Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 

Υψηλή τεχνολογία με ηλεκτροκίνηση χωρίς...πρίζα και κορυφαίος εξοπλισμός

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 

Από...πιτσιρικάς θαύμαζα το Honda Civic. Το έβλεπα στον δρόμο και ακόμη στην οικογενειακή έκδοση ξεχώριζε τόσο για την σχεδίαση όσο και για την υψηλή τεχνολογία που διέθετε. Ο 16βάλβιδος κινητήρας ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του κάτι που τόνιζαν και τα περιοδικά ειδικού τύπου που διάβαζα και τον χαρακτήριζαν «κινητήρα-διαμάντι».

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 

Οι Ευρωπαίοι ανταγωνιστές του «πάλευαν» με 8βάλβιδα μοτέρ .Στην συνέχεια όμως; πήραν το προβάδισμα με τα μικρά υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ αλλά πάντα η Honda ξεχώριζε για την υψηλή τεχνολογία και για την προχωρημένη σχεδίαση.

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 
Η τελευταία γενιά του Civic μας εξέπληξε καθώς σε αντίθεση με το  προηγούμενο μοντέλο «απλοποιήθηκε» σχεδιαστικά. Κίνηση που εξέπληξε τους φίλους της μάρκας που περίμεναν κάτι extreme.  Η εμφάνιση του είναι πιο premium, με απλές γραμμές αλλά σύγχρονες. Το καπό κατεβαίνει μέχρι χαμηλά κατά 25 χιλιοστά ,τα φωτιστικά σώματα είναι λεπτά και φτάνουν μέχρι τα φτερά με την επίσης στενή μάσκα να τα ενώνει

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 

.Η οροφή είναι κεκλιμένη προς το πίσω μέρος  δίνοντας ένα δυναμισμό στο coupe αμάξωμα. Στο πίσω μέρος υπάρχει μια διακριτική αεροτομή ενώ τα φωτιστικά σώματα που ενώνονται με μια διακριτή γραμμή και εδώ «αγκαλιάζουν» τα φτερά.

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 

Εδώ σε αντίθεση με το παρελθόν δεν υπάρχουν εντυπωσιακοί αεραγωγοί ενώ ξεχωρίζει ο διακριτικός διαχύτης στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Την σπορ εικόνα του αυτοκινήτου συμπληρώνουν οι όμορφες ζάντες αλουμινίου μαύυρου χρώματος με τα χαμηλού προφίλ ελαστικά Michelin Pilot Sport 4.  

Το εσωτερικό του  Honda Civic e:HEV 
Περνωντας στο εσωτερικό του Civic το πρώτο πράγμα που μας άρεσε ήταν το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα του οδηγού που είναι τοποθετημένο χαμηλά και σε «αγκαλιάζει» με την πολύ καλή πλευρική στήριξη που διαθέτει. Η ποιότητα κατασκευής βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα με μαλακά πλαστικά και υψηλή συναρμολόγηση και ποιοτικότατους διακόπτες που εγγυώνται για την μεγάλη αντοχή στον χρόνο.Μας άρεσε και η μεταλλική φάσα-πλέγμα η οποία καλύπτει και τους αεραγωγούς του κλιματισμού.

Ο πίνακας οργάνων τουHonda Civic e:HEV 

Η ψηφιακή πραγματικότητα εντοπιζεται στον πίνακα οργάνων 10,2 ιντσών ο οποίος αλλάζει ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης.Η διαφορά στα όργανα  εντοπίζεται αριστερά καθώς αντί για στροφόμετρο υπάρχε δυναμόμετρο. που δείχνει την παροχή ισχύος όιταν επιταχύνεις  ή την ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση.

Η οθόνη αφής του Honda Civic e:HEV 

Ακολουθεί η κεντρική οθόνη αφής  των 9 ιντσών με το εύχρηστο λειτουργικό σύστημα Honda CONNECT το οποίο είναι συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay.

Η πανοραμική οροφή του Honda Civic e:HEV 

Η έκδοση της δοκιμής μας Advance διαθέτει εξοπλισμό πολυτελούς κατηγορίας με ηλεκτρικά ,θερμαινόμενα δερμάτινα καθίσματα και τιμόνι , με ηλεκτρική πανοραμική οροφή και ηχοσύστημα Bose με 12 ηχεία.

