρωμίας με μαύρη οροφή. 

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS
Η ποιότητα κατασκευής είναι διαίτερα προσεγμένη και παρά το γεγονός ότι έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά πλαστικά, η συναρμογή είναι πολύ καλή και αυτό φαίνεται από την έλλειψη ενοχλητικών θορύβων όταν περνάς πάνω από κακοτράχαλα οδοστρώματα. Οι αλλαγές στο όμορφο εσωτερικό εντοπίζονται κυρίως στο νέο πίνακα οργάνων ο οποίος για πρώτη φορά σε i10 είναι ψηφιακός, διαστάσεων 4,2 ιντσών.

Οι νέες τεχνολογίες του ανανεωμένου μοντέλου περιλαμβάνουν εκτός από τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, θύρες USB type-C μπροστά  και πίσω, eCall δεύτερης γενιάς  και απομακρυσμένη ενημέρωση χαρτών Over The Air (OTA). Το i10 διαθέτει οθόνη αφής 8 ιντσών και ασύρματη συνδεσιμότητα με Apple CarPlay και Android Auto. Ακριβώς από κάτω υπάρχει  το πάνελ του αυτόματου κλιματισμού, με φυσικούς διακόπτες. Υπάρχουν στον εξοπλισμό στην έκδοση της δοκιμής μας σύστημα έξυπνης εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, αυτόματος κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας  Cruise Control και αισθητήρες πίεσης ελαστικών.

Η κάμερα οπισθοπορείας του το ανανεωμένου Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS

Τα ηλεκτρονικά συστήματα δεν σταματούν εδώ. Για την ασφάλεια σας υπάρχει διαθέσιμο στον στάνταρ εξοπλισμό το εντυπωσαικό πακέτο τεχνολογιών Hyundai Smart Sense. Ο κατάλογος των λειτουργιών είναι μαμκρύς και περιλαμβάνει το σύστημα Forward Collision-Avoidance Assist (FCA) για «City», «Interurban» και «Pedestrian» έχει επίσης επεκταθεί για να συμπεριλάβει το «Cyclist». Το FCA βοηθά στον εντοπισμό και την αποφυγή πιθανών ατυχημάτων με εμπόδια στην πορεία εμπρός.

Τα συστήματα ασφαλείας  του  ανανεωμένου Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS

Το σύστημα Lane Following Assist (LFA) χρησιμοποιεί το σύστημα ελέγχου διεύθυνσης για να βοηθήσει το αυτοκίνητο να παραμείνει στην τρέχουσα λωρίδα κυκλοφορίας. Το σύστημα Rear Occupant Alert (ROA) υπενθυμίζει στον οδηγό με ένα μήνυμα στον πίνακα οργάνων άν η πίσω πόρτα είχε ανοίξει κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, αποτρέποντας την πιθανότητα να μείνει κάποιος ή οτιδήποτε στο πίσω κάθισμα.Τι άλλο να ζητήσεις και που να το βρείς ,ακόμη και σε μεγαλύτερη κατηγορία. Ο πονοκέφαλος για τους ανταγωνιστές είναι μεγάλος.  

Οι χώροι επιβατών του ανανεωμένου Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS
Ένα από τα δυνατά προσόντα του ανανεωμένου Hyundai I10 είναι και οι εσωτερικοί χώροι.  Ακόμη και για τους πίσω οι οποίοι έχουν «αέρα» για τα κεφάλια τους και για τα γόνατα τους. Στο εσωτερικό με τα ανποιχτόχρωμα ανατομικά καθίσματα υπάρχουν πολλοί χώροι αποθήκευσης με μεγάλες θήκες στις πόρτες και με νέα θήκη πάνω από το ντουλαπάκι στην πλυερά του συνοδηγού.

Ο χωρος αποσκευών του ανανεωμένου Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS

 Όπως και ο προκάτοχός του,το i10 προσφέρει στο πορτμπαγκάζ χωρητικότητα  252 λίτρων με τα καθίσματα σε όρθια θέση και 1.050 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, Το πάτωμα του χώρου αποσκευών διαθέτει δύο επίπεδα. 

Ο κινητήρας του ανανεωμένου Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS
Στην «καρδιά» του i10 συναντάμε τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων,με δεκαεξαβάλβιδη κυλινδροκεφαλή αλουμινίου, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής και ηλεκτρονικό ψεκασμό πολλαπλών σημείων. Συνδυάζεται με αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων.

