Πότε έρχεται στην Ελλάδα η νέα Skoda Octavia 

Κινητήρες και εκδόσεις 

Skoda Octavia κινητήρες συστήματα

Η ολοκαίνουργια SKODA OCTAVIA αποτελεί μία ευχάριστη έκπληξη, συναρπάζοντας τις αισθήσεις με ένα ξεχωριστό, δυναμικό design που εκφράζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της SKODA. Για πρώτη φορά, η σειρά περιλαμβάνει ένα plugin hybrid, την OCTAVIA iV, καθώς και την OCTAVIA RS iV. Στην OCTAVIA iV, ένας βενζινοκινητήρας 1.4 TSI και ένας ηλεκτροκινητήρας παρέχουν συνδυασμένη ισχύ 204 PS (150 kW). Με τη χωρητικότητα των 37 Ah που παρέχει ενέργεια 13 kWh, η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης επιτρέπει μια ηλεκτρική αυτονομία μέχρι 60 χλμ. στον κύκλο WLTP.

Μερικοί από τους βενζινοκινητήρες, οι οποίοι έχουν βελτιστοποιηθεί περαιτέρω, είναι πλέον εξοπλισμένοι με πρωτοποριακή ήπια υβριδική τεχνολογία, ενώ οι πετρελαιοκινητήρες προέρχονται από την τελευταία γενιά EVO και εκπέμπουν μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια αζώτου. Η ισχύς των κινητήρων κυμαίνεται από 110 PS έως 204 PS. Με τα 17,7 kg φυσικού αερίου (CNG) στις δεξαμενές της, η OCTAVIA G-TEC έχει αυτονομία έως και 523 χιλιόμετρα με CNG. 


Οι εκδόσεις e-TEC που είναι εφοδιασμένες με έναν από τους τελευταίους βενζινοκινητήρες 1.0 TSI της γενιάς EVO ή 1.5 TSI διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία όταν είναι εξοπλισμένες με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Χρησιμοποιώντας μονάδα εκκίνησης με ιμάντα 48 Volt και μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt, είναι δυνατή η ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, η υποστήριξη του κινητήρα με την παροχή ηλεκτρικής ώθησης (boost) και ο ελεύθερος τροχασμός με τον κινητήρα εντελώς απενεργοποιημένο. 

Οι πετρελαιοκινητήρες 2.0 TDI EVO εφαρμόζουν μια νέα επεξεργασία καυσαερίων «διπλής δοσολογίας», όπου  η έγχυση του AdBlue® γίνεται μπροστά από τους δύο καταλυτικούς μετατροπείς, οι οποίοι είναι διατεταγμένοι ο ένας μετά τον άλλο. Ο δυναμικός έλεγχος πλαισίου (dynamic chassis control), συμπεριλαμβανομένου επιλογής στυλ οδήγησης (driving mode select) ελεγχόμενου από περιστροφικό διακόπτη, που διατίθενται προαιρετικά, επιτρέπουν στον οδηγό να ρυθμίζει μεμονωμένες παραμέτρους όπως χαρακτηριστικά ανάρτησης, απόσβεσης και διεύθυνσης ή τη λειτουργία του DSG ανάλογα με τις προτιμήσεις του. 


Η νέα OCTAVIA είναι το πρώτο μοντέλο της SKODA που χρησιμοποιεί την τεχνολογία αλλαγής ταχυτήτων shift-by-wire για την λειτουργία του DSG, η οποία μεταδίδει ηλεκτρονικά την επιλογή της ταχύτητας του οδηγού στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στη θέση του γνωστού μοχλού DSG, υπάρχει μια νέα μονάδα ελέγχου με μικρό μοχλό για την επιλογή των τρόπων οδήγησης καθώς και ένα κουμπί για τη λειτουργία στάθμευσης. 


Η νέα OCTAVIA είναι ακόμα μεγαλύτερη. Με μήκος 4.689 mm, η Grand Coupe είναι 19 mm ενώ η  Sportswagon 22 mm μεγαλύτερη από το μοντέλο τρίτης γενιάς. Το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 15 mm. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ της Sportswagon, το μεγαλύτερο στην κατηγορία, έχει αυξηθεί κατά 30 λίτρα, φτάνοντας στα 640. Η Grand Coupe έχει χωρητικότητα 600 λίτρα - 10 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά. Η νέα εμπρόσθια ποδιά και οι νέοι προβολείς, πιο στενοί, διαθέτουν τεχνολογία LED στο βασικό εξοπλισμό για τα φώτα ημέρας, τη μεσαία και τη μεγάλη σκάλα. Τα πίσω φώτα, τα φώτα φρένων και τα φώτα ομίχλης χρησιμοποιούν επίσης  τεχνολογία LED. 


