Μισό λεπτό ταχύτερη η Dunlop στο Moto2TM 

Νέες εξελίξεις έχουν προγραμματιστεί για το 2020 

Dunlop Moto2TM 

Το 2019 ήταν η χρονιά με την σημαντικότερη αλλαγή στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Moto2TM από το ξεκίνημά του, μια δεκαετία πριν.

Η αλλαγή σε κινητήρες Triumph έχει μειώσει τους χρόνους/γύρο πάνω από ένα δευτερόλεπτο στις περισσότερες πίστες, με τη ροπή του τρικύλινδρου κινητήρα να ενισχύει τις ταχύτητες που αναπτύσσονται κατά την έξοδο από τις στροφές. Ένας ακόμα παράγοντας που συμβάλλει στον γρήγορο ρυθμό είναι η είσοδος των νέων ελαστικών Dunlop, τα οποία περιλαμβάνουν ένα φαρδύτερο οπίσθιο ελαστικό και έχουν χρησιμοποιηθεί σε αγώνες από το Ισπανικό Grand Prix του Μαΐου. 


Στους 3 εναρκτήριους αγώνες, η Dunlop χρησιμοποίησε το οπίσθιο ελαστικό πλάτους 195χιλ. τεχνικών προδιαγραφών 2018, πριν αλλάξει στην πίστα Jerez στο ελαστικό τεχνικών προδιαγραφών 200 χιλ.Συγκεκριμένα, η σειρά της Dunlop επιδεικνύει διαρκή απόδοση, με τους αναβάτες να επιτυγχάνουν ταχύτερους γύρους προς το τέλος του αγώνα, όπως στο βρετανικό Grand Prix, όπου το νέο ρεκόρ γύρου τέθηκε στον προτελευταίο γύρο. Σε πολλά σιρκουί, η Dunlop έχει επιλέξει ελαστικά με σκληρότερη σύνθεση από ότι το 2018, καθώς μαθαίνει για τη δυναμική των τελευταίων μοτοσυκλετών του Moto2TM. Ωστόσο, η πρόσφατη δοκιμή στην πίστα Red Bull Ring φανέρωσε λίγα από τα σχέδια της Dunlop για το 2020. 

Βαγγέλης Γκούμας

Διαβάστε όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο.
Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top