Για τον χειρισμό του αυτόματου κιβωτίου χρειάζεσαι λίγο χρόνο εξοικείωσης για να συνηθίσεις τον τρόπο λειτουργίας του καθώς στις αλλαγές ταχυτήτων υπάρχει ένα πολύ μικρό σκορτσάρισμα. Το θετικό  είναι ότι μπορείς να κάνεις και χειροκίνητα τις αλλαγές μέσω του λεβιέ με το  συν-πλην. Στην χειροκίνητη επιλογή αλλαγής σχέσεων η λειτουργία του είναι σαφώς πιο ομαλή.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS

Το μοτέρ έχει απόδοση  84 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 118 Nm ροπής στις 4.200 σ.α.λ, και καταφέρει να κινήσει με σπιρτάδα το αμάξωμα των 1.045 κιλών. Στο πάτημα του γκαζιού ο κινητήρας αν και ατμοσφαιρικός ανεβάζει με ευκολία στροφές, έχει πολιτισμένη λειτουργία με το δυνατό του σημείο να είναι οι ενδιάμεσες ρεπρίζ μέσα στην πόλη. Εκεί όπου ο κύκλος στροφήs των  9,8 m.του τιμόνιού προσφέρει ευελιξία.Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 15,8 δευτερόλπετα με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 171 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση δοκιμής δεν ξεπέρασε τα 7 λίτρα τιμή ικανοποιητική αν σκεφτείς ότι το δεξί μας ποδαράκι ήταν λίγο...βαρύ. Εκπομπές CO2: 122 γρ./χλμ.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS
Στον δρόμο το Hyundai i10 έχει συμπεριφορά αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας.Αυτό το αντιλαμβάνεσαι με την ευθυβολία και την ποιότητα κύλισης στον ανοιχτό δρόμο. Η διάταξη των αναρτήσεων με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός – ημιάκαμπτο άξονα αν και έχει σφιχτή ρύθμιση, απορροφά με αποτελεσματικό τρόπο τις ανωμαλίες του οδοστρώματος,  χωρίς να «χαλάει» την άνεση των επιβατών. Τα χαμηλού προφίλ ελαστικά διαστάσεων 195/45R16 προσφέρουν υψηλά περιθώρια πρόσφυσης.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS

Σε συνδυασμό μάλιστα - όπως είπαμε- με τις σφιχτές αναρτήσεις οι κλίσεις στις στροφές είναι μειωμένες και σου επιτρέπουν να κινηθείς με ασφάλεια σε πιο γρήγορους ρυθμούς, στις κλειστές καμπές του δρόμου.Η πληροφόρηση στα χέρια σου είναι καλή παρά το σχετικά ελαφρύ ηλεκτροϋδραυλικό τιμόνι.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS

Ιδιαίτερη αναφορά θα κάνουμε στα φρένα τα οποία διαθέτουν 4 δισκόφρενα με διαστάσεις  252 χλστ. μπροστά και 234 χλστ. πίσω επιλογή που πάλι δύσκολα βρίσκεις στην συγκεκριμένη κατηγορία. Η απόδοση τους είναι  αμεση όπως και η αίσθηση στο πόδι την ώρα που πατάς το πεντάλ των φρένων.

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS

Πάμε στο ταμείο. Το Hyundai i10 1.2 AMT 84 PS είναι στα καλύτερα του . Η ανανέωση που δέχθηκε το έκανε ακόμη πιο λεκυστικό. Η εμφάνιση του έγινε πιο δυναμική, ο εξοπλισμός του κάνει αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας να το...ζηλέυουν. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άνετοι. όλα αυτά και πριν την ανανέωση έχουν εκτιμηθεί από τους οδηγούς οι οποίοι του έδωσαν υψηλή θέση στις πωλήσεις. Για να το αποκτήσετε στην πλουσιότατη έκδοση Distinctive της δοκιμής μας χρειάζεστε 19140 ευρώ. Η έκδοση Style κοστίζει 17440 ευρώ και η αμέσως επόμενη Premium είναι στα 18240 ευρώ.Στην τιμή περιλαμβάνεται και η 5ετής εργοστασιακή εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΓΚΟΥΜΑΣ
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top