Οι χώροι επιβατών του Honda Civic e:HEV 

Οι επιβάτες έχουν στην διάθεση τους άνετους χώρους ακόμη και οι πίσω χάρη στο μεταξόνιο των 2784 χιλιοστών. Για τις αποσκευές τους υπάρχουν διαθέσιμα 409 λίτρα -ελέω της ύπαρξης subwoofer για το ηχοσύστημα της Bose- ενώ να τονίσουμε ότι υπάρχουν θήκες για τα μικροαντικείμενα και επιφάνεια για την ασύρματη φόρτιση του κινητού σας τηλεφώνου.  

Το υβριδικό σύστημα του Honda Civic e:HEV 
Στην «καρδιά» του νέου Honda Civic υπάρχει ένα τεχνολογικό...«διαμάντι» και μιλάμε για το υβριδικό σύστημα e:HEV. Αποτελείται από έναν ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα 2.0 VTEC άμεσου ψεκασμού ,με απόδοση 143 ίππους με 186 Nm ροπή  ο οποίος λειτουργεί στον κύκλο Atkinson με σχέση συμπίεσης 13,9 και πετυχαίνει την κορυφαία θερμική απόδοση στον κόσμο (41%).

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 

O ηλεκτροκινητήρας των 184 ίππων, με 315 Nm ροπή κινεί το αυτοκίνητο. Η  μπαταρία ιόντων λιθίου 1,05 kWh, είναι τοποθετημένη κάτω από το πίσω κάθισμα και φορτίζεται κατά το φρενάρισμα αλλά και από τον βενζινοκινητήρα όταν χρειαστεί, Ο βενζινοκινητήρας λοιπόν λειτουργεί σταθερά ως γεννήτρια για να τροφοδοτεί με ενέργεια την μπαταρία παρέχοντας ρεύμα στον ηλεκτροκινητήρα,. Σε συγκεκριμένη ταχύτητα από τα 80 χλμ./ώρα  έως τα 130 χλμ./ώρα  ο βενζινοκινητήρας συνδέεται με τους τροχούς με σταθερή τελική σχέση μετάδοσης αξιοποιώντας καλύτερα το υβριδικό σύστημα.

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 
Υπάρχουν 3 λειτουργίες προγραμμάτων :Στην EV Drive η εκκίνηση γίνεται πάντα με τον ηλεκτροκινητήρα και η κίνηση γίνεται κατά βάση ηλεκτρικά .Στην Hybrid Drive ο βενζινοκινητήρας μπαίνει σε λειτουργία όταν χρειάζεται φόρτιση η μπαταρία. Τέλος στην Engine Drive σε ταχύτητες από 80 έως 150 χλμ./ώρα για πιο άμεση επιταχυνση  μπαίνει στο παιχνίδι ο βενζινοκινητήρας .Από τα 150 χλμ.ώρα και μέχρι την τελική ταχύτητα η κίνηση γίνεται και πάλι αμιγώς ηλεκτρικά.

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 

Εδώ ο κινητήρας βενζίνης διοχετεύει την ενέργεια που παράγει στη γεννήτρια και στη συνέχεια στον ηλεκτροκινητήρα. Σε τελική ανάλυση συγκρατήστε για μια ακόμη φορά ότι η  η κίνηση στους μπροστινούς τροχούς δίνεται από τον ηλεκτροκινητήρα.Για αυτόν τον λόγο  άλλωστε από την Honda ανακοινώνονται ως τιμές απόδοσης οι 184 ίπποι και τα 315 Nm ροπής  του ηλεκτροκινητήρα. Όμως όσο και αν  όλα αυτά σας φαίνονται λίγο μπερδεμένα το εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης του υβριδικού συστήματος κάνει τις εναλλαγές  χωρίς να το καταλαβαίνεις από την θέση του οδηγού. 

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 
Στη πράξη στο πάτημα του γκαζιού αισθάνεσαι την δύναμη του υβριδικού συστήματος ειδικά στις επιταχύνσεις που είναι άμεσες .Τα 4 προγράμματα οδήγησης Eco, Normal, Sport και Individual δίνουν την δυνατότητα στον οδηγό να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότηες του υβριδικού συστήματος. Τα 0-100 χλμ.ώρα έρχονται σε 8,1 δευτερόλεπτα με  την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα.

