Δοκιμάζουμε το νέο Volkswagen Polo 1.0 TGI

"Κήρυξε τον πόλεμο" στην... κατανάλωση

VW Polo 1.0 TGI δοκιμή

"Θέλω ένα αυτοκίνητο με μαζεμένες διαστάσεις , αξιόπιστο, ποιοτικό, με καλό εξοπλισμό που να "καίει" ελάχιστα .Υπάρχει κάποια πρόταση;" Την απάντηση δίνει η VW με το Polo στην έκδοση 1.0 TGI η οποία καίει εναλλακτικά βενζίνη και φυσικό αέριο κατά πρώτο λόγο. Το νέο μοντέλο έχει... κηρύξει τον πόλεμο στην κατανάλωση καυσίμου ,δεν ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα αδέλφια του εξωτερικά παρά μόνο στο σηματάκι CNG στο πίσω μέρος , στην υποδοχή για ανεφοδιασμό φυσικού αερίου κάτω από την τάπα βενζίνης  και εσωτερικά στην σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων .


Εσωτερικά λοιπόν ξεχωρίζει η ποιότητα κατασκευής με τα μαλακά πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό ενώ ο εξοπλισμός ικανοποιεί και με το παραπάνω. Υπάρχουν φωτιστικά σώματα τεχνολογίας led ,15άρες ζάντες αλουμινίου, οι ηλεκτρικές ευκολίες, αυτόματος κλισματισμός , οθόνης αφής στο κέντρο 6,5 ιντσών ή 8άρα. Σε αυτήν προβάλλονται  οι ενδείξεις των ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου μεταξύ των οποίων η κατνάλωση και η αυτονομία  του CNG και η συνδεσιμότητα με smartphone.

Στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνονται συστήματα όπως είναι : Emergency Call, cruise control ,Front Assist με City Emergency Brake, Pre-Crash, Multi-Collision Brake. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι άνετοι με το πορτμπαγκάζ να έχει διαθέσιμα 251 λίτρα(από 355 λίτρα) με κιτ επιδιόρθωσης ελαστικού, αντί για ρεζέρβα ανάγκης, λόγω των δεξαμενών CNG κατασκευασμένες  από χάλυβα υψηλής αντοχής, οι οποίες βρίσκονται κάτω από το πάτωμα.(Διαστάσεις 4.053 x 1.751 x 1.461 mm και βάρος 1269 κιλά.)


Όμως πάμε στο πιο ενδιαφέρον προσόν του αυτοκινήτου που δεν είναι άλλο από την κίνηση με φυσικό αέριο και βενζίνη φυσικά. Οι μηχανικοί τοποθέτησαν τρεις δεξαμενές φυσικού αερίου κάτω από το πάτωμα με την συνολική χωρητικότητα σε CNG να φτάνει τα 13,8 κιλά (από 11,6 κιλά με τις δυο δεξαμενές).Το  ρεζερβουάρ βενζίνης, είναι βοηθητικό με χωρητικότητα 9 λίτρων ). 


Στην" καρδιά" του έχει τοποθετηθεί ο γνωστός τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.0 TSI , 12V ,με 2 ΕΕΚ, άμεσου ψεκασμού, ο οποίος έχει δεχθεί τις ανάλογες εργοστασιακές τροποποιήσεις έτσι ώστε να κατανάλώνει και φυσικό αέριο. Αυτές εντοπίζονται στα διαφορετικά πιστόνια, στις ενισχυμένες έδρες στις βαλβίδες και στο "ελαφρύτερο" τούρμπο.

Το μοτέρ αποδίδει 90 ίππους στις 4.000-5.500 σ.α.λ. με την ροπή στρέψης των 160 Nm να εμφανίζεται στις 1.800-3.800 σ.α.λ. Ως κύριο καύσιμο είναι το φυσικό αέριο, με την βενζίνη να κάνει την ...εμφάνιση της  όταν αδειάσουν οι δεξαμένες φυσικού αερίου. Αντίθετα με ότι γνωρίζουμε με το υγραέριο εδώ δεν μπορεί να γίνει επιλεκτική χρήση βενζίνης όποτε επιθυμούμε ή παράλληλη- αυτόματα- χρήση της. 


Στην πράξη τώρα το μηχανικό σύνολο με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, στο πάτημα του γκαζιού έχει θετικό τράβηγμα, είναι ελαστικό χαμηλά και έχει ιδιαίτερα πολιτισμένη λειτουργία η οποία δεν θυμίζει ότι είναι τρικύλινδρος.Το 6αρι χειροκίνητο  κιβώτιο έχει πολύ καλή κλιμάκωση η οποία  διαχειρίζεται με τον ιδανικό τρόπο την δύναμη του κινητήρα, κρατώντας χαμηλά τις στροφές του όταν ταξιδεύεις σε ανοιχτό δρόμο.

Οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 11,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 183 χλμ./ώρα. Βέβαια αυτό που ενδιαφέρει περισσότερο τους αγοραστές του Volkswagen Polo 1.0 TGI είναι η κατανάλωση καυσίμου και η αυτονομία.

Η μέση κατανάλωση καυσίμου δηλαδή φυσικού αερίου είναι στα 3,7 κιλά /100 χλμ ( κόστος 3 ευρώ/100 χλμ  με την τιμή φυσικού αερίου στα 0,834 ευρώ/κιλό). Η  αυτονομία με CNG αγγίζει τα 368 χιλιόμετρα στον κύκλο μετρήσεων WLTP. Εκπομπές CO2 89 g/km (WLTP: 101γρμ./χλμ.)  3,7 kg/100 χλμ. (WLTP), το Polo 1.0 TGI καίει μόλις 3 ευρώ/100 χλμ. 


Στον δρόμο το VW Polo 1.0 TGI προσφέρει άνεση στους επιβάτες, με υποδειγματική ποιότητα κύλισης η οποία παραπέμπει σε μεγαλύετρα και ακριβότερα μοντέλα. έχουν ρυθμίσει σωστά την ανάρτηση κάτι που διαπιστώσαμε κινούμενοι εκτός πόλης σε δρόμους με στροφές εκεί όπου η πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης είναι ικανοποιητική οι κλίσεις που παρουσίασε ήταν μικρές. Στο Polo όμως αρέσει και ο ανοιχτός δρόμος όπου είναι σταθερότατο σε ταχύτητα κοντά στην τελική. Στο ίδιο μήκος κύματος λειτούργησαν και τα άμεσα προοδευτικά φρένα.  

  
Για να αποκτήσετε το Polo 1.0 TGI χρειάζεστε 18200 ευρώ .Τιμή που περιλαμβάνει τον εξοπλισμό που σας αναφέραμε, ακριβότερο μεν από την αντίστοιχη βενζινοκίνητη έκδοση πλην όμωβς με σαφές χαμηλότεροι κόστος μετακίνησης. Αν ψάχνετε αρνητικά θα λέγαμε τα λίγα πρατήρια που διαθέτουν φυσικό αέριο και την έρευνα που πρέπει να κάνετε για να δείτε ποιο είναι πιο κοντά στο σπίτι σας ή στην διαδρομή για την εργασία σας και στις εκδρομές σας. Σημειώστε ακόμη στα συν και τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.  
 

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top