PEUGEOT 9X8: Ντεμπούτο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIA στη Monza 

Η προηγμένη τεχνολογία του

PEUGEOT 9X8 ντεμπούτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής FIA

Λιγότερο από ένα χρόνο μετά την παρουσίαση που εισήγαγε δημόσια το concept πίσω από το PEUGEOT 9X8, και μόλις πέντε μήνες μετά την παρθενική δοκιμή του αυτοκινήτου στην πίστα, η Team Peugeot TotalEnergies αποκάλυψε σήμερα τον συναρπαστικό νέο ανταγωνιστή αγώνων αντοχής στο Portimão, στη νότια Πορτογαλία. Μια νέα εποχή θα ξεκινήσει για την PEUGEOT στον κόσμο των αγώνων αντοχής, όταν ταξιδέψει στην Ιταλία για τις 6 Ώρες της Μόντσα (6 Hours of Monza) στις 10 Ιουλίου. Ακολουθώντας τo «ίχνος» των προκατόχων 905 και 908 που κατέκτησαν το Le Mans, η τελευταία δημιουργία του Γάλλου κατασκευαστή – το PEUGEOT 9X8 – θα φέρει μια άνευ προηγουμένου σχεδιαστική φιλοσοφία στο δίκτυο των συμμετεχόντων στον θεσμό FIA WEC.


Το PEUGEOT 9X8 είναι ένα τετρακίνητο αγωνιστικό πρωτότυπο με κινητήρα που αναπτύχθηκε υπό τον έλεγχο των ειδικών της Peugeot Sport. Οι πίσω τροχοί του κινούνται από έναν κινητήρα 2,6 λίτρων, bi-turbo, 520 kW, V6 εσωτερικής καύσης (ICE), ενώ ένας κατά παραγγελία ηλεκτροκινητήρας υψηλών επιδόσεων 200 kW κινεί τους μπροστινούς τροχούς. Όπως και ο κινητήρας, ο μετατροπέας με βάση το καρβίδιο του πυριτίου αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Marelli. Η μπαταρία υψηλής τάσης, 900 volt του αυτοκινήτου αναπτύχθηκε από κοινού με την TotalEnergies/Saft και η Michelin παρέχει τα ελαστικά σε συμμόρφωση με τους κανονισμούς της κατηγορίας Hypercar.


Το PEUGEOT 9X8 διαθέτει αθλητική μορφή και έχει μήκος 4.995 μέτρα, πλάτος 2 μέτρα και ύψος 1.145 μέτρα. Ζυγίζει μόλις 1.030 κιλά και το ρεζερβουάρ του χωράει έως και 90 λίτρα 100% ανανεώσιμων καυσίμων Excellium Racing 100 της TotalEnergies.Το PEUGEOT 9X8 έχει διανύσει περισσότερα από 10.000 χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια δοκιμών 25 ημερών. Παράλληλα, η πιστοποίηση του αυτοκινήτου χορηγήθηκε σε συνδυασμό με τη FIA, ενώ η ομάδα με επικεφαλής τον διευθυντή του Peugeot Sport Powertrain François Coudrain εστίασε στην ανάπτυξη του συστήματος μετάδοσης κίνησης στον πάγκο δοκιμών, στον προσομοιωτή και στην πίστα.

Η ολοκλήρωση αυτών των ζωτικής σημασίας φάσεων, που ήταν όλες βασικές ως προς την ενίσχυση της αξιοπιστίας και των επιδόσεων του Hypercar, οδήγησε στην καθυστέρηση του αγωνιστικού του ντεμπούτου μέχρι μετά το Le Mans 24 Hours του 2022. Οι ειδικοί τεχνητής νοημοσύνης Capgemini και Peugeot Sport συνεργάζονται για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του 9X8 – ιδιαίτερα τη διαχείριση ενέργειας τόσο κατά τη φάση της επιτάχυνσης όσο και της αναγεννητικής πέδησης.
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top