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 

Η διαφορά σε σχέση με μια συνηθισμένη υβριδκή  έκδοση είναι ότι ακόμη και ότυαν πατήσεις το δεξί πεντάλ μέχρι το πάτωμα οι στροφές του βενζινοκινητήρα δεν φτάνουν στον κόφτη  με τις αλλαγές ταχυτήτων να γίνονται εικονικά καθώ υπάρχει μια μόνο σχέση μετάδοσης.Προσθέστε και τον τεχνητό σπορτίβικο ήχο συνδυασμός ποιυ κάνει την οδήγηση  Honda Civic e:HEV ιδιαίτερα ευχάριστη για τις αισθήσεις.

Τα προγράμματα οδήγησης του Honda Civic e:HEV 

Το σημαντικό όμως σε ένα μοντέλο με υβριδικό σύστημα είναι η μέση κατανάλωση καυσίμου. Εδώ λοιπόν η μέση κατανάλωση δεν ξεπάρασε τα 5 λίτρα /100χλμ.τιμή απολύτως αποδεκτή για ένα μοντέλο της συγκεκριμένης κατηγορίας και με απόδοση 184 άλογα.Εκπομπές ρύπων CO2: 108-114 γρμ./χλμ.

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 
Στον δρόμο το Honda Civic δίνει ρέστα.Το αμάξωμα είναι βελτιωμένο σε ακαμψία κατά 22%. Τα  μεγαλύτερα μετατρόχια 1.537 χιλιοστά μπροστά  και 1.576 χιλιοστά πίσω και το χαμηλότερο κέντρο βάρους,η  ανάρτηση με γόνατα McPherson μπροστά και  πολλαπλούς συνδεσμους πίσω και την σφιχτή ρύθμιση είναι τα εχέγγυα για ασφαλή οδική συμπεριφορά.. Το τιμόνι παρέχει πολύ καλή πληροφόρηση και βάρος ειδκά στην επιλογή του προγράμματος Sport. 


Το Honda Civic είναι ευχάριστο στη γρήγορη οδήγηση, τρόσο στον ανοιχτό δρόμο όπου «καταπίνει» τυα χιλιόμετρα χωρίς να στερεί  την άνεση στους επιβάτες όσο και στις κλειστές στροφές. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι ελάχιστες ενώ τα χαμηλού προφίλ ελαστικά εξασφαλίζουν μεγάλη πρόσφυση σε οριακούς ρυθμούς.

Δοκιμάζουμε το νέο Honda Civic e:HEV 

Όταν ξεπεράσεις τα όρια το σύστημα ηλεκτρονικής ευστάθειας VSA επεμβαίνει και διορθυώανει την πορεία. Εδώ να μην ξεχάσουμε να αναφέρουμε και τηην υπόλοιποη ομπρέλλα ηλεκτρονκών συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού Honda Sensing  που προστατεύουν το  Honda Civic e:HEV.

Το πλούσιο πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης της οδήγησης περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 11 αερόσακους, κάμερα 100 μοιρών με αισθητήρες για περιμετρικό έλεγχο,, σύστημα Traffic Jam Assist για αυτόνομη οδήγηση στο μποτιλιάρισμα .

Την ίδια στιγμή όταν χρειαστείς να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο  οι αεριζόμενοι δίσκοι μπροστά και οι συμπαγείς δίσκοι πίσω κάνουν εξαιρετική δουλειά. Η ανάκτηση ενέργειας με την επιοβράδυνση γίνεται μέσω των  paddles πίσω από το τιμόνι με το αριστερό να αυξάνει τα επίπεδα.


Νέο Honda Civic e:HEV λοιπόν ένα προηγμένο αξιόπιστο υβριδικό αυτοκίνητο που κινείται ηλεκτρικά χωρίς το άγχος της πρίζας και της φόρτισης με πλουσιότατο εξοπλισμό, υψηλή ποιότητα κατασκευής και εμφάνιση που αρέσει χωρίς να είναι προκλητική. Για να το αποκτήσετε χρειάζεστε από 41500 ευρώ.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top