H Toyota ετοιμάζει νέες μπαταρίες-Πότε έρχονται

Δείτε τη νέα τεχνολογία των μπαταριών της Toyota

H Toyota ετοιμάζει νέες μπαταρίες

Η Toyota αποκάλυψε ότι τα επόμενης γενιάς αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα της (BEV) θα ξεκινήσουν να παράγονται το 2026. Η Toyota σκοπεύει να προσφέρει μοντέλα BEV προηγμένων προδιαγραφών. Αυτά όχι μόνο θα σχεδιάζονται και θα κατασκευάζονται προκειμένου να διαφοροποιούνται, αλλά θα τροφοδοτούνται επίσης με ενέργεια από μία σειρά νέων προηγμένων μπαταριών που θα αναπτυχθεί ειδικά για να υπερβαίνουν τις διαφορετικές ανάγκες και προσδοκίες των πελατών της Toyota.

Η Toyota παρουσίασε τέσσερις μπαταρίες επόμενης γενιάς, συμπεριλαμβανομένων των πιο πρόσφατων τεχνολογικών εξελίξεων στις μπαταρίες υγρού και στερεού ηλεκτρολύτη, και προχώρησε στην αποκάλυψη δύο περαιτέρω βημάτων στην τεχνολογία μπαταριών στερεού ηλεκτρολύτη. 

Βελτιωμένη απόδοση από μπαταρίες υγρού ηλεκτρολύτη
Οι μπαταρίες με υγρούς ηλεκτρολύτες, οι οποίες αποτελούν σήμερα την κύρια τεχνολογία για τα BEV, αναπτύσσονται περαιτέρω από την Toyota ώστε να προσφέρουν βελτιωμένη ενεργειακή πυκνότητα, ανταγωνιστικότητα στον τομέα του κόστους και ταχύτητα φόρτισης. 
Υπάρχουν τρεις κύριες τεχνολογίες υπό εξέλιξη για τις μπαταρίες υγρού ηλεκτρολύτη, με τις ονομασίες ‘Performance’, ‘Popularisation” και ‘High Performance’. 

⦁    Performance [Ιόντων λιθίου]
Η μπαταρία Performance Li-Ion, η οποία προορίζεται να παρουσιαστεί με τα BEV επόμενης γενιάς που θα κυκλοφορήσουν το 2026, θα αυξήσει την αυτονομία τους σε πάνω από 800 χιλιόμετρα όταν συνδυάζεται με βελτιωμένη αεροδυναμική και μειωμένο βάρος οχήματος. 

Επιπλέον, η μπαταρία Performance αναμένεται να προσφέρει: 
⦁    Μείωση κόστους 20% (συγκριτικά με το τρέχον bZ4X BEV) 
⦁    Ταχεία επαναφόρτιση σε 20 λεπτά ή λιγότερο (SOC*1 = 10-80%)
⦁    Διαθεσιμότητα: αναμένεται το 2026

⦁    Popularisation [Φωσφορικού άλατος σιδήρου λιθίου]
Η Toyota εξελίσσει υψηλής ποιότητας και μικρότερου κόστους μπαταρίες για να ανταποκριθεί στην ευρύτερη απήχηση των BEV, προσφέροντας στους πελάτες ποικίλες επιλογές μπαταριών – όπως ακριβώς συμβαίνει με τη δυνατότητα που έχουν σήμερα να επιλέξουν διαφορετικά συστήματα κίνησης.

Η μπαταρία Popularisation βασίζεται στη διπολική τεχνολογία στην οποία η Toyota πρωτοστάτησε και εφάρμοσε με τις μπαταρίες NiMh των υβριδικών ηλεκτρικών οχημάτων της, σε συνδυασμό με το φθηνό φωσφορικό άλας σιδήρου λιθίου (LiFePO) ως βασικό συστατικό. 

Η μπαταρία Popularisation αναμένεται να προσφέρει:
⦁    20% αύξηση της αυτονομίας (συγκριτικά με το τρέχον bZ4X)
⦁    40% μείωση κόστους (συγκριτικά με το τρέχον bZ4X)
⦁    Ταχεία επαναφόρτιση σε 30 λεπτά ή λιγότερο (SOC*1= 10-80%)

⦁    Διαθεσιμότητα: αναμένεται το 2026-27

H Toyota ετοιμάζει νέες μπαταρίες-Πότε έρχονται

⦁    High-Performance [Ιόντων λιθίου]
Η Toyota αναπτύσσει επίσης μια μπαταρία High-Performance που συνδυάζει τη διπολική δομή με τη χημεία ιόντων λιθίου και μια κάθοδο υψηλής περιεκτικότητας σε νικέλιο προκειμένου να αυξήσει περαιτέρω την αυτονομία σε πάνω από 1.000 χιλιόμετρα όταν συνδυάζεται με βελτιωμένη αεροδυναμική και μειωμένο βάρος οχήματος.

Η μπαταρία High-Performance αναμένεται επίσης να προσφέρει:
⦁    Επιπλέον 10% μείωση κόστους συγκριτικά με τη μπαταρία Performance 
⦁    Ταχεία επαναφόρτιση σε 20 λεπτά ή λιγότερο (SOC*1 = 10-80%)
⦁    Διαθεσιμότητα: αναμένεται το 20

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top