Η ιστορία της PEUGEOT στις 24 ώρες του Le Mans

Η μεγάλη επιστροφή της PEUGEOT στο Le Mans

Η ιστορία της PEUGEOT στις 24 ώρες του Le Mans

Η φετινή έκδοση των 24 Ωρών του Le Mans θα σηματοδοτήσει τα 100ά γενέθλια του αγώνα που δημιουργήθηκε το 1923, και διοργανώθηκε από το Automobile Club de l'Ouest, θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 10 και 11 Ιουνίου ενώ τα εισιτήρια για αυτή την λαμπρή επετειακή διοργάνωση εξαντλήθηκαν μέσα σε λίγα λεπτά.  

Οι θεατές θα παρακολουθήσουν έναν αγώνα που ξεκινά μια νέα εποχή για το Endurance με 16 Hypercars στην πίστα La Sarthe. Από τους αγωνιζόμενους, τα δύο PEUGEOT 9X8 #93 και #94 που παίρνουν μέρος για πρώτη φορά στον γαλλικό αγώνα. Αυτή θα είναι μια νέα πρόκληση για τον Γάλλο κατασκευαστή που έχει μια ισχυρή ιστορία στο Le Mans με τρεις νίκες το 1992, το 1993 και το 2009. Ο ανταγωνισμός θα είναι σκληρός, με μερικούς από τους καλύτερους κατασκευαστές στον κόσμο να συμμετέχουν μαζί με την Team Peugeot TotalEnergies.

Η ιστορία της PEUGEOT στις 24 ώρες του Le Mans 

Η ιστορία της PEUGEOT στις 24 Hours of Le Mans 

1926 

Πρώτη συμμετοχή της PEUGEOT στο 24 Hours of Le Mans με δύο αυτοκίνητα τύπου 174S. Τα δύο αυτοκίνητα δυστυχώς αποκλείστηκαν, καθώς δεν ήταν αξιόπιστα για όλο τον αγώνα, όπως προέβλεπαν οι τότε κανονισμοί. 

Η ιστορία της PEUGEOT στις 24 ώρες του Le Mans

1991 

Δυο PEUGEOT 905 συμμετέχουν στο Le Mans. Δεν θα φτάσουν στη γραμμή τερματισμού, αλλά ο Yannick Dalmas σημείωσε νέο ρεκόρ γύρου με το #6 PEUGEOT 905. 

1992 

Η PEUGEOT μπαίνει στον αγώνα με τρία αυτοκίνητα και κερδίζει για πρώτη φορά με το #1 PEUGEOT 905 των Dalmas/ Warwick/ Blundell. Το #2 905 (Baldi/ Alliot/ Jabouille) τερματίζει στην τρίτη θέση, 7 γύρους πίσω από τον νικητή 

Η ιστορία της PEUGEOT στις 24 ώρες του Le Mans

1993 

Μετά από μια σκληρή μάχη με την Toyota, τα τρία PEUGEOT 905 παίρνουν τη νίκη και σημειώνουν ένα ιστορικό χατ-τρικ. Οι Brabham/Helary/ Bouchut ανεβαίνουν στο πρώτο σκαλί του βάθρου, μπροστά από τους Dalmas/ Boutsen/ Fabi και Alliot/ Baldi/ Jabouille. 

Η ιστορία της PEUGEOT στις 24 ώρες του Le Mans

2007 

14 χρόνια μετά το χατ-τρικ του 1993, η PEUGEOT είχε μια επιτυχημένη επιστροφή στις 24 Ώρες του Le Mans, τερματίζοντας δεύτερη με το νέο Peugeot 908 Hdi FAP με τους Stephane Sarrazin, Pedro Lamy και Sebastien Bourdais στο τιμόνι. 

2009 

Η PEUGEOT συμμετέχει με τρία 908 HDi FAP στις 24 Ώρες του Le Mans. Εκτός από ένα μικρό χρονικό διάστημα στην αρχή του αγώνα, η PEUGEOT οδήγησε τον αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος, πρώτα με το #8 908 των Bourdais/ Montagny/Sarrazin και στη συνέχεια με το #9 των Brabham/Gene/Wurz που τερμάτισαν πρώτοι, όντας επικεφαλής από την πέμπτη ώρα μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας. 

Η ιστορία της PEUGEOT στις 24 ώρες του Le Mans

2010 

Τέσσερα PEUGEOT εκκίνησαν στην 78η διοργάνωση του 24 Hours of Le Mans. Δυστυχώς, κανένα από αυτά δεν θα δει την καρό σημαία λόγω πολλών μηχανικών προβλημάτων, συμπεριλαμβανομένων τριών αστοχιών κινητήρα, κατά τη διάρκεια του αγώνα. 

2011 

Μπροστά σε 249.500 οπαδούς, η Team Peugeot Total οδήγησε τα τρία αυτοκίνητά της στη γραμμή τερματισμού. Μετά από έναν γεμάτο δράση αγώνα, το τρίο Bourdais/ Lamy/ Pagenaud (#9 PEUGEOT 908) τερματίζει μόλις 13''854 πίσω από τη νικήτρια ομάδα, μία από τις μικρότερες διαφορές που έχουν καταγραφεί ποτέ στη γραμμή τερματισμού των 24 ωρών του Le Mans. 

Η ιστορία της PEUGEOT στις 24 ώρες του Le Mans

30 χρόνια αργότερα, η μάρκα επιστρέφει για να γιορτάσει την εκατονταετηρίδα των 24 Ωρών του Le Mans και το βάθρο που σημάδεψε την ιστορία των αγώνων αντοχής και του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το νικητήριο PEUGEOT 905 οδηγήθηκε από δύο πρωτάρηδες, τον Eric Helary και τον Christophe Bouchut μαζί με τον Geoff Brabham. Τη δεύτερη θέση εξασφάλισαν οι Teo Fabi, Yannick Dalmas και Thierry Boutsen και ακολούθησαν το PEUGEOT 905 των Philippe Alliot, Mauro Baldi και Jean-Pierre Jabouille. 

 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top