Στο ολοκαίνουργιο εσωτερικό, η OCTAVIA προσφέρει ένα νέο τιμόνι με δύο ακτίνες, προαιρετικά θερμαινόμενο. Αν παραγγελθεί ως πολυλειτουργικό, διαθέτει νέα κουμπιά ελέγχου και κυλιόμενους διακόπτες που επιτρέπουν το χειρισμό συνολικά 14 διαφορετικών λειτουργιών, με τον οδηγό να έχει πάντα τα χέρια του στο τιμόνι. Η OCTAVIA προσφέρει μια επιλογή από τέσσερα συστήματα infotainment τελευταίας γενιάς με οθόνες από 8,25 έως 10 ίντσες. Ορισμένες από αυτές ελέγχονται με κινήσεις του χεριού ή φωνητικά μέσω του Laura SKODA digital assistant.

Το κορυφαίο σύστημα ψυχαγωγίας Columbus μπορεί - για πρώτη φορά - να εμφανίσει τους χάρτες του συστήματος πλοήγησης σε διαφορετικό επίπεδο ζουμ από το Virtual Cockpit 10.25 ιντσών (το οποίο, παρεμπιπτόντως, έχει βελτιωθεί περαιτέρω, όντας ακόμα πιο φιλικό στο χρήστη). Αυτή η νέα λειτουργία μπορεί να ρυθμιστεί μέσω ενός καινοτόμου συρόμενου διακόπτη αφής που βρίσκεται κάτω από την οθόνη, το οποίο μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο της έντασης ήχου.Η OCTAVIA είναι πάντα συνδεδεμένη χάρη σε ένα ενσωματωμένο eSIM, που επιτρέπει ανά πάσα στιγμή την πρόσβαση στις πιο πρόσφατες κινητές ηλεκτρονικές υπηρεσίες της SKODA Connect.

Αυτά περιλαμβάνουν το σύστημα eCall, το οποίο είναι υποχρεωτικό στην ΕΕ, ολοκληρωμένες απομακρυσμένες πρόσβαση οχημάτων και εφαρμογές ψυχαγωγίας που υποστηρίζονται από ηλεκτρονικά δεδομένα. Το αυτοκίνητο διαθέτει έως και πέντε θύρες USB-C:  Head-up display και ιδιαίτερα φιλικά για την πλάτη καθίσματα Ergo με ηλεκτρικπο μασάζ για πρώτη φορά Ντεμπούτο επίσης στη νέα OCTAVIA για τον τριζωνικό κλιματισμό. Χρησιμοποιώντας το προαιρετικό σύστημα ξεκλειδώματος χωρίς κλειδί (KESSY), οποιαδήποτε από τις τέσσερις πόρτες του αυτοκινήτου μπορεί να ανοίξει πρώτα.

.  
Ένα ολόκληρο φάσμα νέων συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού, όπως Collision Avoidance Assist, Turn Assist, Exit Warning και το Local Traffic Warning, κάνουν επίσης το ντεμπούτο τους στη SKODA. Άλλα νέα χαρακτηριστικά για την OCTAVIA περιλαμβάνουν το Area View, Side Assist και Predictive Cruise Control, τα οποία μαζί με την ενημερωμένη έκδοση της αναγνώρισης κυκλοφοριακών σημάτων, καθώς και τα συστήματα Adaptive Lane Assist, Traffic Jam Assist και Emergency Assist αποτελούν το ολοκληρωμένο σύστημα Travel Assist, ένα από τα πληρέστερα συστήματα υποβοήθησης οδηγού διαθέσιμα σήμερα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Παράλληλα, με τη χρήση της τεχνολογίας Hands-on Detect, το σύστημα ελέγχει εάν ο οδηγός αγγίζει σταθερά το τιμόνι. Έως και εννέα αερόσακοι, συμπεριλαμβανομένου του αερόσακου γονάτου οδηγού και των πίσω πλευρικών αερόσακων, προστατεύουν τους επιβαίνοντες σε περίπτωση σύγκρουσης. Περισσότερες λεπτομέρειες για τη νέα SKODA OCTAVIA με τη διάθεση του μοντέλου στην Ελλάδα πριν το καλοκαίρι.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top