Ρίξτε μία κλεφτή ματιά στα παρασκήνια της Ford Design και μάθετε σε 90 δευτερόλεπτα τι ακριβώς χρειάζεται για να μεταμορφωθεί ένα απλό σκίτσο στο ισχυρότερο Ranger που έχει φέρει ποτέ η Ford στην Ευρώπη.Εκατοντάδες σκίτσα, χιλιάδες κιλά πηλό και εκατοντάδες λίτρα βαφής. Μπορεί ο κόσμος να γνωρίζει ότι τα καινούργια αυτοκίνητα κατασκευάζονται από προηγμένες μηχανές σε γραμμές μαζικής παραγωγής, πάντοτε όμως το πρώτο βήμα στη διαδικασία ξεκινά με τους τεχνίτες.
Η σχεδίαση του Ranger Raptor ξεκίνησε με ένα συνοπτικό brief, που αποτέλεσε τη ραχοκοκαλιά και επιβεβαίωσε τα απαραίτητα χαρακτηριστικά του οχήματος. Μόλις «κλειδώσει», οι σχεδιαστές αρχίζουν να σχεδιάζουν και όλα ξεκινούν «με μολύβι και χαρτί», δήλωσε ο Dave Dewitt, υπεύθυνος σχεδίασης εξωτερικού του Ranger Raptor. Μετά την έγκριση εκατοντάδων σχεδίων, η ομάδα ψηφιακής σχεδίασης τα αναπαράγει εικονικά, τόσο ως κύρια έγγραφα αναφοράς, όσο και για τη μετάβαση στο επόμενο στάδιο: τη μοντελοποίηση από πηλό.
Χρησιμοποιώντας περισσότερα από 4.000 κιλά πηλό, τα μοντέλα κλίμακας 1:3, και στη συνέχεια τα μοντέλα πλήρους μεγέθους, διαμορφώνονται πρώτα από μηχανές πριν κορυφαίοι γλύπτες βάλουν τις τελικές τους πινελιές. Οι επικεφαλής σχεδίασης της Ford εγκρίνουν στη συνέχεια το σχέδιο από πηλό και αυτό «κλειδώνει», ενώ ταυτόχρονα διαμορφώνονται επιμέρους μέρη του οχήματος σε φυσικό μέγεθος, όπως το τιμόνι, το ταμπλό και τα καθίσματα.
Και ενώ οι μοντελιστές εργάζονται, η ομάδα χρωμάτων και υλικών αρχίζει να επιλέγει τα υφάσματα, τις υφές και τα χρώματα που θα βοηθήσουν στο να αναδεχτεί η εμφάνιση και η αίσθηση του νέου Ranger Raptor σε πλήρη αρμονία με το σχεδιαστικό DNA του οχήματος.
Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.